Bedømmelse af truppen mod Betis

8 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (48 brugere)

2.9 Keylor Navas
3.3 Carvajal
3.1 Marcelo
2.8 Nacho
3.1 Ramos
2.0 Theo Hernández
4.5 Asensio
2.2 Casemiro
2.6 Isco
2.2 Mateo Kovačić
2.0 Bale
3.5 Benzema
3.4 Cristiano Ronaldo
3.3 Lucas Vázquez
Hele holdet 2.9
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk
Emnet er blevet låst.
8 år 5 måneder siden #2 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bedømmelse af truppen mod Betis
Igen viser Brylle, hvor fantastisk saglig han er. Jeg vil gerne dedikere dette indlæg specielt til dig. Hold kæft hvor er det ufatteligt lavt af dig - IGEN!

Havde dog alligevel ikke forventet andet af dig :S

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Humanisten, Sahinovic
Emnet er blevet låst.
8 år 5 måneder siden #3 af Daniel

Dios skrev: Igen viser Brylle, hvor fantastisk saglig han er. Jeg vil gerne dedikere dette indlæg specielt til dig. Hold kæft hvor er det ufatteligt lavt af dig - IGEN!

I stedet for IGEN at starte en ligegyldig diskussion om Real Madrid-historiens mest uskarpe 9’er, der ender med mudderkastning på forum, hvorfor så ikke tage den over PB med Brylle?

I må da snart have forstået, at det ikke nytter at hænge hinanden ud på den måde?

Jeg slukkede selv for flimmerkassen ved 4-2 og glippede derfor Benzemas indhop. Jeg tvivler på, at det var til 1 på så få minutter, men omvendt tvivler jeg også på, at det var til 5 på så få minutter. Din vej var nok den rigtige vej at gå med ingen bedømmelse.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, AmorMadrid
Emnet er blevet låst.
8 år 5 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bedømmelse af truppen mod Betis

Daniel skrev:

Dios skrev: Igen viser Brylle, hvor fantastisk saglig han er. Jeg vil gerne dedikere dette indlæg specielt til dig. Hold kæft hvor er det ufatteligt lavt af dig - IGEN!

I stedet for IGEN at starte en ligegyldig diskussion om Real Madrid-historiens mest uskarpe 9’er, der ender med mudderkastning på forum, hvorfor så ikke tage den over PB med Brylle?

I må da snart have forstået, at det ikke nytter at hænge hinanden ud på den måde?

Jeg slukkede selv for flimmerkassen ved 4-2 og glippede derfor Benzemas indhop. Jeg tvivler på, at det var til 1 på så få minutter, men omvendt tvivler jeg også på, at det var til 5 på så få minutter. Din vej var nok den rigtige vej at gå med ingen bedømmelse.

Fordi jeg ikke vil have en debat med ham, eller om Benzema. Jeg har prøvet at appellere til admin herinde, og jeg har prøvet at skrive til ham på en måde så han forstod det, men udfra hans signatur så fortsætter han den barnlige stil. Folk bliver bannet på kryds og tværs, men ikke Brylle for hans utallige af indlæg som ikke handler om andet end provokationer og stikpiller, hvor debatterne hurtigt ryger af sporet. Der hvor der er ballade der er Brylle, men ikke for at bringe nuancer til debatten, men for at skabe kontroverser på den helt ekstreme barnlige måde.
Nu læste jeg hans bedømmelser igår, hvor var fantastisk tæt på at skrive hvorfor han som den eneste har givet Bale 4 når Bale har fået det laveste gennemsnit af alle, men jeg tænkte jeg bare ikke orkede. Idag så kiggede jeg for sjov skyld, og der kom smøren med Benzema.

Hvad vil man med siden? Nu går jeg ikke selv skide meget op i bedømmelserne herinde, selvom jeg dog altid prøver, at være seriøs med det, da respekten for dem som har knoklet for at udvikle dette koncept er enorm fra min side af, så finder jeg det bare dybt respektløst, at visse brugere vælger deres barnlige metoder for at ødelægge noget som egentlig burde være en god ting, og for at fremme deres egen sag.
Nu har jeg kun kigget på brylle's, fordi jeg bare ikke fatter hvordan han får lov til at blive ved.

Im so sorry, at jeg starter denne "debat" offentligt, men jeg synes virkelig der skal sættes fokus og en stopper for opførslen herinde, og det nytter bare ikke noget, hvis jeg gør det privat.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, mat_hattrick
Emnet er blevet låst.
8 år 5 måneder siden #5 af Administrationen

Hvad vil man med siden? Nu går jeg ikke selv skide meget op i bedømmelserne herinde, selvom jeg dog altid prøver, at være seriøs med det, da respekten for dem som har knoklet for at udvikle dette koncept er enorm fra min side af, så finder jeg det bare dybt respektløst, at visse brugere vælger deres barnlige metoder for at ødelægge noget som egentlig burde være en god ting, og for at fremme deres egen sag.

Ovenstående er nok egentlig meget godt ramt i forhold til, hvordan vi på redaktionen har det med disse evige mudderkastninger.

Vi vil ikke gå direkte ind i en debat om en enkelt bruger, men det er interessant at I skyder på hinanden på kryds og tværs både i debatterne, beskeder til os og i anmeldelser. Vi har igen vendt den i vores team og jeg tror egentlig bare vi må konstatere, at er der noget som igen minder om at køre af sporet, så må vi lukke den ned for jer. Derudover forventer vi selvfølgelig at folk tager karaktergivningen seriøst og det kan Brylle så passende læse her og rette ind i forhold til fremadrettet.

Tak.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Administrationen.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum