Felix Brych passer fløjten i Paris
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det bliver tyske Felix Brych, som skal fordele sol og vind lige i Paris på tirsdag.
Det er et emne, som især har optaget Paris SG, som står med ryggen mod muren og som lige siden første kamp i Madrid har brokket sig over dommer-valget. Således siger klubbens sportsdirektør, Antero Henrique:
- Det var ikke en kamp med spillere mod spillere. Der var indflydelse udefra. Jeg vil ikke sige mere, for så kommer det til at lyde som en undskyldning. Men alle følte sådan. For mig var det mangel på respekt over for Paris, over for Frankrig
Nu får man så Felix Brych og det er et godt valg for begge klubber, som aldrig har tabt en kamp med ham som opmand og Real Madrid havde ham senest i CL-finalen sidste sæson, hvor man vandt for andet år i træk.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I hvert fald ikke Aytekin eller Wolfgang Stark (ham der sendte Pepe ud i semien mod Barca (0-2)).
Heldigvis råder PSG ikke spillere som Suarez, Alba mm. der er garante for manipulation.
Fondo_Sur skrev: Heldigvis råder PSG ikke spillere som Suarez, Alba mm. der er garante for manipulation.
Tjah. Neymar er jo ude med skade, så lidt ret har du da ;-)
BBB skrev:
Fondo_Sur skrev: Heldigvis råder PSG ikke spillere som Suarez, Alba mm. der er garante for manipulation.
Den værste er vel ikke engang Neymar, men derimod Alves. Jeg fik lidt af respekten tilbage da han forlod Barca, men i mine øjne finder man ikke en spiller som er mere beskidt end ham. Han bruger alle midler, og der er altså nogle seriøse om budet :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
BBB skrev:
Den værste er vel ikke engang Neymar, men derimod Alves. Jeg fik lidt af respekten tilbage da han forlod Barca, men i mine øjne finder man ikke en spiller som er mere beskidt end ham. Han bruger alle midler, og der er altså nogle seriøse om budet :D
Spiller Alves stadig? Brækkede hans ben ikke flere steder en forårsdag i 2012?