Truppen mod Betis, LaLiga, 24. spillerunde
SeQueda skrev:
Taxii89 skrev: Lige før det ville være en god idé at stille med Nacho på venstrebacken i returen mod PSG. Der er desværre en tendens for både Marcelo og Theo til at blive hængende alt for langt fremme
Marcelo spillede jo en monsterkamp mod PSG? Men hvis han ikke bliver klar, vil Nacho klart være at foretrække over Theo - og mon ikke også, at det bliver tilfældet...
Klart, han spillede en rigtig god kamp. Var desværre direkte impliceret i psg's mål ved en alt for satset aktion. Jeg er ikke helt tryg ved ham i kampe, hvor der skal forsvares en føring.
Vælges der omvendt st satses fremad så er han selvfølgelig selvskrevet :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Mål scoret sidste 7 kampe:
5 mål
3 mål
5 mål
2 mål
5 mål
1 mål
7 mål
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jeg faldt lige over denne liste over de mest vindende trænere (højeste vinderprocent), bemærkelsesværdigt, hvor mange af trænerne der er fra 2009-nu æraen.Beklager det er lidt ude af kontekst, i forhold til dagens kamp.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Mølbat skrev:
ChrillRM14 skrev: @Mølbat
Selvfølgelig har Kova niveau til Real Madrid. Hans potentiale er kæmpe. Han spiller sammen med Case på en tomansmidtbane mod Betis' 5-mandsmidtbane... Det er en fejldisposition af Zidane det her. Igen.
Real Madrid har rigtig mange spillere, der bør spille noget mere og som kunne give en hel del til holdet. Asensio eksempelvis. Og Kova.
Min pointe var egentlig også bare, at han pt. ikke er god nok. Jeg har ikke nævnt, hvad jeg mener om hans potentiale (som jeg anser som værende rigtig lovende). Men det spil, som han generelt har vist i indeværende sæson, er ikke Real Madrid værdigt. Jeg håber bare, at han kan finde et lidt højere niveau snart.
Altså bortset fra han spillede fremragende i pre-season og cup kampen mod Barcelona. Havde du da regnet med, at han ville styre midtbanen igår? Ham og en utrolig sløv Casemiro imod 4 Betis spillere?
Kovacic har helt sikkert niveauet, men kampen igår var jo dømt til at gå galt, fordi Betis spiller utrolig centralt, og vi spillede utrolig bredt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Dios skrev:
Mølbat skrev:
Selvfølgelig har Kova niveau til Real Madrid. Hans potentiale er kæmpe. Han spiller sammen med Case på en tomansmidtbane mod Betis' 5-mandsmidtbane... Det er en fejldisposition af Zidane det her. Igen.
Real Madrid har rigtig mange spillere, der bør spille noget mere og som kunne give en hel del til holdet. Asensio eksempelvis. Og Kova.
Min pointe var egentlig også bare, at han pt. ikke er god nok. Jeg har ikke nævnt, hvad jeg mener om hans potentiale (som jeg anser som værende rigtig lovende). Men det spil, som han generelt har vist i indeværende sæson, er ikke Real Madrid værdigt. Jeg håber bare, at han kan finde et lidt højere niveau snart.
Altså bortset fra han spillede fremragende i pre-season og cup kampen mod Barcelona. Havde du da regnet med, at han ville styre midtbanen igår? Ham og en utrolig sløv Casemiro imod 4 Betis spillere?
Kovacic har helt sikkert niveauet, men kampen igår var jo dømt til at gå galt, fordi Betis spiller utrolig centralt, og vi spillede utrolig bredt.
@Dios: Nu bruger du formuleringen 'dømt til at gå galt' - hvad mener du så man skulle have gjort? :) Skulle man spille med flere i midten ( Diamanten?) for at slå Betis på deres spillestil? Jeg er selv i tvivl, for umiddelbart, virkede det da klogt nok i min verden, at spille udfra hvor Betis selv blev svage - altså ude over flankerne, og med vores to fløje, som til tider gerne vil arbejde defensivt, så giver det også plads til at vores backs ikke altid bliver straffet for at stå så højt.
At Real så var totalt ugidelige i 1. halvleg, betød at taktikken ingen betydningen havde, er en anden sag.
Mølbat skrev:
Kovacic er tydeligvis ikke i form, og det er da fuldt forståeligt når han ligger i bunden, sammen med Ceballos osv, i antal spillede minutter. Han finder sig vanlige niveau ved at få flere minutter og det gør han nok i de kommende kampe med Kroos ude og pauser til Modric.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Real Madrid skrev:
Jeg faldt lige over denne liste over de mest vindende trænere (højeste vinderprocent), bemærkelsesværdigt, hvor mange af trænerne der er fra 2009-nu æraen.Beklager det er lidt ude af kontekst, i forhold til dagens kamp.
Steen skrev: Forhåbentligt stopper han, men jeg regner med, at han fortsætter. Desværre. Hvis han bliver, så håber jeg i det mindste at Perez styrer transfers, for ellers skal vi igen være vidne til, at ZZ freder uduelige spillere som Keylor Navas og Benzema ...
Hvorfor skal Zidane på porten? Resultaterne taler vel deres tydelige sprog? Han er den mest succesfulde Real Madrid træner nogensinde?
Altså Steen, hvis du skal have en snert af troværdighed i min bog, må du tage dig lidt sammen, og ikke ønske vores træner langt pokker i vold, bare fordi han har en anden mening (og nok har lidt mere at have den i) omkring dine to hadespillere.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
mat_hattrick skrev:
Dios skrev:
Mølbat skrev:
@Dios: Nu bruger du formuleringen 'dømt til at gå galt' - hvad mener du så man skulle have gjort? :) Skulle man spille med flere i midten ( Diamanten?) for at slå Betis på deres spillestil? Jeg er selv i tvivl, for umiddelbart, virkede det da klogt nok i min verden, at spille udfra hvor Betis selv blev svage - altså ude over flankerne, og med vores to fløje, som til tider gerne vil arbejde defensivt, så giver det også plads til at vores backs ikke altid bliver straffet for at stå så højt.
At Real så var totalt ugidelige i 1. halvleg, betød at taktikken ingen betydningen havde, er en anden sag.
Dømt til at gå galt skal ses i lyset af, at Kovacic og Casemiro på ingen måder kunne tage styringen centralt. De havde det utrolig svært, fordi der altid var 1-2 mand i undertal. Nu tror jeg, at vi ville vinde uanset hvordan vi stiller op imod Betis, fordi de er så dårlige defensivt som de er. De er ligesom os bare omvendt. Når modstanderen scorer 1 mål på os, så scorer vi 2, og når Betis scorer 1 mål, så scorer modstanderen 2 på dem :D
Min pointe er, at det er svært for Kovacic at præstere når omstændighederne var så svære for ham og Casemiro. Det er sådan Zidane har valgt at rotere, men for mig virker det lidt drastigt, at han altid skal gå all-in. Fair nok han vælger at sparer så mange han som han gjorde imod Betis taget tingene i betragtning, men vi så det også sidste sæson, hvor det altid blev 7-8 udskiftninger.
Det er bare uheldigt, at han får visse reserver til at se dårligere ud end de nok er. Kovacic lignede jo på ingen måder en spiller i form, eller en spiller som har klassen til Real Madrid, men han ville nok se meget anderledes ud, hvis man blot erstattede ham med Modric, hvor han så stadig ville have Casemiro, Kroos og Isco ved sin side.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.