Truppen mod Espanyol, LaLiga, 26. spillerunde

8 år 5 måneder siden #13 af Macon
Sikke en gang lort at se på, Hvad er det for en ringe indstilling, og den opstilling, altså vi spiller med 10 mand indtil Benzema kommer på banen, største brøler længe med bale på toppen, han er jo uduelig som opspillings station, det som Benzema kan bruges til.

Havde ellers glædet mig til en opstilling med 3 boldspillere i Isco, Asensio og benzema

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #14 af mohbar
Hvor vil det bare være sjovt at se til slut at de point Zidane har formøblet for at spare spillere, kunne have sikret os et mesterskab. Man kan kun være misundelig på Barca der med deres træner viser mandskab og lederskab ved at stille det bedste hold og kun spare når sejren nærmest er 100 %

Det Zidane lægger op med er da på ingen måde tilskuer venligt og imod fodboldens præmisser! Seriøst hvem gider glo på så tandløst og impotent hermafrodit bold! Her spildte jeg så 90 minutter af mit liv - ARRGH!
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved mohbar.

8 år 5 måneder siden #15 af mohbar

Macon skrev: Sikke en gang lort at se på, Hvad er det for en ringe indstilling, og den opstilling, altså vi spiller med 10 mand indtil Benzema kommer på banen, største brøler længe med bale på toppen, han er jo uduelig som opspillings station, det som Benzema kan bruges til.

Havde ellers glædet mig til en opstilling med 3 boldspillere i Isco, Asensio og benzema

Ja Zidane bliver ved at med at overgå sig selv med brølere
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

8 år 5 måneder siden #16 af Dios
Kan næsten læse mig frem til, at jeg ligefrem er heldig med ikke at kunne se kampen :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Jonas, Evden

8 år 5 måneder siden #17 af Real HWL

Dios skrev: Kan næsten læse mig frem til, at jeg ligefrem er heldig med ikke at kunne se kampen :D

Bare det var mig der ikke havde set kampen.... Det var rædselsfuldt!

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #18 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Truppen mod Espanyol, LaLiga, 26. spillerunde
Jeg var nok en af de færreste og naive som rent faktisk troede på at vi kunne tag . Pladsen fra Barca men det her var punktummet for mit vedkommende. Man kunne også godt se at Zidane og co. Allerede har indset for længe siden..

8 år 5 måneder siden #19 af Daniel
Nok disponerer Zidane forkert med Bale på toppen, men det undskylder ingenlunde spillernes - igen - ugidelige energi og vilje mod en mindre modstander.

Navas; Hakimi, Ramos, Varane, Nacho; Llorente, Kovacic, Isco; Asensio, Lucas og Bale.

Ovenstående hold skal alle dage være dygtige nok til at nedlægge Espanyol, også selvom vi oven på et nederlag er utilfreds med enkelte af Zidanes dispositioner, men i min verden hviler dette nederlag overvejende på spillerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

8 år 5 måneder siden #20 af Zyconith
Angriber-Ramos ved Espanyols mål:

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 5 måneder siden #21 af Macon

Zyconith skrev: Angriber-Ramos ved Espanyols mål:

Ikke første gang i sæsonen, at vi for mål imod os til sidst grundet dette.

8 år 5 måneder siden #22 af BBB

Zyconith skrev: Angriber-Ramos ved Espanyols mål:

Slap nu af. Vi spillede jo 4-3-3 til sidst.

Navas - Hakimi, Varane, Llorente, Nacho - Vazquez, Ceballos, Asensio - Ramos, Benzema, Mayoral.

Når der står 0-0 i de døende minutter skal vi så gå efter det ene point eller de tre? Selvfølgelig skal vi ikke spille:

Navas - Hakimi, Varane, Ramos, Nacho - Vazquez, Ceballos, Llorente, Asensio - Bezema, Mayoral.
Det vil jo være den mest dødssyge måde at forsøge at få point på. Intet vil komme fra vores bagerste linje (backs), på midten skal de dække Asensio og Lucas op og i angrebet skal de dække Benzema og Mayoral, hvor den ene knap er på vej ud af en kæmpemæssig formkrise og den anden vel knap har en hel kamp i benene for denne sæson.

Lad nu være med at angribe Ramos for en situation, som ikke er hans skyld. Så kan det godt være, at de to kommentatorer laver sjov om, at det er Ramos selv, der ønsker at være angriber, men det skal man simpelthen kunne se bort fra.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum