Cadena SER: Real Madrid vil igen gå efter De Gea
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det glippede med Kepa Arrizabalaga og Thibaut Courtois er tæt på at forlænge med Chelsea.
Derfor mener spanske Cadena SER, at Real Madrid til sommer igen vil forsøge at hente David De Gea, men det bliver til en helt anden pris end den, man var tæt på at betale i 2015, hvor man var enige om en pris på 30 millioner €, men Manchester United fik aldrig sendt dokumenterne rettidigt og derfor faldt handlen til jorden.
Siden er der sket meget med transferpriserne, samtidig med at David De Gea forlængede sin kontrakt med Manchester United og derfor menes prisen nu at være i omegnen af 100 millioner €.
Til gengæld får man også en målmand, som er i sit livs form og i denne sæson kun har lukket 19 mål ind i 29 kampe, hvor han har holdt nullet i 17 af dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så må man til næste sommer igen hente Neymar, og hvad der ellers bliver aktuelt til den tid.
FC Barcelona gjorde det egentligt fint efter Neymar valgte at forlade klubben, de lagde ud med at 'erstatte' ham med Dembélé og Paulinho, efterfulgt af Coutinho, så nu har de ihvertfald et godt udgangspunkt til sommer. Vi må følge nogenlunde samme model, og bruge hvert transfervindue på så småt, at bygge holdet op igen. En udrensning af truppen ser jeg overhovedet ikke som realistisk, det eneste jeg ser ske, er at enten Bale eller Benzema smutter.
Jeg læser samtidig mange steder, at der er mange der glæder sig til at se, hvad der kommer til at ske i sommerpausen hvad angår transfers - men, hvornår er der sidst sket noget stort i Real Madrid, hvor vi fans på forhånd ikke havde bare en nogenlunde fornemmelse af at det ville ske? Hver gang der er sket noget stort, har man på forhånd vidst det, eller ihvertfald nogenlunde, så jeg tror absolut ikke på en overraskelse i form af Hazard eller Neymar.
Florentino Pérez
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Det er en slags penge, bestemt. Men kan vi holde på ham, vil han som målmand kunne spille for os de næste 10 år
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Numeredoce skrev: @BBB
Det er en slags penge, bestemt. Men kan vi holde på ham, vil han som målmand kunne spille for os de næste 10 år
Casillas er pt 36.
Om 10 aar vil DDG vaere 37.
Saa ved jeg godt at Buffon at buffon vist nok er 39 og stadig staar fantastisk, meeen det er meget at forlange at DDG kan staa fantastisk til han er 37.
Er der penge til det så er det bare med at slå til.
Kimbo skrev: Uanset hvad vil De Gea klæde vores hold gevaldigt.
Er der penge til det så er det bare med at slå til.
Spørgsmålet er om en 27-årig De Gea er 100 mio mere værd end Navas. Hvis De Gea begynder at dykke som 31-32-årig, så er det ret meget at smide på én person. Hvis vi køber ham til sommer, så har vi ham i 3½ år, før han rammer de 31, hvilket betyder at vores afskrivning på ham bliver kortere, men væsentlig hæftigere. Vi kan derfor købe mindre vildt ind på andre pladser de næste 3½ år (eksempelvis).