Spiltips: Valencia-Madrid
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
8 år 6 måneder siden #1
af raul7=kongen
Intet væddemål ved uafgjort: 1 til odds 3,45
Ja, egentlig et kontroversielt tip, men helt ærligt. 3.45 for en hjemmesejr, hvor man tilmed får pengene retur, hvis kampen ender uafgjort, det virker voldsomt godt betalt, når man ser på Real Madrids nuværende situation. Godt nok storsejrede man i sidste weekend, men det var mod et aldeles decimeret Deportivo-forsvar på hjemmebane. Her er tale om en udekamp mod tabellens nummer tre.
På hjemmebane har Valencia en målscore på 21-6, vundet 7 af 10 kampe og blot tabt én. Omvendt har Real Madrid blot vundet 4 af 8 udekampe med en målscore på 13-7. De statistikker krydret med det faktum, at holdet som giver 3,45 er øverst i tabellen af dagens to modstandere gør, at oddset simpelthen er skruet i vejret mere af hensyn til klubnavne end noget egentligt rationale.
Vi håber inderligt, at man ikke får ret – hjertet ønsker for alt i verden en sejr, men tænker man med pengepungen og rationelt, så er værdien altså i et spil på hjemmeholdet.
Hitrate 2/5
Tilbagebetaling: 79%
Opret din NordicBet-konto her: 100% velkomstbonus op til 1000 kr.Du kan eventuelt kombinere det med din deltagelse i Ciffertips, hvor du kan vinde utroligt flotte præmier.
Spiltips: Valencia-Madrid blev oprettet af raul7=kongen
Intet væddemål ved uafgjort: 1 til odds 3,45
Ja, egentlig et kontroversielt tip, men helt ærligt. 3.45 for en hjemmesejr, hvor man tilmed får pengene retur, hvis kampen ender uafgjort, det virker voldsomt godt betalt, når man ser på Real Madrids nuværende situation. Godt nok storsejrede man i sidste weekend, men det var mod et aldeles decimeret Deportivo-forsvar på hjemmebane. Her er tale om en udekamp mod tabellens nummer tre.
På hjemmebane har Valencia en målscore på 21-6, vundet 7 af 10 kampe og blot tabt én. Omvendt har Real Madrid blot vundet 4 af 8 udekampe med en målscore på 13-7. De statistikker krydret med det faktum, at holdet som giver 3,45 er øverst i tabellen af dagens to modstandere gør, at oddset simpelthen er skruet i vejret mere af hensyn til klubnavne end noget egentligt rationale.
Vi håber inderligt, at man ikke får ret – hjertet ønsker for alt i verden en sejr, men tænker man med pengepungen og rationelt, så er værdien altså i et spil på hjemmeholdet.
Hitrate 2/5
Tilbagebetaling: 79%
Opret din NordicBet-konto her: 100% velkomstbonus op til 1000 kr.Du kan eventuelt kombinere det med din deltagelse i Ciffertips, hvor du kan vinde utroligt flotte præmier.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 6 måneder siden #2
af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Spiltips: Valencia-Madrid
Hvor mange mål skal vores modstandere score på Kroos’ manglende tilbageløb før han ryger på bænken eller tager sig sammen? Han er den mest arrogante fodboldspiller jeg har set.
8 år 6 måneder siden #3
af Daniel
Det klæder ham i hvert fald ikke at økonomisere med sine kræfter på den måde. Det har bare i dag skabt et par farlige overtals-omstillinger til Valencia - han skal dog ikke på bænken.
Fin kamp i dag. Jeg kan godt li’ koncentrationen spillerne lægger for dagen, hvilket også kommer til udtryk på det individuelle plan, hvor eksempelvis BBC efterlod et fint indtryk i første halvleg.
Jeg savner flere afleveringer i dybden fra vores midtbanespillere, når Bale eller Ronaldo laver et dybdeløb. Bare for at variere det til tider endimensionelle spil over fløjene en smule.
Men der er intet at klage over i dag. Jeg har i hvert fald intet at sætte på spillerne.
Besvaret af Daniel på emne Spiltips: Valencia-Madrid
Jonas skrev: Hvor mange mål skal vores modstandere score på Kroos’ manglende tilbageløb før han ryger på bænken eller tager sig sammen? Han er den mest arrogante fodboldspiller jeg har set.
Det klæder ham i hvert fald ikke at økonomisere med sine kræfter på den måde. Det har bare i dag skabt et par farlige overtals-omstillinger til Valencia - han skal dog ikke på bænken.
Fin kamp i dag. Jeg kan godt li’ koncentrationen spillerne lægger for dagen, hvilket også kommer til udtryk på det individuelle plan, hvor eksempelvis BBC efterlod et fint indtryk i første halvleg.
Jeg savner flere afleveringer i dybden fra vores midtbanespillere, når Bale eller Ronaldo laver et dybdeløb. Bare for at variere det til tider endimensionelle spil over fløjene en smule.
Men der er intet at klage over i dag. Jeg har i hvert fald intet at sætte på spillerne.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Daniel.
8 år 6 måneder siden #4
af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Spiltips: Valencia-Madrid
Nej, enig i at de spiller fint. Det er bare så træls at se på at Kroos sætter det hele på spil fordi han ikke tager sine tilbageløb. Det er så unødvendigt.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
8 år 6 måneder siden #5
af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Spiltips: Valencia-Madrid
@admins. Vil lige sikre mig om jeg kom på ciffertips? Har oprettet osv, men mit navn står ik på listen, eller er den blot ikke opdateret endnu :) God weekend
- Administrationen
-
- Administrator
-
8 år 6 måneder siden #6
af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Spiltips: Valencia-Madrid
Den er ikke opdateret endnu, så du er helt sikkert med, når du har nået at afgive dine bud inden vi lukkede ned omkring kampstart.
Og det er i øvrigt superfedt, at du er med. Held og lykke i konkurrencen!
Og det er i øvrigt superfedt, at du er med. Held og lykke i konkurrencen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998
- Madrid1998
- Platin bruger
-
8 år 6 måneder siden #7
af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Spiltips: Valencia-Madrid
Fedt, tak for hjælpen, og jo tak :)
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Madrid1998.