Bedømmelse af truppen mod Alavés

8 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (36 brugere)

3.9 Keylor Navas
3.4 Carvajal
3.2 Nacho
2.8 Theo Hernández
3.5 Varane
3.2 Casemiro
3.0 Dani Ceballos
2.3 Marcos Llorente
3.7 Mateo Kovačić
3.7 Bale
4.2 Benzema
4.6 Cristiano Ronaldo
4.4 Lucas Vázquez
Hele holdet 3.5
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #2 af SeQueda
Jeg er sgu blevet vild ved Lucas. Han arbejder stenhård og har fået bedre styr på sine indlæg end tidligere. Generelt igen en god indstilling over hele linjen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

8 år 5 måneder siden #3 af Fondo_Sur
Når ret skal være ret spillede Theo en ganske fin kamp. Hvorfor han får karakteren 2.8 er jo blot et udtryk for en doven karaktergivning.

Lidt ligesom når Lucas gang på gang i efteråret spillede kampe som i dag, men fik lave karakterer. Men i dag? 4.4. Wow.

Der er vidst nogen, der bliver grebet af stemningen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #4 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Alavés

Fondo_Sur skrev: Når ret skal være ret spillede Theo en ganske fin kamp. Hvorfor han får karakteren 2.8 er jo blot et udtryk for en doven karaktergivning.

Jeg har givet ham 2 fordi han er så usikker endnu en gang.. Han giver blandt andet Guidetti en stor mulighed fordi han ikke kan tæmme en bold i luften. En ting er at han gang på gang viser, at han ikke kan, men når han stadig ihærdigt forsøger at gøre det svært for sig selv, så er det jo bare et tegn på dårlige beslutninger som sætter holdet under pres. Derudover skaber han ikke det store. Jeg tæller 1-2 situationer hvor han overlever defensivt og en enkelt situation hvor han er ved at skabe noget offensivt, men igen i dag kan jeg ikke se hans berettigelse på holdet. Han udviser både dårlig dømmekraft og demonstrerer elendig teknik.

8 år 5 måneder siden #5 af Fondo_Sur
Teknikken er jeg enig i, men værre er det heller ikke, da han begrænser sig fint? Forhåbenligt bliver det bedre med tiden. Jeg kan ikke huske den med Guidetti, men mit indtryk er, at han laver ganske få fejl indtil det blev kontra på kontra i 2. halvleg.

Min pointe er, at han lige i dag var ganske fin. Fremover skal han naturligvis slagtes, såfremt det bliver aktuelt!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #6 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Alavés

Fondo_Sur skrev: Teknikken er jeg enig i, men værre er det heller ikke, da han begrænser sig fint? Forhåbenligt bliver det bedre med tiden. Jeg kan ikke huske den med Guidetti, men mit indtryk er, at han laver ganske få fejl indtil det blev kontra på kontra i 2. halvleg.

Min pointe er, at han lige i dag var ganske fin. Fremover skal han naturligvis slagtes, såfremt det bliver aktuelt!

Det kan sagtens være, at jeg har været en smule for hård. Jeg sidder trods alt heller ikke med den store optimisme når han spiller :D

Leveret af Kunena Forum