Truppen mod Espanyol, LaLiga, 26. spillerunde
Havde ellers glædet mig til en opstilling med 3 boldspillere i Isco, Asensio og benzema
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det Zidane lægger op med er da på ingen måde tilskuer venligt og imod fodboldens præmisser! Seriøst hvem gider glo på så tandløst og impotent hermafrodit bold! Her spildte jeg så 90 minutter af mit liv - ARRGH!
Macon skrev: Sikke en gang lort at se på, Hvad er det for en ringe indstilling, og den opstilling, altså vi spiller med 10 mand indtil Benzema kommer på banen, største brøler længe med bale på toppen, han er jo uduelig som opspillings station, det som Benzema kan bruges til.
Havde ellers glædet mig til en opstilling med 3 boldspillere i Isco, Asensio og benzema
Ja Zidane bliver ved at med at overgå sig selv med brølere
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Kan næsten læse mig frem til, at jeg ligefrem er heldig med ikke at kunne se kampen :D
Bare det var mig der ikke havde set kampen.... Det var rædselsfuldt!
- Aouassar
- Gæst
-
Navas; Hakimi, Ramos, Varane, Nacho; Llorente, Kovacic, Isco; Asensio, Lucas og Bale.
Ovenstående hold skal alle dage være dygtige nok til at nedlægge Espanyol, også selvom vi oven på et nederlag er utilfreds med enkelte af Zidanes dispositioner, men i min verden hviler dette nederlag overvejende på spillerne.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Angriber-Ramos ved Espanyols mål:
Ikke første gang i sæsonen, at vi for mål imod os til sidst grundet dette.
Zyconith skrev: Angriber-Ramos ved Espanyols mål:
Slap nu af. Vi spillede jo 4-3-3 til sidst.
Navas - Hakimi, Varane, Llorente, Nacho - Vazquez, Ceballos, Asensio - Ramos, Benzema, Mayoral.
Når der står 0-0 i de døende minutter skal vi så gå efter det ene point eller de tre? Selvfølgelig skal vi ikke spille:
Navas - Hakimi, Varane, Ramos, Nacho - Vazquez, Ceballos, Llorente, Asensio - Bezema, Mayoral.
Det vil jo være den mest dødssyge måde at forsøge at få point på. Intet vil komme fra vores bagerste linje (backs), på midten skal de dække Asensio og Lucas op og i angrebet skal de dække Benzema og Mayoral, hvor den ene knap er på vej ud af en kæmpemæssig formkrise og den anden vel knap har en hel kamp i benene for denne sæson.
Lad nu være med at angribe Ramos for en situation, som ikke er hans skyld. Så kan det godt være, at de to kommentatorer laver sjov om, at det er Ramos selv, der ønsker at være angriber, men det skal man simpelthen kunne se bort fra.