Bedømmelse af truppen mod Espanyol

8 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (26 brugere)

3.2 Keylor Navas
2.2 Achraf Hakimi
2.3 Nacho
3.1 Ramos
2.8 Varane
2.4 Asensio
1.7 Dani Ceballos
1.3 Isco
2.3 Marcos Llorente
2.6 Mateo Kovačić
1.8 Bale
2.1 Benzema
2.4 Borja Mayoral
2.2 Lucas Vázquez
Hele holdet 2.3
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• ABC
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #2 af ABC
Besvaret af ABC på emne Bedømmelse af truppen mod Espanyol
Det var dog den ringeste kamp, jeg mindes nogensinde at have set med RM. Der er simpelthen for mange middelmådige spillere, som slet ikke burde have adgang til 1. holdet.

Fransivsco spiller ringere og ringere for hver kamp der går. Lucas og Asensio er helt usynlige - sidste kamp var det gode. Bale er også helt væk. Midtbanen som helhed er elendig. Ingen af disse normale startere er simpelthen gode nok, hvis de ikke bliver spillet gode af bedre spillere.. Jeg håbede så, at det ville ændre sig, da Benzema endelig med 20 minutter tilbage kom på banen, men han bliver aldrig spillet og samtlige hjørnespark er elendige - når dårligt nok ind i straffesparksfeltet. Jeg havde forventet, at Bale og Benze ville kunne få noget sammenspil, men pludselig er han af banen og det hele er noget elendigt fodbold. RM er simpelthen et middelmådigt hold med den start-11'er. Kun den kære målmand og til dels Varane kan være stolte af deres indsats.

8 år 3 måneder siden #3 af mohbar

ABC skrev: Det var dog den ringeste kamp, jeg mindes nogensinde at have set med RM. Der er simpelthen for mange middelmådige spillere, som slet ikke burde have adgang til 1. holdet.

Fransivsco spiller ringere og ringere for hver kamp der går. Lucas og Asensio er helt usynlige - sidste kamp var det gode. Bale er også helt væk. Midtbanen som helhed er elendig. Ingen af disse normale startere er simpelthen gode nok, hvis de ikke bliver spillet gode af bedre spillere.. Jeg håbede så, at det ville ændre sig, da Benzema endelig med 20 minutter tilbage kom på banen, men han bliver aldrig spillet og samtlige hjørnespark er elendige - når dårligt nok ind i straffesparksfeltet. Jeg havde forventet, at Bale og Benze ville kunne få noget sammenspil, men pludselig er han af banen og det hele er noget elendigt fodbold. RM er simpelthen et middelmådigt hold med den start-11'er. Kun den kære målmand og til dels Varane kan være stolte af deres indsats.

Er der virkelig nogen der for ikke så længe siden påstod at vi spiller for spiller var bedre end Barca...?? Javist- hvis vi få lov at pille ved editoren i et FM spil!

Og spørgsmål til administrationen: Hvornår kan vi bedømme træneren??
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved mohbar.

8 år 3 måneder siden #4 af Real HWL

mohbar skrev:

ABC skrev: Det var dog den ringeste kamp, jeg mindes nogensinde at have set med RM. Der er simpelthen for mange middelmådige spillere, som slet ikke burde have adgang til 1. holdet.

Er der virkelig nogen der for ikke så længe siden påstod at vi spiller for spiller var bedre end Barca...?? Javist- hvis vi få lov at pille ved editoren i et FM spil!

Jeg fortrækker da stort set hele reals hold frem for Barcas. Jeg ville kun bytte 3 spillere. Ter stegen Umtiti og Messi... Og måske træneren ;)

8 år 3 måneder siden #5 af Vinícius
Med dagens præstation in mente, kunne Vinicius lige så godt gå ind på førsteholdet. Så ringe var det.

Efterhånden synes jeg, at Isco er den spiller, vi som førsteprioritet skal sælge. Bale og Benzema er tit usynlige i kampene, men Isco ligefrem ødelægger spillet. Plejer Ronaldo at sænke det opbyggende spil, så kig på Isco. Når han får bolden, dribler han rundt til modstanderne er kommet på plads (og de kunne lige have nået en tår vand på vejen). Han har simpelthen intet blik for sine medspillere, og han kan simpelthen ikke være med til at afgøre kampen, og hans afleveringer er altid svære at arbejde med.. Iscos efterhånden bedste spidskompetence er at stille sig i bredstående over bolden, så modstanderne kan sparke til hans ben, hvorefter han kan få et frispark.. Det nytter ikke noget at have et formidabelt touch på bolden, som grænser til det Messi kan levere, når han absolut kun kan skille sig af med bolden på niveau med Keylor Navas eller det der er værre... Det er i min optik sæsonens ringeste præstation vi idag bevidner fra Isco - det overgår alt jeg har oplevet... Og det her er skrevet 1½ time efter slutfløjt, så jeg har nået at tænke det igennem...

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

8 år 3 måneder siden #6 af Mosse
Det er tankevækkende, grænsende til bekymrende, at det halve af dagens spillere starter inde mod PSG...!

8 år 3 måneder siden #7 af Jbner
Lidt synd at Mayoral står til at blive kampens ringeste spiller, med to minutter på banen. Jeg fulgte ikke så godt med i kampen, men så ringe kan han da ikke have været på de to minutter :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #8 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Espanyol

Jbner skrev: Lidt synd at Mayoral står til at blive kampens ringeste spiller, med to minutter på banen. Jeg fulgte ikke så godt med i kampen, men så ringe kan han da ikke have været på de to minutter :D

Der er også kun en enkelt der har givet ham karakter i dag. Samme bruger har givet Bale 4 for præstationen i dag.

8 år 3 måneder siden #9 af Doc.juego

Brylle skrev:

Jbner skrev: Lidt synd at Mayoral står til at blive kampens ringeste spiller, med to minutter på banen. Jeg fulgte ikke så godt med i kampen, men så ringe kan han da ikke have været på de to minutter :D

Der er også kun en enkelt der har givet ham karakter i dag. Samme bruger har givet Bale 4 for præstationen i dag.

Generelt mangler der konsensus om ud fra hvilke parametre man giver karakter.
Tænker man ud fra spillerens niveau / form ?
Hvor lang tid de har haft ?

Eller bliver alle dømt på den samme "objektive" skala?

Fx mayoral kun 2 afleveringer i kampen = 1.
Eller tæller det ind at mayoral er helt uden kamp træning og kun har 2 min?

Selv prøver jeg at justere for tid på banen, kamp træning og form.
Men det tror jeg ikke alle andre gør, og derfor kan skalaen være svær at bruge mhp gennemsnittet.

8 år 3 måneder siden #10 af Madrid1998
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Madrid1998.

8 år 3 måneder siden #11 af Madrid1998

mohbar skrev:

Ja, jeg var en af dem, og mener det stadig. Glem nu ikke Barca selv var ved at tabe mod selvsamme Espanyol hold, og de havde hele a-holdet inde. Vi spillede i dag uden, begge vores backs, uden vores ja hele vores midtbane, og ikke mindst uden Ronaldo (Alene uden ham, skal man trække 1-2 mål fra) Da jeg sagde spiller for spiller, mente jeg sådan set Modric, Kroos, Marcelo, Ronaldo Etc, vs Rakitic, Iniesta, Paulinho og hvad de nu hedder, og ikke Llorente, Achraf Lucas V osv. Udover Messi, Busquets, Ter stegen og tildels Suarez, kan jeg ikke se nogle af deres andre spillere erstatte nogen fra vores reelle start 11'er. Nu skal man jo hellere ikke glemme hvor godt vi spillede kampene, inden kampen i dag. Altså motivationen var der slet ikke, og en masse spillere der er ude af form, eller som normalt ikke starter inde var med i dag, det jo sådan set kun Varane, Ramos, Navas, måske Nacho og så en af Isco/Bale der havde startet inde, hvis det var mod Psg. Af de nævnte, er det kun Isco og glasben der skuffede i dag imo.

8 år 3 måneder siden #12 af Zyconith
Hallo @thomaskjensen og @riishansen88 hvad f... laver I?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Leveret af Kunena Forum