De Gea kræver stor lønforhøjelse

8 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

David De Geas fremtid drages fortsat i tvivl, selv om den engelske målmand har kontrakt frem til sommeren 2019.

Ifølge engelske The Times kræver den spanske målmand nemlig at komme til at tjene det samme som Alexis Sánchez, hvilket vil sige 20 millioner € om året. Og det er 3 millioner € mere end Paul Pogba.

De Gea får i øjeblikket 11 millioner € om året for sine pragtredninger, som gør ham til en af verdens bedste målmænd. Real Madrid har længe været bragt i spil som ny målmand i klubben, men der menes fortsat at være et stykke vej til en aftale mellem parterne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #2 af Steen
Den er død. Han bliver i United. Og det er egentligt også forståeligt nok, nu hvor klubben aldrig har gjort en rigtig indsats for at hente ham. Mange kritiserer ham for aldrig at have ''kæmpet'' for et skifte, men det er noget vås. Hvis man har fulgt hans karriere vil man vide, at det ville være svinsk af ham, at presse United sådan. De Gea's første 1,5 år i United er noget af det værste en målmand i en topklub nogensinde har præsteret. Han droppede KONSTANT. Ja, mere end Keylor Navas dropper, selvom man ikke skulle tro det var muligt. Men selvom United begyndte at tvivle på ham, så gav de ham ro og tillid til at komme tilbage. Det tog sin tid, men han har i den grad tilbagebetalt den tillid. Derfor ville det være ondt af ham, hvis han pressede for et skifte, nu hvor han er på toppen og United er i bunden. United har altid været åbent for et salg, da de respektere hans ønske. Vores klub vil dog ikke betale den pris der kræves, og det er ikke De Geas skyld.

8 år 5 måneder siden #3 af DarioGomez
Jamen. Så skal vi vel også huske at ihubringe De Geas kæmpedrop på Willians føringsmål?

Eller tæller det ikke for de fleste af brugerne herinde, når det er DDG? ;-)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, BBB, R7CR7GB11, MadridistaPorVida

8 år 5 måneder siden #4 af Steen

DarioGomez skrev: Jamen. Så skal vi vel også huske at ihubringe De Geas kæmpedrop på Willians føringsmål?

Burde han havde gjort mere ved den? Ja, men det er ikke et drop. Hvis du vil se et drop, så skal du ikke længere tilbage end kampen mod Betis i sidste uge, hvor Keylor Navas ikke kunne håndtere en blød inderside.
DDG har en svaghed, og det er nærmeste stolpe. Men ingen kan være perfekte. De Gea har på 5-6 kampe reddet flere point end Keylor Navas har i hele sin RM karriere. Det sidste, man bør gøre er, at sammenligne de to.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

8 år 5 måneder siden #5 af Zyconith

Steen skrev:

DarioGomez skrev: Jamen. Så skal vi vel også huske at ihubringe De Geas kæmpedrop på Willians føringsmål?

Burde han havde gjort mere ved den? Ja, men det er ikke et drop. Hvis du vil se et drop, så skal du ikke længere tilbage end kampen mod Betis i sidste uge, hvor Keylor Navas ikke kunne håndtere en blød inderside.
DDG har en svaghed, og det er nærmeste stolpe. Men ingen kan være perfekte. De Gea har på 5-6 kampe reddet flere point end Keylor Navas har i hele sin RM karriere. Det sidste, man bør gøre er, at sammenligne de to.

Ha ha ha. Det her ddg show grænser til det absurde.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Daniel, Mathiaska, BBB, R7CR7GB11, Rogoshin, MadridistaPorVida

8 år 5 måneder siden #6 af Sahinovic
Willian får pladsen samt tiden og han rammer den ekstremt godt fra en afstand på 10 meter, ja han rammer den så godt, at en målmand ikke kan nå at reagere på den, så er det altså svært at klandre De Gea for lige præcis det mål.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

8 år 5 måneder siden #7 af DarioGomez
Hvis I mener, det er et drop, så kan vi simpelthen ikke tage denne diskussion - da de helt basale færdigheder ift. argumentation simpelthen er fraværrende.

Jeg vil dog vove den påstand, at havde Navas efterladt 2-3 meters plads ved nærmeste stolpe for så efterfølgende at lade sig falde bagover fremover at gøre en minimal indsats for at redde bolden, så havde I slagtet ham. Men ok - det er naturligvis bare en påstand.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

8 år 5 måneder siden #8 af El_Juan
Det siger alt om United og Mourinho lige nu, at deres bedste spiller og den spiller de fleste taler om efter kampene er De Gea. Manden får jo kun den opmærksomhed fordi han spiller for et uhyre kønsløst United hold som bare ikke har noget som helst at byde på offensivt. Som i absolut INTET. Selv Pogba er druknet fuldstændigt i Mous uduelighed, akkurat som det var tilfældet med Mkhitaryan. Så er det sgu da klart, at al fokus konstant falder på ham der skal redde deres røv...

Dø nu, åndssvage De Gea-rygter! Orker ikke mere nu... Han havde chancen for at blive Real-keeper. Den chance glippede. Og kan vi så komme videre, tak.

Det var i øvrigt en større fejl ikke at hente Oblak inden han skiftede til Atléti end det var at den famøse faxmaskine fejlede under De Gea-handlen. Færdig arbejde.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, MadridistaPorVida

8 år 5 måneder siden #9 af Sahinovic
El_Juan skrev:

Manden får jo kun den opmærksomhed fordi han spiller for et uhyre kønsløst United hold som bare ikke har noget som helst at byde på offensivt.

Så er det sgu da klart, at al fokus konstant falder på ham der skal redde deres røv...

Jeg skal lige være helt med på logikken her, altså fordi Manchester Uniteds forsvarskæde er elendig, så er det ensbetydende med, at en målmand river den ene sindssyge redning op efter den anden? Så havde man skiftet De Gea ud med hvilken som helst anden målmand, så havde han også fået lige så positiv en omtale, som tilfældet er nu ved De Gea?

De Gea døren er ikke helt lukket endnu, og slet ikke når han præstere som han gør lige nu. Som jeg ser det, er Florentino stadig en smule pigesur over hvordan den sidste handel gik i vasken, men det er vidst på tide at han kommer over det, for selvom Manchester United får €100 millioner for ham, så er det helt sikkert dem der taber allermest i denne handel.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

8 år 5 måneder siden #10 af Dios
El_Juan skrev:

Det siger alt om United og Mourinho lige nu, at deres bedste spiller og den spiller de fleste taler om efter kampene er De Gea. Manden får jo kun den opmærksomhed fordi han spiller for et uhyre kønsløst United hold som bare ikke har noget som helst at byde på offensivt. Som i absolut INTET.

Det er jo fuldstændig absurd sagt haha :D

Lad mig bare lige informere dig om, at De Gea også trak overskrifter før Mourinho :) Nu er der bare noget med Mourinho, målmænd og "fans".

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 5 måneder siden #11 af El_Juan

Sahinovic skrev: El_Juan skrev:

Manden får jo kun den opmærksomhed fordi han spiller for et uhyre kønsløst United hold som bare ikke har noget som helst at byde på offensivt.

Så er det sgu da klart, at al fokus konstant falder på ham der skal redde deres røv...

Jeg skal lige være helt med på logikken her, altså fordi Manchester Uniteds forsvarskæde er elendig, så er det ensbetydende med, at en målmand river den ene sindssyge redning op efter den anden? Så havde man skiftet De Gea ud med hvilken som helst anden målmand, så havde han også fået lige så positiv en omtale, som tilfældet er nu ved De Gea?

De Gea døren er ikke helt lukket endnu, og slet ikke når han præstere som han gør lige nu. Som jeg ser det, er Florentino stadig en smule pigesur over hvordan den sidste handel gik i vasken, men det er vidst på tide at han kommer over det, for selvom Manchester United får €100 millioner for ham, så er det helt sikkert dem der taber allermest i denne handel.

Det er fair nok du lige skal være "helt med på logikken," men gider du så ikke bruge mine faktiske vendinger og ord i stedet for at formulere det på din egen måde og lægge det op som om det er sådan jeg har sagt det? Pinpoint gerne helt præcis det øjeblik hvor jeg taler om Uniteds forsvarskæde og hvor elendig den er... Det har jeg ikke nævnt med ét eneste ord.

United er møjhamrende ringe og har absolut intet at byde på, specielt offensivt (hvilket var dét jeg skrev). De skaber stort set intet i kampene og de har stort set intet at byde på offensivt. Nuvel, de er effektive, den ros skal de i det mindste have, men det klær altså ikke en kæmpe klub som United at være så tandløse.

Vi snakker altså om en af verdens absolut største klubber. Havde det været et mindre hold som tit var under pres og hvor målmanden gang på gang skulle rede dem, så havde det været en anden snak. Men vi snakker altså om en af verdens absolutte mastodonter. Og deres største profil og store redningsmand er deres målmand... Det tager intet fra De Gea og hans præstationer, for han er klasse og gør det godt. Det er præmissen om at en af verdens største og bedste klubbers største profil og redningsmand er deres målmand... Det var min egentlige pointe. Det er trist. Og det kan De Gea selvfølgelig ikke selv gøre for, men nu er det efterhånden trættende at høre igen og igen.

Real Madrid er ikke et miniput-hold der skal vinde fordi deres målmand er bedst og redder deres røv, akkurat som det har været tilfældet for United så mange gange (og ikke kun i tiden under Mourinho, for de har været lige så ringe og tandløse under Moyes og Van Gaal). For sandheden er ret nok, at De Gea ligeledes har været Uniteds bedste mand under både Moyes og Van Gaal.

Og så er jeg i det hele taget bare træt af at høre om De Gea. Han havde som nævnt chancen for at blive Real-keeper. Den chance glippede. Og nu synes jeg det er på tide at komme videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum