Kepa har forlænget med Ath. Bilbao
BBB skrev:
Dios skrev: Jeg håber ihvertfald på vi smider noget der minder om 3 milliarder efter spillere til sommer. Det sker selvfølgelig ikke uden flere salg, og her burde man alligevel kunne dække omkring halvdelen af omkostninger på de nødvendige salg af Bale og Benzema.
Tror du virkelig at Benzema og Bale kan indbringe 1,5 mia.? Så skal Bale være steget meget i værdi.
Det lader til de engelske klubber byder hvad som helst for middelmådige spillere, så hvorfor skulle vores middelmådige spillere ikke ryge til det samme? United mangler stadig spilleren på papiret, som er en stjerne. Alexis er det bare ikke, selvom han er langt bedre.
Liverpool og Arsenal og specielt sidstnævnte kunne godt bruge ret mange penge på Benzema tror jeg. Det er vel kun City, som har nogle af de bedste spillere i verden, men alle andre engelske klubber mangler det sidste. Tottenham kommer ikke til at bruge mange penge på enkelte spillere. Det tror jeg simpelthen ikke på.
Måske er det for ambitiøst, men ser man hvad de engelske klubber køber og til hvilke priser, så burde det sagtens kunne lade sig gøre. Problemet er nok nærmere lønnen, men her må Real være kyniske og presse spillerne lidt, for det er under al kritik det de har gang i denne sæson. Bale har gjort det godt i 2-3 kampe, men desværre er vi 30 kampe inde i sæsonen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
El Siete skrev: Nå, vi må vist hellere sætte 100M til side til en ny målmand også. Det bliver en dyr sommer.
Men en nødvendighed, som jeg havde håbet man kunne gøre over flere år i stedet for én sommer som i 09. Spillerne denne sæson har bare bevist, at der skal ske noget nyt og drastigt.
Vi skal jo forstærke os i samtlige kæder, hvor det nok kun er midtbanen som er dækket godt ind.
Jeg håber ihvertfald på vi smider noget der minder om 3 milliarder efter spillere til sommer. Det sker selvfølgelig ikke uden flere salg, og her burde man alligevel kunne dække omkring halvdelen af omkostninger på de nødvendige salg af Bale og Benzema.
Jeg synes sgu det er lidt fraekt, at vaere helt fastlaast paa at saelge Bale efter den praestation han leverede i gaar.
Han har spillet et par gode kampe paa det seneste og spiller en fremragende kamp i gaar. Af en eller anden grund sidder jeg heller ikke pt med fornemmelsen af at han kan gaa i styker hvert oejeblik - jeg ved ikke hvorfor.
Men lad os da lige tage temperaturen paa ham igen om en maaned eller to og se om han kan holde sig skadesfri og fortsaette paa dette niveau. Kan han det resten af saesonen, tror jeg egentlig gerne, at jeg vil beholde ham.
R7CR7GB11 skrev:
Dios skrev:
El Siete skrev: Nå, vi må vist hellere sætte 100M til side til en ny målmand også. Det bliver en dyr sommer.
Men en nødvendighed, som jeg havde håbet man kunne gøre over flere år i stedet for én sommer som i 09. Spillerne denne sæson har bare bevist, at der skal ske noget nyt og drastigt.
Vi skal jo forstærke os i samtlige kæder, hvor det nok kun er midtbanen som er dækket godt ind.
Jeg håber ihvertfald på vi smider noget der minder om 3 milliarder efter spillere til sommer. Det sker selvfølgelig ikke uden flere salg, og her burde man alligevel kunne dække omkring halvdelen af omkostninger på de nødvendige salg af Bale og Benzema.
Jeg synes sgu det er lidt fraekt, at vaere helt fastlaast paa at saelge Bale efter den praestation han leverede i gaar.
Han har spillet et par gode kampe paa det seneste og spiller en fremragende kamp i gaar. Af en eller anden grund sidder jeg heller ikke pt med fornemmelsen af at han kan gaa i styker hvert oejeblik - jeg ved ikke hvorfor.
Men lad os da lige tage temperaturen paa ham igen om en maaned eller to og se om han kan holde sig skadesfri og fortsaette paa dette niveau. Kan han det resten af saesonen, tror jeg egentlig gerne, at jeg vil beholde ham.
Et par kampe burde ikke ændre på helhedsindtrykket de seneste 5 år. Ja, når han er i topform er han verdensklasse, men vi kan ikke vente på at det sker med 6 måneders mellemrum, for tro mig, lige om lidt går han i stykker igen. Og det er virkelig en skam, for kan rigtig godt lide ham.
Det bedste der kan ske er at han spiller sig op de kommende måneder, hans værdi stiger og han får en værdig afsked med klubben til sommer.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Dios skrev:
Vi bliver jo nødt til at gå ud at bruge 3 milliarder, som du siger, det er bare ærgerligt at vi nu skal have en målmand med i den pulje, hvor størstedelen skulle gå til offensiven.
Jeg skal ikke kunne spå om Kepa's niveau og potentiale, som andre, men en gratis målmand havde da været glimrende, men forhåbentlig er der noget om Courtois' og De Gea's interesse for Real Madrid, selvom de bliver dyre.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Dios skrev:
Et par kampe burde ikke ændre på helhedsindtrykket de seneste 5 år. Ja, når han er i topform er han verdensklasse, men vi kan ikke vente på at det sker med 6 måneders mellemrum, for tro mig, lige om lidt går han i stykker igen. Og det er virkelig en skam, for kan rigtig godt lide ham.
Det bedste der kan ske er at han spiller sig op de kommende måneder, hans værdi stiger og han får en værdig afsked med klubben til sommer.
Jeg er enig.
Men som sagt. Kan han holde sig skadesfri og spille som han gjorde i gaar resten af saesonen. Ja..... Det kan godt vaere det er bedre bare at komme af med ham inden det sker igen.
Og med det niveau han viste i gaar saa burde man nemt kunne faa op imod 1 mia for ham i dette marked.
Bale er 29 år til næste sæson, og det er i den alder skaderne for alvor begynder at komme frem. Jeg tør slet ikke at tænke på om Bale overhovedet spiller fodbold om 2-3 år, for det tror jeg ikke han gør.
Nu har jeg aldrig været fan af Bale, men han er vores bedste offensive spiller pt. men det synes jeg alligevel siger mere om truppens forfatning end om Bale's niveau. Han skal skydes af imens der er andre klubber der vil have ham, for uanset hvor mange gange der bliver skrevet "hvis han kan holde sig skadesfri", så kan han ikke det, og er han ikke selv herre over.
Afsted med ham!
@El Siete.
Helt klart, og jeg mener da også man lavede en gevaldig fejl ved ikke og hente De Gea dengang, men sådan skulle det ikke gå. Faktum er jo bare, at Navas er hamrende ustabil, og det er sjældent han efterhånden levere på et stabilt niveau over flere kampe.
Det bliver godt nok spændende og se hvad der kommer til at ske til sommer.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Bale: 167 kampe – 76 mål – 56 assist – 10 titler
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Enig send Bale afsted til sommer med god vind. Han kan se tilbage på en skadespræget, men – på papiret – succesfuld tid i Kongeklubben.
Bale: 167 kampe – 76 mål – 56 assist – 10 titler
Man kan ikke lade være med at tænke: Hvad kunne det ikke være blevet til....
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
1 Copa
1 Super Cup
3 CHL
3 Uefa Super Cup
3 Fifa Club World Cup
Jeg får det til 12 titler?