Sky Sports Tyskland: Seriøse forhandlinger om Lewandowski

8 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge tyske Sky Sports ligger Real Madrid i seriøse forhandlinger med Robert Lewandowski om en kontrakt gældende fra den kommende sæson.

Det skal angiveligt være Real Madrids magtfulde José Ángel Sánchez, som forestår forhandlingerne, der har stået på i ugevis.

Sky Sports mener at vide, at Lewandowski skal være særdeles optaget af det mulige skifte og derfor har afvist en kontraktforlængelse med Bayern München, selv om han offentligt har udtalt, at han ikke spekulerer i andre klubber på nuværende tidspunkt og kun koncentrerer sig om at gøre det godt for de tyske mestre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #2 af Daniel
Det er nok et rygte, vi skal begynde at tage seriøst. Men mener alligevel de rygtede 150 millioner euro er overpris for Lewandowski alderen in mente.

8 år 5 måneder siden #3 af Salix7
Jeg har blandede følelser omkring dette rygte, da Lewandowski helt sikkert er en god angriber ... men 150 mio euro er i min verden helt forkert at smide efter ham, når vi kan få både yngre og bedre spiller til den pris. I min verden skulle han være hentet i Dortmund i sin tid, der valgte han selv Bayern, skidt valg fra hans side.
Derudover ved vi intet om, hvordan han passer ind i spillet med fx Asensio og Cristiano i front (Jeg forventer at både Bale og Benzema bliver solgt til sommer).

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 5 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Ville være tiltrængt nu, hvor Cristiano næsten kun er en Champions League-spiller.
Sidste redigering: 8 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

8 år 5 måneder siden #5 af Real Madrid
Jeg har det også blandet, omend Lewandowski for mig er verdens bedste (og mest komplette) angriber. Det er lidt en Nistelrooy-handel om igen, og det gik jo egentlig okay. Ville være dejligt med en stime af mesterskaber snart, eller bare to i træk...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum