Truppen mod Eibar, LaLiga, 28. spillerunde

8 år 4 måneder siden #13 af Zyconith

ChrillRM14 skrev: Tømmermandsfodbold....

Dig eller spillerne?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #14 af ChrillRM14

Zyconith skrev:

Dig eller spillerne?

Det var skrevet efter de første 10 minutter af kampen... Det var skræmmende så meget, vi blev presset tilbage i den indledende fase. Måske du lige skulle kigge på, hvornår kommentaren var skrevet ;)

Jeg synes tit, man ser, hvordan man efter et kæmpe resultat lige skal finde tændingen igen, og det synes jeg var tydeligt i starten af kampen, hvor vi lige var gået fra at spille CHL-knock-out-bold til en ligakamp på et lille stadion i Baskerlandet :) Kort sagt: det lignede, at spillerne havde lidt mentale tømmermænd efter en fantastisk midtuge-præstation.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 4 måneder siden #15 af Zyconith

ChrillRM14 skrev:

Zyconith skrev:

Dig eller spillerne?

Det var skrevet efter de første 10 minutter af kampen... Det var skræmmende så meget, vi blev presset tilbage i den indledende fase. Måske du lige skulle kigge på, hvornår kommentaren var skrevet ;)

Jeg synes tit, man ser, hvordan man efter et kæmpe resultat lige skal finde tændingen igen, og det synes jeg var tydeligt i starten af kampen, hvor vi lige var gået fra at spille CHL-knock-out-bold til en ligakamp på et lille stadion i Baskerlandet :) Kort sagt: det lignede, at spillerne havde lidt mentale tømmermænd efter en fantastisk midtuge-præstation.

Det var en joke.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 4 måneder siden #16 af ChrillRM14

Zyconith skrev:

ChrillRM14 skrev:

Zyconith skrev:

Dig eller spillerne?

Det var en joke.

Sorry :I Det kan jo nogengange glippe over skrift :p

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 4 måneder siden #17 af Dios
Jeg håber aldrig man kommer til at se Bale ved Ronaldo's side igen. Som i aldrig! Isco fandt overhovedet ikke sin position på holdet, men når de 2 starter på toppen, så glemmer forsvaret at der også findes noget der hedder en midtbane, hvor de bare høvlede lange bolde frem i banen. Forfærdeligt og se på, og selvom Modric uden tvivl var den bedste mand på holdet, så var det på grund af individuelle kvaliteter, hvor han flere gange bare tog bolden og var langt bedre end alle hans medspillere og modspillere. Ham kommer jeg godt nok til at savne når han stopper :(

Bale kommer som sædvanlig slet ikke til sin ret, hvor han vel i hele kampen kun har 2-3 gode aktioner, selvom pladsen var der. Om man vil det eller ej, så er han jo bare ikke god nok! Det må da være tydeligt for enhver efterhånden. Rigtig sørgeligt, men jeg håber vi kommer videre til sommer, og erkender, at det bare aldrig rigtig blev til det man havde håbet på.

Holdet spillede som man kunne forvente. Det er jo fuldstændig ligegyldigt, og forstår godt man ikke er 100% fokuseret. Isco derimod har aldrig spillet værre end nu, og det er godt nok bekymrende. Lad os se om han er der til næste sæson. Lige nu gør han ihvertfald alt rigtigt for at havne i Arsenal.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, andreashn, Fondo_Sur, Mosse

8 år 4 måneder siden #18 af SeQueda
@Admin. Skal truppen ikke bedømmes? Jeg fik desværre kun set de sidste 20 min, så ser frem til karaktererne og kommentarerne. :-)

8 år 4 måneder siden #19 af Administrationen

SeQueda skrev: @Admin. Skal truppen ikke bedømmes? Jeg fik desværre kun set de sidste 20 min, så ser frem til karaktererne og kommentarerne. :-)

www.madridista.dk/index.php/9022-bedomme...n-mod-eibar-20180310

8 år 4 måneder siden #20 af SeQueda

Administrationen skrev:

SeQueda skrev: @Admin. Skal truppen ikke bedømmes? Jeg fik desværre kun set de sidste 20 min, så ser frem til karaktererne og kommentarerne. :-)

www.madridista.dk/index.php/9022-bedomme...n-mod-eibar-20180310

Mærkeligt at jeg ikke kan se den på forsiden, men... takker mange gange!

Edit: Og det er bare mig, som er total blind - den fremgår jo tydelig. Var ellers inde og tjekke 23 gange i løbet af lørdagen. :oD
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved SeQueda.

Leveret af Kunena Forum