Guti: Forhåbentlig kommer Neymar til Real Madrid i fremtiden

8 år 5 måneder siden #1 af Daniel

Guti ser gerne Neymar skifte livet i den franske hovedstad ud med livet i den spanske pendant.

Det skabte løftede øjenbryn i den internationale presse, da Neymar i sommers skiftede Barcelona ud med PSG - den franske klub betalte svimlende 222 millioner euro for brasilianerens fodboldkundskaber. 

Real Madrid-legenden, og den nuværende u/19-træner, Guti, mener da også, at Neymar er nødt til at finde tilbage til spansk fodbold for at forløse sit store potentiale, hvor han har en bestemt destination i tankerne:

- Hvis han har ambitioner om at udvikle sig og nå nye højder, er det kun Real Madrid, der er relevant for ham. Han kommer forhåbentlig til at bære trøjen i fremtiden, siger Guti til Cadena Ser og tilføjer:

- Det eneste Neymar mangler er Real Madrid.

Rygterne om Neymars fremtid svirrer da også lystigt rundt i den internationale presse, hvor de seneste gætterier har gået på, at brasilianeren er at finde i den spanske hovedstad i 2019. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #2 af R7CR7GB11
Efterhaanden som tiden gaar, bliver jeg sgu mere og mere overbevist om at Neymar ender I den hvide troeje inden for et aar eller to.

8 år 5 måneder siden #3 af Vinícius
Mig bekendt(og jeg har ikke fulgt 100% med) så har Neymar selv ikke ytret ønske om at skifte til RM. Jeg tror mere, at alle de her rygter opstår fordi mange ser den transfer som mærkværdig, hvis den står for sig selv uden en større plan bagved. Den eneste logiske plan, der skulle ligge bagved er vel, at han vil skifte til RM, som vel er den eneste klub, han ikke kan skifte direkte til. Indtil jeg hører noget fra Neymar, tror jeg at dette rygte kun er en opdigtet historien i pressen.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Vinícius.

8 år 5 måneder siden #4 af R7CR7GB11

Kratmus skrev: Mig bekendt(og jeg har ikke fulgt 100% med) så har Neymar selv ikke ytret ønske om at skifte til RM. Jeg tror mere, at alle de her rygter opstår fordi mange ser den transfer som mærkværdig, hvis den står for sig selv uden en større plan bagved. Den eneste logiske plan, der skulle ligge bagved er vel, at han vil skifte til RM, som vel er den eneste klub, han ikke kan skifte direkte til. Indtil jeg hører noget fra Neymar, tror jeg at dette rygte kun er en opdigtet historien i pressen.

Saa det er helt normal opfoersel fra (specielt fra Neymar) at bruge mere tid i loebet af en ChL kamp paa at kramme med og give low fives til modstanderen end til sine holdkammerater? :-D

8 år 5 måneder siden #5 af Steen

Kratmus skrev: Mig bekendt(og jeg har ikke fulgt 100% med) så har Neymar selv ikke ytret ønske om at skifte til RM. Jeg tror mere, at alle de her rygter opstår fordi mange ser den transfer som mærkværdig, hvis den står for sig selv uden en større plan bagved. Den eneste logiske plan, der skulle ligge bagved er vel, at han vil skifte til RM, som vel er den eneste klub, han ikke kan skifte direkte til. Indtil jeg hører noget fra Neymar, tror jeg at dette rygte kun er en opdigtet historien i pressen.

Perez og Neymars far har forhandlet om et skifte selv under brasilianeren tid i Barcelona. Neymar var Madrid fan som knægt. Om det stadig gør sig gældende vides ikke, men han har været tæt på et skifte hertil et par gange; i 2005, 2013 og så har hans bagland også talt med Real Madrid under hans tid i FCB. Hans søn bor i øvrigt stadig i Spanien. Perez er kæmpe Neymar fan, og jeg tror, at købet af ham er Florentinos største mission.

Jeg er i hvert fald sikker på, at Neymar ender i Madrid en dag.

8 år 5 måneder siden #6 af Real HWL
Neymar bestemmer selv hvornår han skal til Madrid. PSG har ingen ting at skulle have sagt i den sag.

8 år 5 måneder siden #7 af Kimbo

Real HWL skrev: Neymar bestemmer selv hvornår han skal til Madrid. PSG har ingen ting at skulle have sagt i den sag.

Ah, det er vidst ikke helt korrekt

8 år 5 måneder siden #8 af Madrid777

Kimbo skrev:

Real HWL skrev: Neymar bestemmer selv hvornår han skal til Madrid. PSG har ingen ting at skulle have sagt i den sag.

Jeg håber inderligt at Neymar IKKE kommer til Real Madrid. Jeg har aldrig haft fidus til ham. Hver eneste kamp jeg ser med ham har han aldrig efterladt det indtryk af at han er noget helt specielt. Jeg kan sagtens se at han kan noget med en bold og alt det pis. Han er tidligere Barca spiller for fanden. Han er en elendig holdspiller.

Jeg tror aldrig at han ville kunne komme ind på holdet og så redde vores røv i CL som Ronaldo gjorde det i sidste sæson. Han har ikke den samme effekt og virkning. Men lad os da se hvad Perez finder på. Jeg ville ikke kunne fordrage at se ham spille i den hvide trøje.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Rogoshin, Kimbo

8 år 5 måneder siden #9 af Steen

Madrid777 skrev:

Kimbo skrev:

Jeg håber inderligt at Neymar IKKE kommer til Real Madrid. Jeg har aldrig haft fidus til ham. Hver eneste kamp jeg ser med ham har han aldrig efterladt det indtryk af at han er noget helt specielt. Jeg kan sagtens se at han kan noget med en bold og alt det pis. Han er tidligere Barca spiller for fanden. Han er en elendig holdspiller.

Jeg tror aldrig at han ville kunne komme ind på holdet og så redde vores røv i CL som Ronaldo gjorde det i sidste sæson. Han har ikke den samme effekt og virkning. Men lad os da se hvad Perez finder på. Jeg ville ikke kunne fordrage at se ham spille i den hvide trøje.

Han har spillet 9 kampe mod Real Madrid, hvor han har scoret 3 mål og lavet 5 assists.

I denne sæson har han spillet 29 kampe, scoret 29 mål og lavet 17 assists. Direkte involveret i 46 mål.
16/17: 45 kampe, 20 mål og 27 assists. Direkte involveret i 47 mål.
15/16: 49 kampe, 31 mål og 27 assists. Direkte involveret i 58 mål.

Modsat Ronaldo, så er Neymar ikke en 'poacher'. Han kan både score og skabe chancer for sine holdkammerater. Derudover spiller Neymar faktisk godt. Det samme har man ikke kunne sige om Ronaldo i 3-4 år nu.

Du må vist have glemt, at Neymar på historisk vis reddede Barcelona's røv mod PSG sidste sæson. Han vendte 3-5 til 6-5 på 7 minutter. 2 mål og en assist.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Steen.

8 år 5 måneder siden #10 af Madrid777

Steen skrev:

Madrid777 skrev:

Kimbo skrev:

Han har spillet 9 kampe mod Real Madrid, hvor han har scoret 3 mål og lavet 5 assists.

I denne sæson har han spillet 29 kampe, scoret 29 mål og lavet 17 assists. Direkte involveret i 46 mål.
16/17: 45 kampe, 20 mål og 27 assists. Direkte involveret i 47 mål.
15/16: 49 kampe, 31 mål og 27 assists. Direkte involveret i 58 mål.

Modsat Ronaldo, så er Neymar ikke en 'poacher'. Han kan både score og skabe chancer for sine holdkammerater. Derudover spiller Neymar faktisk godt. Det samme har man ikke kunne sige om Ronaldo i 3-4 år nu.

Du må vist have glemt, at Neymar på historisk vis reddede Barcelona's røv mod PSG sidste sæson. Han vendte 3-5 til 6-5 på 7 minutter. 2 mål og en assist.

Tak for alle de stats der. Jeg tror lige at mit had til Neymar kom til at påvirke mit indlæg lidt for meget. Det jeg tror jeg prøver at komme frem er at jeg ikke ville kunne fodrage at have ham på holdet og spille for Real Madrid.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Madrid777.

Leveret af Kunena Forum