Bedømmelse af truppen mod PSG

8 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (58 brugere)

3.6 Keylor Navas
4.5 Marcelo
3.1 Nacho
3.7 Ramos
3.8 Varane
4.3 Asensio
2.3 Casemiro
3.5 Isco
4.0 Modrić
3.8 Toni Kroos
3.1 Bale
2.8 Benzema
4.3 Cristiano Ronaldo
3.3 Lucas Vázquez
Hele holdet 3.6
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #2 af BBB
Besvaret af BBB på emne Bedømmelse af truppen mod PSG
Stor ros til Benzema for hans bedste kamp i sæsonen. Zidane havde nærmest en controller med direkte adgang til Benzen i starten af anden halvleg. Lad det være et forvarsel om flere Atletico-momenter!
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, Sahinovic

8 år 3 måneder siden #3 af Madrid777
Nøj hvor Asensio spiller godt da han kommer ind. Han har tempo i dit spil og han laver to assist. Han sætte Isco til vægs. Han har så meget mere speed i fødderne end Isco. Isco bremser vores spil alt for meget og lakker egentlig bare lidt rundt nogen gange synes jeg. Jeg vil foretrække Asensio til hver en tid når han rammer det her niveau. Isco spiller dig ret godt i den første halve time, men derefter falder han ud af spillet.

Han skal nok blive stor en dag ham Asensio.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Madrid777.

8 år 3 måneder siden #4 af El Siete

Madrid777 skrev: Nøj hvor Asensio spiller godt da han kommer ind. Han har tempo i dit spil og han laver to assist. Han sætte Isco til vægs. Han har så meget mere speed i fødderne end Isco. Isco bremser vores spil alt for meget og lakker egentlig bare lidt rundt nogen gange synes jeg. Jeg vil foretrække Asensio til hver en tid når han rammer det her niveau. Isco spiller dig ret godt i den første halve time, men derefter falder han ud af spillet.

Man skal også huske på at Asensio kommer ind med 10 minutter igen, med en enorm energi, mod en modstander der er kørt træt efter et intenst opgør. Den chokeffekt synes jeg er fantastisk at have mulighed for at benytte sig af. Når det så er sagt så ville jeg da også elske at se ham fra start, for han er fandens god.

Isco spillede en god kamp, pressede modstanderen godt, lå godt i rummene mellem midt og angreb og arbejdede generelt bare hårdt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

8 år 3 måneder siden #5 af El Siete
Casemiro virkede tung og langsom i det. Kunne man forestille sig Kovacic i returen i stedet, mod PSG's hurtige omstillinger?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

8 år 3 måneder siden #6 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Bedømmelse af truppen mod PSG
Lille detajle fra gårsdagens kamp: Gense Marcelos mål og læg så mærke til CR7’s jubel. Champions League er bare noget specielt for denne gruppe spillere!

Vi går fandeme hele vejen..... igen!
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, Zyconith, R7CR7GB11, Madrid777

8 år 3 måneder siden #7 af Madrid777

El Siete skrev:

Madrid777 skrev: Nøj hvor Asensio spiller godt da han kommer ind. Han har tempo i dit spil og han laver to assist. Han sætte Isco til vægs. Han har så meget mere speed i fødderne end Isco. Isco bremser vores spil alt for meget og lakker egentlig bare lidt rundt nogen gange synes jeg. Jeg vil foretrække Asensio til hver en tid når han rammer det her niveau. Isco spiller dig ret godt i den første halve time, men derefter falder han ud af spillet.

Man skal også huske på at Asensio kommer ind med 10 minutter igen, med en enorm energi, mod en modstander der er kørt træt efter et intenst opgør. Den chokeffekt synes jeg er fantastisk at have mulighed for at benytte sig af. Når det så er sagt så ville jeg da også elske at se ham fra start, for han er fandens god.

Isco spillede en god kamp, pressede modstanderen godt, lå godt i rummene mellem midt og angreb og arbejdede generelt bare hårdt.

Hel enig med det du siger. Asensio kommer ind med 10 minutter igen hvor PSG er trætte, men selv hvis modstanderen ikke er træt river han dem stadig over med sin vanvittige speed og flow i hans spil. Tag fx Real Sociedad kampen som eksempel. Han kører rundt med dem. Og jeg har lagt mærke til noget jeg synes nemlig at Asensio når han er inde, scorer vi virkelig mange mål. Det er fedt at have sådan en spiller. Jeg håber han starter inde om 3 uger mod PSG. Der skal vi spille på kontra og hurtige omstillinger, så der ville han nok være en ideel spiller at bruge.

Jeg vil også gerne have lov at rose Isco for hans defensive indsat. Han spillede jo bedre defensivt en Casemiro gjorde, han var godt nok dårlig Casemiro. Puha at det ikke kostede et mål mere!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 3 måneder siden #8 af Siv1309
Wow i går helt amok over Asensio! Det forstår jeg ikke. Vent med det indtil han finder sit niveau igen for det har han ikke i øjeblikket. Han fumlede og traf forkerte beslutninger og lad os nu være ærlige og sige at målene var temmelig tilfældige.
Isco var banens bedste og ham der gjorde forskellen i min verden. Når så dygtige spillere løber og kæmper så meget, så bliver det altså rigtig godt. Isco og Ramos var nøglen i denne kamp!

8 år 3 måneder siden #9 af BBB

El Siete skrev:

Hvis Meunier virkelig bliver så træt af at spille 13 minutter, inden Asensio kommer ind, så burde Meunier ikke være skiftet ind. PSG's dummeste beslutning var at tage Cavani ud og flytte Alves op på midten. Sjældent er en frisk spiller blevet rykket så meget rundt på 10 minutter, som det skete med stakkels Meunier.

Isco havde i øvrigt endnu en god kamp mod Verratti.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 3 måneder siden #10 af El Siete

Siv1309 skrev: Wow i går helt amok over Asensio! Det forstår jeg ikke. Vent med det indtil han finder sit niveau igen for det har han ikke i øjeblikket. Han fumlede og traf forkerte beslutninger og lad os nu være ærlige og sige at målene var temmelig tilfældige.
Isco var banens bedste og ham der gjorde forskellen i min verden. Når så dygtige spillere løber og kæmper så meget, så bliver det altså rigtig godt. Isco og Ramos var nøglen i denne kamp!

To assists på 10 minutter må man gerne være lidt begejstret over :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

8 år 3 måneder siden #11 af Siv1309
Den ene var nu direkte heldigt at hans fumlen endte med en ripost på Ronaldos knæ. Min pointe er bare er der er flere nuancer i det og man kan ikke blindt sige at han spiller en god kamp fordi han laver to assist. Man er nødt til at se på hvordan han kommer frem til dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 3 måneder siden #12 af BBB

Siv1309 skrev: Den ene var nu direkte heldigt at hans fumlen endte med en ripost på Ronaldos knæ. Min pointe er bare er der er flere nuancer i det og man kan ikke blindt sige at han spiller en god kamp fordi han laver to assist. Man er nødt til at se på hvordan han kommer frem til dem.

Han kom flot frem til dem. Selvfølgelig skal han også hyldes.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum