Marcelo tvivlsom til Paris SG-opgør

6 år 1 måned siden #1 af Administrationen

I onsdags kunne Marcelo rejse sig fra en albue, der så ud til at være gået af led og spille kampen til ende. I går måtte brasilianeren opgive efter 28 minutters spil og lade sig udskifte med en muskelskade.

Den opstod, da Marcelo ville jagte en bold og pludselig følte et smæk i låret, som med det samme fik ham til at falde til jorden. Klubbens lægestab og Zidane reagerede hurtigt og fik ham erstattet med Theo og Marcelo skal i morgen gennem yderligere test for at fastslå skadens omfang.

Med kun godt to uger til returkampen mod Paris SG i Champions League, er skaden mildest talt uheldig, for da brasilianeren blev ramt af en lignende skade i efteråret, kostede det tre ugers pause. Efter kampen var Zidane dog fortrøstningsfuld, idet Marcelo ikke selv mente at det var alvorligt, men den endelige dom falder altså i morgen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #2 af Zyconith
Hvad skal der ske om tre uger i Paris? Såfremt Marcelo har forstrukket sin hasesene i baglåret er der en vis sandsynlighed for, at den rives op igen hvis han vender tilbage til grønsværen for tidligt. Bliver det Nacho, Theo eller Bale på venstrebacken? Nacho skuffer aldrig, men med Marcelo ude kan Zidane bruge de næste fire kampe på at se Theo og Nacho af på backen, eller eventuelt alternative formationer? Nacho, Varane og Ramos som en trebackskæde, Casemiro, Kroos og Modric, og så måske BBC med Isco foran?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #3 af Vinícius
Uden tvivl en dårlig historie. I øvrigt er 3 af de bærende spillere på holdet ude med skader på én gang(Kroos og Modric), men de 2 midtbanefolk forventes klar til returopgøret mod PSG. Jeg håber på Varane, Ramos, Nacho og Carvajal, hvis de alle da er klar - og ingen skader i forsvaret, tak!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #4 af Doc.juego
Og nu kommer skaderne :S desværre på et kritisk tidspunkt (selv om der ikke er et godt tidspunkt at få en skade på)

Men især skaden til Modric bekymre mig.
Kroos og modric ude, nu også Marcelo... Uha.

Håber man tager den "sikre" med Nacho. Man mister da noget oppe i banen, på den anden side imponerer Theo mig ikke hverken offensivt eller defensivt pt. Han er hurtig, men det er Nacho jo faktisk også.

Midtbanen er straks værre hvis både Kroos og modric ikke er klar mod PSG..
Der ville det virkelig være vigtig at kunne få en kovacic på top niveau, så sætte ham til at være lidt dybt, gå på 2. Bolde og mandsopdække Neymar i forsvar (som i sommerens classico, ikke som i vinterens classico :S)

Måske en midtbane med 231

Kova case
Lucas Asensio cr7
Benzema

Alternativ
Kova casemiro
Lucas Isco Asensio
CR7

Eller Bale på højre ?

Tror desværre ikke på en succesfuld 442 uden modric.
Hans boldsiklerhed, driblinger, gode bevægelser, pass sikkerhed, fodbold intelligens og løbe villighed er alfa og omega til 442'en.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce