Real Madrid følger serbisk stortalent

8 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid holder et skarpt øje med talenterne rundt omkring i verden og en af de spillere, som angiveligt tiltrækker sig størst opmærksomhed i øjeblikket er Lazios offensive midtbanespiller, Sergej Milinkovic.

Den 22-årige serber regnes for et af de største talenter i Balkan-regionen og han har allerede masser erfaring fra klubber som Vojvodina, Genk og Lazio, ligesom han blev U20-verdensmester i 2015.

Den unge spiller er født og opvokset i Spanien, hvor hans far, Nikola Milinkovic spillede i klubber som Lleida, Almería og Ourense i 1990erne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #2 af El_Juan
Han er en afsindig spændende spiller. Minder mig lidt om Pogba på flere måder, men jeg vil faktisk vove den påstand at han kan blive bedre end Pogba. Viser i øvrigt igen i dag sin målfarlighed og hvor vigtig han er for Lazio med to mål i 3-0-sejren ude over Sassuolo.

En af tre Serie A-spillere som jeg har et særligt godt øje til lige nu. De andre to er Romas tyrkiske offensiv-spiller, Cengiz Under, og Inters centrale midterforsvarer, slovakiske Milan Skriniar. De knægte er der altså krummer i. Under har gjort det fantastisk hidtil i sin debut-sæson. Han har virkelig nogle stærke offensive kvaliteter og et kæmpe potentiale. Skriniar har ligeledes gjort det fremragende i sin debut-sæson i Inter. Bomstærk og hurtig midterforsvarer som er et monster i mand-mand-duellerne.

Alle tre har Real Madrid-potentiale i min optik.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Zyconith

8 år 5 måneder siden #3 af -#7-
Generelt er Serie A igen blevet en ret interessant liga, hvad angår unge spændende spillere. AC Milan har Donnarumma og Cutrone som er interessante, Napoli har Amadou Diawara på midtbanen som godt kan blive til noget, samt Zielinski som der også tidligere har været rygtet til Madrid. Derudover har jeg et svagt punkt for Insigne. Inter har naturligvis Icardi, mens Juventus har hans argentinske kollega Dybala. Lazio har Milinkovic-Savic og hos ærkerivalerne Roma har de selvfølgelig Ünder, men især også Allison Becker virker som en rigtig dygtig målmand, som har sine bedste år foran sig.

DC19
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El_Juan

Leveret af Kunena Forum