Modrić: Hvorfor skulle vi frygte PSG?

8 år 4 måneder siden #1 af Kreatøren
Efter gårsdagens overbevisende 4-1-sejr over Valencia, blev Luka Modrić interviewet om kritik af Zinedine Zidane, det forestående Champions League-brag mod PSG og slutteligt om årsagen til de svingende resultater.

Kritik af Zidane: “Jeg kan ikke tro at man ikke stoler på chefen efter alt det han har opnået, det er skørt. Vi ved, at i fodbold går tingene nogle gange godt, andre gange skidt, men at tvivle på Zidane er noget jeg ikke forstår. Vi alle støtter ham og er med ham”.

Om PSG: ”Jeg tror at alle respekterer Madrid, ingen kan lide at spille mod os og jeg håber at dette resultat (4-1 sejren over Valencia, red.) vil hjælpe os til at forberede os bedre til kampen mod PSG. Frygt for PSG? Frygt findes ikke i fodbold, slet ikke i Real Madrid; vi er de eneste som har generobret Champions League, hvorfor skulle vi frygte nogen?”

Svingende form: ”Det som er sket i de seneste kampe, har ikke været grundet fysiske problemer. Vi skal forsvare bedre og beskytte områderne mellem kæderne bedre”.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #2 af madrid2000
Måske fordi vi spiller som en pose lort. Røg ud til Leganes. Tabte til Gerona, Betis, Villarreal og blev ydmyget af Barcelona på hjemmebane.. Intet har fungeret i denne sæson. Men næ nej. Ingen grund til at frygte nogen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 4 måneder siden #3 af Sahinovic
Hvad forventer du at en spiller af hans kaliber udtaler, at Real Madrid frygter Paris? Hvem er de overhovedet på den internationale scene?

Får Paris bare lidt modvind mod os, så tror jeg også de knækker. Jeg har ihvertfald endnu ikke set dem vende en kamp mod et storthold, de mangler stadig at bevise, at de kan klare sig når alt ikke ligefrem er med dem, det er en af nøglerne til at vinde trofæet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, ChrillRM14

8 år 4 måneder siden #4 af ChrillRM14
@Sahinovic

Jeg er helt enig. Real Madrid kan et eller andet i CHL, som Modric siger. Niveauet har været til, at vi bliver kørt ud på røv og albuer, og spiller man til par, så bliver det også virkelighed, men det skulle heller ikke undre mig, at man klasker dem hjemme og spiller den hjem i Paris. Real Madrid er og forbliver til tider den mest uberegnelige klub i verden, og sådan en knock-out-kamp er jo det rene slik for Modric, Mr. 90th minute, Ronaldo, Marcelo og co. Omvendt, PSG har vitterligt alt at tabe, og det her CHL-eventyr har de ikke smagt sødmen for alvor af endnu.

Jeg tror faktisk næsten det kunne redde det meste af alle de forbandelser, jeg har råbt af flimmerkassen i løbet af de seneste fire måneder, hvis vi smider PSG ud af turneringen, og man efterfølgende kan læse alverdens bold.dk-wannabe-eksperter forklare, hvordan der var off-side på samtlige ti Real-mål, hvordan Ronaldo og Ramos er overvurderede, og at ingen havde set dét resultat komme. Hold kæft, jeg glæder mig.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

8 år 4 måneder siden #5 af Sahinovic
At Real Madrid samtidig ikke ligefrem er storfavoritter passer mig også meget godt.

Florentino Pérez

8 år 4 måneder siden #6 af Laudrup10
Når man ser hvordan PSG smadrede Bayern 3-0 i første kamp, så kan det virkelig også gå galt hvis Real lukker et hurtigt mål eller to ind…. De har spillerne til at udnytte Real’s (set med denne sæsons briller) endelige spil mellem kæderne. I undervurderer PSG… Som jeg ser det SKAL man vinde den første kamp på hjemmebane med min. 2 mål og holde PSG fra at lave mere end ét mål (som allerede nu virker usansynligt med sæsons hjemmebane statistik)
Deres træner er bedre taktisk end ZZ, så hvis der kommer den mindste smule modvind, og en spiller som Ronaldo begynder at gå og slå ud med armene hele tiden i første kamp, så kan det blive grimt!

8 år 4 måneder siden #7 af BBB

Laudrup10 skrev: Deres træner er bedre taktisk end ZZ, så hvis der kommer den mindste smule modvind, og en spiller som Ronaldo begynder at gå og slå ud med armene hele tiden i første kamp, så kan det blive grimt!

Jeg er stort set uenig i hele dit indlæg, men det her giver slet ingen mening. At Ronaldo slår ud med armene betyder hverken fra eller til for resultatet mod PSG. Hvis vi begynder at tillægge det stor værdi, så er vi da for alvor ude i en heksejagt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, R7CR7GB11, Vanbasten181

8 år 4 måneder siden #8 af Daniel
Unai Emery demonstrerede i sandhed sine taktiske kvaliteter mod Barcelona i fjor.

Meget kan man sige om Zidane, men det er noget fis at postulere, at Emery er bedre end førstnævnte taktisk.

Edit: Jeg er mindre nervøs for Real Madrid mod PSG end Real Madrid mod Leganes.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Daniel.

Leveret af Kunena Forum