Mino Raiola: Ronaldo brokkede sig også, men han blev ikke vist ud

8 år 4 måneder siden #1 af Jbner

Marco Verratti fik, midt i anden halvleg i går, sit andet gule kort, og han blev derfor udvist. Noget der muligvis kostede PSG chancen for at lave et comeback. Han var tydeligvis ikke tilfreds med dommerens beslutning, og italienerens agent, den altid fornuftige Mino Raiola, kommer nu med hård kritik af kampens tyske dommer, Felix Brych.

"Måske gik han (Verratti, red.) lidt for langt i sine protester til dommeren, men reaktionen kom fra en spiller, som ønskede at gøre alt muligt for at hjælpe sit hold videre i turneringen," sagde agenten.

"Det var en instiktiv reaktion, og måske en reaktion af stolthed. Ronaldo brokkede sig også, på uforskammet vis, flere gang, men han fik ikke noget kort. Han fik ikke engang et kort da han prøvede at sparke Dani Alves."

Verrattis tåbelige aktion, efterlod PSG en mand i undertal, og selvom man lykkedes med at udligne, kunne man ikke besejre Real Madrid. Derfor ryger man for andet år i træk ud i 1/8-finalen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #2 af OB47
Dårlig undskyldning af Raiola - Gid de bare ville anerkende at penge ikke er lig med succes.

8 år 4 måneder siden #3 af Vinícius
Jeg har virkelig mistet respekten for den klub og dens fans efter disse 2 opgør. Klubben opfordrer ultras fans til at lave "ballade" eller "brænd", eller hvad det nu var. Om det var en opfordring til, at deres ultra fans skulle lave ballade ude foran RM's hotel skal være usagt. Fansene, der bruger romerlys på den måde under kampen.. De ødelagde jo dele af kampen - til gene for seeren og spillerne. Det er jo nogen, som kender nogen, der gør at de kan få så mange romerlys ind - ergo det er svært at klare uden at nogen i klubben er impliceret. Eller er de fløjet ind med drone?? Sikkerhedsniveauet var jo skandaløst i alle tilfælde.

Spillere må gerne brokke sig i fodbold, ligesom de gerne må tackle. Man må ikke overfuse dommere/svine dommeren, ligesom man ikke må tackle med knopper i brystkassen. Det er jo et spørgsmål om graden af forseelsen. Mina Raiola udtaler sig, som han har forstand. Økonomi og penge ved han noget om, men fodbold er nu mere end bare sort på hvidt.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono

8 år 4 måneder siden #4 af nono
Læg hertil at der blev kastet med flaske efter Ronaldo. Jeg er helt på bølgelænge - chokerende ringe sikkerhedsopbud, ikke mindst når man tager alt den terror Frankrig har været ramt af i betragtning...

PSG er stadig en tredje-rangs klub.

8 år 4 måneder siden #5 af Lars1991
Jeg mistede godt nok også meget for den klub. Lige siden den første kamp har dej jo grædt som om de blev snydt. Og det viste sig også i denne kamp. De pev godt nok meget, bedst eksemplificeret ved Veratti selvfølgelig. Men også kort efter kan jeg huske vi fik en omstilligen hvor Rabiot bare stopper op fordi han synes de skulle have et frispark. Magen til arrogance, og så i en klub der intet har præsteret på internationalt plan.
Og det selvfølgelig udover de ting i har nævnt. Husker også en masse larm under det ene minuts stilhed. Det kan klubben selvfølgelig ikke gøre så meget ved, men det bare med til at skabe et usympatisk billede af klubben.

Leveret af Kunena Forum