Bedømmelse af truppen mod Paris Saint-Germain

8 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (58 brugere)

3.6 Keylor Navas
3.8 Carvajal
3.3 Marcelo
4.7 Ramos
4.5 Varane
3.0 Asensio
4.4 Casemiro
3.0 Isco
4.1 Mateo Kovačić
3.2 Toni Kroos
2.5 Bale
2.5 Benzema
4.2 Cristiano Ronaldo
4.3 Lucas Vázquez
Hele holdet 3.6
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #2 af Brylle
Benzema er godt nok svær at bedømme i dag, synes jeg. Han laver så meget lort (undskyld sproget), mister for mange bolde, er fuldkommen tandløs foran målet og søger ikke engang chancerne.

På den anden side, så gør han det simpelthen så nemt for midtbanen og forsvaret at komme af med bolden og han formår stort set hele tiden at holde i bolden på de tidspunkter hvor vi spiller os ud af det første pres. Det var altafgørende for at holdet kunne beholde bolden i dag. Han har ligeledes med i det første mål hvor han hvor lavet plads til Lucas med sit løb. Selvom han ingen selvtillid har, så flyver han rundt på banen og arbejder for holdet i dag.

8 år 4 måneder siden #3 af Carlos3

Brylle skrev: Benzema er godt nok svær at bedømme i dag, synes jeg. Han laver så meget lort (undskyld sproget), mister for mange bolde, er fuldkommen tandløs foran målet og søger ikke engang chancerne.

På den anden side, så gør han det simpelthen så nemt for midtbanen og forsvaret at komme af med bolden og han formår stort set hele tiden at holde i bolden på de tidspunkter hvor vi spiller os ud af det første pres. Det var altafgørende for at holdet kunne beholde bolden i dag. Han har ligeledes med i det første mål hvor han hvor lavet plads til Lucas med sit løb. Selvom han ingen selvtillid har, så flyver han rundt på banen og arbejder for holdet i dag.

Helt enig, men for mig så synes jeg godt nok hans evner som målscorer for tiden er tåkrummende for tiden, man er efterhånden ikke engang forhåbningsfuld når han får den foran mål, fordi man ved han brænder. De to største chancer real havde idag brændte han på det skammeligste og det er sku ved at være trættende

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Carlos3.

• ABC
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #4 af ABC

Carlos3 skrev: De to største chancer real havde idag brændte han på det skammeligste og det er sku ved at være trættende

Du ser vist fodbold, som Fanden læser Biblen! Du mener, at det spark Benze har fra en spids vinkel, hvor han spiller efter det lange hjørne og lægger den i mellem benene på målmanden - som heldigt rammer den, så den lige undgår målet - DET er en af de to største chancer i kampen!?

Havde Asensio scoret (lige foran mål) i stedet for at ramme stolpen, havde Benze lavet en assist og været afgørende i opspillet til endnu et mål.

Dog enig i den anden chance han har - hvor han selvisk gerne vil score (det SKAL han jo ville) - men den var ikke god! Ellers er jeg fuldt tilfreds med hans indstilling og bidrag i kampen!

8 år 4 måneder siden #5 af Carlos3

ABC skrev:

Carlos3 skrev: De to største chancer real havde idag brændte han på det skammeligste og det er sku ved at være trættende

Du ser vist fodbold, som Fanden læser Biblen! Du mener, at det spark Benze har fra en spids vinkel, hvor han spiller efter det lange hjørne og lægger den i mellem benene på målmanden - som heldigt rammer den, så den lige undgår målet - DET er en af de to største chancer i kampen!?

Havde Asensio scoret (lige foran mål) i stedet for at ramme stolpen, havde Benze lavet en assist og været afgørende i opspillet til endnu et mål.

Dog enig i den anden chance han har - hvor han selvisk gerne vil score (det SKAL han jo ville) - men den var ikke god! Ellers er jeg fuldt tilfreds med hans indstilling og bidrag i kampen!

Træk luft ind kammerat, jeg synes sagtens man kunne have forventet en mere kvalificeret afslutning fra hans side, men min pointe ligger lige så meget i at han generelt ikke omsætter sine store chancer til mål, havde Ronaldo brændt sådan en så havde de fleste folk bandet og svovlet, men forskellen er jo bare at Ronaldo nok skal finde målet før eller siden og at Benzema scorer næsten aldrig længere. Jeg kommenterer ikke på hans andre facetter i spillet fordi jeg ligesom rigtig mange andre er godt tilfreds med det han bidrager, jeg kommenterede blot på at hans evner som målscorer er tæt på ikke eksisterende efterhånden. Og det synes jeg er trættende, du er velkommen til at synes noget andet

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, MadridistaPorVida

8 år 4 måneder siden #6 af Fernando M.
Jeg ville ønske, at man kunne give holdet en samlet karakter efter gårsdagens præstation. Det er simpelt hen en af de mest professionelle indsatser jeg kan huske. Det var en perfekt kamp, hvor man fuldstændigt pillede brodden af PSG (der altså vandt 4-0 over Barca på samme bane for et år siden).
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum