Bedømmelse af truppen mod PSG
Siv1309 skrev: Den ene var nu direkte heldigt at hans fumlen endte med en ripost på Ronaldos knæ. Min pointe er bare er der er flere nuancer i det og man kan ikke blindt sige at han spiller en god kamp fordi han laver to assist. Man er nødt til at se på hvordan han kommer frem til dem.
Asensio kommer ind og laver 2 assist på 3 minutter og han får i alt 10 minutter, han kører en frisk højreback over og den måde han kommer frem til målene er ved at spille et to med Marcelo. Vi to må åbenbart se det helt forskelligt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siv1309 skrev: Den ene var nu direkte heldigt at hans fumlen endte med en ripost på Ronaldos knæ. Min pointe er bare er der er flere nuancer i det og man kan ikke blindt sige at han spiller en god kamp fordi han laver to assist. Man er nødt til at se på hvordan han kommer frem til dem.
Heldigt eller ej, det spiler vi ikke med. Han kommer ind og er med til at ændre kampen. Han fik vist sine kvaliteter igår.
Hvor r anmeld funktionen på smartphones?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Isco havde i øvrigt endnu en god kamp mod Verratti.
Enig. Kan vi ikke aftale at vi IKKE drøfter Veratti til sommeren 2018? Det er sindssygt så overvurderet han er. Han bliver altid kørt rundt som en hund i et spil kegler når PSG møder klubber med bare en snert af kvalitet på midtbanen. Selv Rabiot er bedre i min verden og ham kunne man have fået på fri transfer sidste sommer, så vidt jeg husker... 100 mio euro for Veratti - får altså kaffen seriøst galt i halsen næste gang nogen i ramme alvor foreslår den udskrivning.
nono skrev:
Isco havde i øvrigt endnu en god kamp mod Verratti.
Enig. Kan vi ikke aftale at vi IKKE drøfter Veratti til sommeren 2018? Det er sindssygt så overvurderet han er. Han bliver altid kørt rundt som en hund i et spil kegler når PSG møder klubber med bare en snert af kvalitet på midtbanen. Selv Rabiot er bedre i min verden og ham kunne man have fået på fri transfer sidste sommer, så vidt jeg husker... 100 mio euro for Veratti - får altså kaffen seriøst galt i halsen næste gang nogen i ramme alvor foreslår den udskrivning.
Rabiot har alle dage været PSG’s sande midtbane-diamant. Jeg har haft et godt øje til ham i lang tid efterhånden, hvorfor jeg er helt enig i, at Verratti er en kende overvurderet. Jeg savner dog en mere mobil 6’er end betonblokken, Casemiro.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Håber for alt i verden at det er ironi.TcRedondo skrev: Casemiro var den bedste spiller igår. Hvordan kan han ende med det dårligste gennemsnit i brugernes karaktergivning ?!! Uden ham havde vi tabt !!
Casemiro har - som den næstdårligste spiller - fået lige mange up- og down-votes. Benzema har som den eneste fået flere (markant endda) down-votes end up-votes.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Hvad er konceptet med de votes? Er det hvis man er enig/uenig med bedømmelsen, eller er det ens egen vurdering af spilleren?BBB skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e981e8b4569.html
Casemiro har - som den næstdårligste spiller - fået lige mange up- og down-votes. Benzema har som den eneste fået flere (markant endda) down-votes end up-votes.
Men altså ved hans første assist tager han jo alle forkerte beslutninger, kører selv i stedet for at spille Bale og så sender han en svag aflevering ind til PSGs forsvar som fumler. Desuden så er han selv ved at træde i bolden inden. Jeg mener bare ikke at det er genialt selvom det ender med et mål.
Siv1309 skrev: Ok fair nok jeg er åbenbart i undertal i min mening om Asensio. Jeg syntes bare man er nødt til at se på hvordan han spiller og ikke bare blindt på hans to assist. Hans spil vare meget meget bedre i starten af sæsonen og det niveau håber jeg bare han kommer tilbage på, for han har et enormt potentiale.
Men altså ved hans første assist tager han jo alle forkerte beslutninger, kører selv i stedet for at spille Bale og så sender han en svag aflevering ind til PSGs forsvar som fumler. Desuden så er han selv ved at træde i bolden inden. Jeg mener bare ikke at det er genialt selvom det ender med et mål.
Jeg er såvidt enig i, at alt hvad han foretog sig på banen ikke ligefrem var præget af kvalitet - men omvendt var den energi han kom med jo guld værd.
Florentino Pérez
Madrid1998 skrev:
Hvad er konceptet med de votes? Er det hvis man er enig/uenig med bedømmelsen, eller er det ens egen vurdering af spilleren?BBB skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e981e8b4569.html
Hvis du kunne lide spillet, så giver du thumbs up. Det bliver så en rangering efter hvad brugerne stemmer. Hvis du er dedikeret nok, så kan du gøre Benzema til kampens spiller.