Kepa har forlænget med Ath. Bilbao

8 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Kepa Arrizabalaga bliver sandsynligvis ikke Real Madrids kommende målmand efter at han i dag har forlænget sin kontrakt med Ath. Bilbao.

Den talentfulde 23-årige målmand havde kontraktudløb til sommer og var meldt på vej til Real Madrid her i januar, men nu har han forlænget sin kontrakt for de kommende 7 sæsoner og han er nu udstyret med en frikøbs-klausul på 80 millioner €.

Rygter vil vide, at Kepa blev utålmodig over at vente på Real Madrid og han har derfor truffet det lette valg at blive i sin nuværende klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #2 af Administrationen
Vi dedikerer denne nyhed til Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, R7CR7GB11, Fondo_Sur

8 år 6 måneder siden #3 af Steen

Administrationen skrev: Vi dedikerer denne nyhed til Steen.

Bedste Real Madrid relateret nyhed i meget lang tid! Tak til Kepa, Athletic Bilbao og selvfølgelig også Madridista.dk!

Gad vide, hvem klubben nu vil hente? De Gea vil stadig til Madrid, og United ville gerne sælge ham til den rette pris sidste år. Om de har ændret holdning nu vides ikke. Courtois skulle være tæt på at forlænge, men han kunne vist også se sig selv i Madrid.

8 år 6 måneder siden #4 af Laudrup10
Hvorfor er det en god nyhed? Han ville passe perfekt ind på Real’s hold og man havde haft mulighed for at køre ham langsomt ind istedet for Navas på den lange bane...

8 år 6 måneder siden #5 af Madridnation.

Laudrup10 skrev: Hvorfor er det en god nyhed? Han ville passe perfekt ind på Real’s hold og man havde haft mulighed for at køre ham langsomt ind istedet for Navas på den lange bane...

Du missede godt nok ironien

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

8 år 6 måneder siden #6 af Administrationen

Madridnation. skrev:

Laudrup10 skrev: Hvorfor er det en god nyhed? Han ville passe perfekt ind på Real’s hold og man havde haft mulighed for at køre ham langsomt ind istedet for Navas på den lange bane...

Du missede godt nok ironien

Det er så spørgsmålet. Det er vist almindeligt kendt, at man ikke skal sige navnene Kepa og Vinicius sammen med Real Madrid, hvis man vil undgå at ødelægge Steens humør ;-)

8 år 6 måneder siden #7 af El Siete
Nå, vi må vist hellere sætte 100M til side til en ny målmand også. Det bliver en dyr sommer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 6 måneder siden #8 af Dios

El Siete skrev: Nå, vi må vist hellere sætte 100M til side til en ny målmand også. Det bliver en dyr sommer.

Men en nødvendighed, som jeg havde håbet man kunne gøre over flere år i stedet for én sommer som i 09. Spillerne denne sæson har bare bevist, at der skal ske noget nyt og drastigt.
Vi skal jo forstærke os i samtlige kæder, hvor det nok kun er midtbanen som er dækket godt ind.

Jeg håber ihvertfald på vi smider noget der minder om 3 milliarder efter spillere til sommer. Det sker selvfølgelig ikke uden flere salg, og her burde man alligevel kunne dække omkring halvdelen af omkostninger på de nødvendige salg af Bale og Benzema.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 6 måneder siden #9 af Real HWL
Jeg havde gerne set Kepa i Real. Han kan blive en verdensklasse målmand. Men det lader til at man er fint tilfreds med Navas. Jeg tror ikke man skal regne med en stor målmands transfer til sommer.

8 år 6 måneder siden #10 af BBB

Dios skrev: Jeg håber ihvertfald på vi smider noget der minder om 3 milliarder efter spillere til sommer. Det sker selvfølgelig ikke uden flere salg, og her burde man alligevel kunne dække omkring halvdelen af omkostninger på de nødvendige salg af Bale og Benzema.

Tror du virkelig at Benzema og Bale kan indbringe 1,5 mia.? Så skal Bale være steget meget i værdi.

8 år 6 måneder siden #11 af Sahinovic
For mig virker det som om, at ledelsen egentligt ikke er super interesseret i at hente en ny målmand, de strækker sig ihvertfald ikke langt for at færdiggøre en handel, ellers havde Kepa været at finde i Real Madrid. Det giver ingen mening at gå efter en ny målmand, når det er den sidste plads vi har brug for at forstærke os på - hvad har været mere miserabelt at se på i denne sæson - Benzema, Ronaldo, Bale eller Navas?

De Gea ville være fremragende, men taget i betragtning af, hvor meget Real Madrid må bruge på spillerindkøb (grundet FFP) og hvor meget De Gea kommer til at koste, så burde målmandsposten bare være det sidste emne man tænker på til sommer.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 6 måneder siden #12 af R7CR7GB11

Sahinovic skrev: For mig virker det som om, at ledelsen egentligt ikke er super interesseret i at hente en ny målmand, de strækker sig ihvertfald ikke langt for at færdiggøre en handel, ellers havde Kepa været at finde i Real Madrid. Det giver ingen mening at gå efter en ny målmand, når det er den sidste plads vi har brug for at forstærke os på - hvad har været mere miserabelt at se på i denne sæson - Benzema, Ronaldo, Bale eller Navas?

De Gea ville være fremragende, men taget i betragtning af, hvor meget Real Madrid må bruge på spillerindkøb (grundet FFP) og hvor meget De Gea kommer til at koste, så burde målmandsposten bare være det sidste emne man tænker på til sommer.

Helt enig.
Jeg bander sgu ogsaa af Navas fra tid til anden, men hvis den regel om max underskud paa 100 mio EUR per vindue bliver indfoert, saa skal vi glemme DDG til sommer. Det skal vi nok ogsaa alligevel. Navas er stadig en fremragenden maalmand i min optik, omend der er en haandfuld, der er bedre.

Leveret af Kunena Forum