Fokus på Isco-attitude ved udskiftning

8 år 4 måneder siden #13 af Kimbo
Der er mere drama når jeg spiller oldboys end der var i Isco's udskiftning. Slaaaaap nu af. Hvorfor skal han brændes på bålet for noget som andre har gjort utallige gange uden at det er blevet så meget som nævnt.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #14 af Daniel

Kimbo skrev: Der er mere drama når jeg spiller oldboys end der var i Isco's udskiftning. Slaaaaap nu af. Hvorfor skal han brændes på bålet for noget som andre har gjort utallige gange uden at det er blevet så meget som nævnt.

Jeg vil vædde begge mine testikler på, at Ronaldo, Bale, Benzema, Ramos, Marcelo, Kroos og Asensio (sikkert mange flere) alle er blevet “brændt på bålet” herinde for enten det ene eller andet attitude-problem på grønsværen.

Ingen over klubben og jeg var - selvom jeg ikke har deltaget i debatten om emnet herinde - rasende på Isco, da han arrogant valsede ud. Det er fandeme da ikke sådan, man viser sin skuffelse. Så må han kaste med en vandflaske efterfølgende, smadre et sæde eller lignende. Attituden er ikke holdbar, også selvom det ikke var årsagen til, at Real Madrid tabte kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida, Jbner

8 år 4 måneder siden #15 af Daniel
Slet...
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Daniel.

8 år 4 måneder siden #16 af Madrid777

Daniel skrev: Slet...

Hvorfor er det du skriver ''slet'', jeg har aldrig forstået meningen med det?

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #17 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Fokus på Isco-attitude ved udskiftning
Jeg har heller aldrig fattet det haha

8 år 4 måneder siden #18 af Kimbo
Nok fordi beskeden blev sendt 2 gange og man ikke kan slette efterfølgende?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

8 år 4 måneder siden #19 af Madrid777

Kimbo skrev: Nok fordi beskeden blev sendt 2 gange og man ikke kan slette efterfølgende?

Jamen så siger jeg tak:)

8 år 4 måneder siden #20 af Siempre fiel
Havde Isco dog bare gået noget langsommere, så havde vi måske ku holde 0-0 tiden ud mod storholdet Espanyol.

Og ift om vi havde travlt med at forsøge at vinde, så så jeg satme intet der tydede på dét udover at Ramos farede rundt og prøvede at få et eller andet ske fra sin plads i midterforsvaret - men resten af holdet var jo hovedløse kyllinger uden hverken vilje, plan eller evner til at vinde kampen, så jeg ka virkelig ik se problemet i om så Isco havde lavet ormen 8 gange rundt om midtercirklen før han moonwalkede ud i slowmotion
Følgende bruger(e) sagde tak: Evden

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #21 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Fokus på Isco-attitude ved udskiftning

Siempre fiel skrev: Havde Isco dog bare gået noget langsommere, så havde vi måske ku holde 0-0 tiden ud mod storholdet Espanyol.

Og ift om vi havde travlt med at forsøge at vinde, så så jeg satme intet der tydede på dét udover at Ramos farede rundt og prøvede at få et eller andet ske fra sin plads i midterforsvaret - men resten af holdet var jo hovedløse kyllinger uden hverken vilje, plan eller evner til at vinde kampen, så jeg ka virkelig ik se problemet i om så Isco havde lavet ormen 8 gange rundt om midtercirklen før han moonwalkede ud i slowmotion

Hahahaha du er simpelthen fantastisk nogle gange :D

Synes man skal slappe lidt af i denne sag med Isco. En lille påmindelse fra Zidane og så er der vel ikke mere i det. Det er mere alarmerende at han har spillet så elendigt hele sæsonen. Hvis ikke han snart stepper op, så har jeg intet problem med at han bliver sendt videre til sommer.

Leveret af Kunena Forum