Nyt målmandsnavn i Madrid

8 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrid virker til at have fundet et alternativ til Kepa, og ham har man fundet i Hajduk Split. Navnet er Karlo Letica, højden siger 2,02 meter og han er blot 21 år gammel. Letica spiller fast for kroatiens u21 hold og har imponeret hele verden i løbet af de sidste 2,5 måned.

Real Madrid har eftersigende allerede kontaktet Letica’s agent samt selve klubben for at vise deres interesse for målmanden der allerede er blevet døbt den nye ‘Oblak’, grundet sin statur og stil. Højden betyder dog ikke at målmanden mangler smidighed, reflekserne er nemlig en af målmandens største styrker, ligesom måden han ejer sit felt på, når han kommer ud.

Med Letica tror Real Madrid at man har fundet den perfekte partner til Keylor Navas, da man tænker at begge målmænd ville kunne konkurrere uden de store problemer. Denne løsning ville også sikre Navas pladsen i øjeblikket mens Letica ville stå for Real Madrid i fremtiden.

Kongeklubben er udemærket godt klar over at målmandsposten skal forbedres, og Letica ville passe perfekt ind i klubbens nyfundne transferpolitik, hvor man går efter unge talenter med en stor fremtid i sigte. Hvis transferen skulle gå igennem vil Latica kunne se sit navn på en liste med prominente navne som Ødegaard, Casemiro, Kovacic og Asensio, der alle har nydt godt af Real Madrids nye, unge transferpolitik.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #2 af Steen
Besvaret af Steen på emne Nyt målmandsnavn i Madrid
Jeg kender absolut intet til ham, men Marca har lavet en artikel omkring ham, og der indgår en video med hans ''top 5'' redninger. på 4. pladsen parerer han et indlæg ud til hjørne, og 1. pladsen, hans bedste redning, er hvor han redder et straffespark. Det er jo lovende!
www.marca.com/futbol/real-madrid/2018/03...5fdea6d3b8b45c5.html

8 år 4 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Nyt målmandsnavn i Madrid

Steen skrev: Jeg kender absolut intet til ham, men Marca har lavet en artikel omkring ham, og der indgår en video med hans ''top 5'' redninger. på 4. pladsen parerer han et indlæg ud til hjørne, og 1. pladsen, hans bedste redning, er hvor han redder et straffespark. Det er jo lovende!

Kunne det tænkes, at Marca ikke har rettigheder til at vise andre klip?

8 år 4 måneder siden #4 af Steen
Besvaret af Steen på emne Nyt målmandsnavn i Madrid

BBB skrev:

Steen skrev: Jeg kender absolut intet til ham, men Marca har lavet en artikel omkring ham, og der indgår en video med hans ''top 5'' redninger. på 4. pladsen parerer han et indlæg ud til hjørne, og 1. pladsen, hans bedste redning, er hvor han redder et straffespark. Det er jo lovende!

Det ville være mærkeligt, eftersom de anvender highlights fra andre kampe i ligaen. Derudover finder du heller ikke meget omkring ham på Youtube, som ellers er fyldt med spiller-compilations, fra selv de mærkeligste spillere (både med og uden rettigheder til highligths).

8 år 4 måneder siden #5 af BBB
Besvaret af BBB på emne Nyt målmandsnavn i Madrid

Steen skrev:

BBB skrev:

Det ville være mærkeligt, eftersom de anvender highlights fra andre kampe i ligaen. Derudover finder du heller ikke meget omkring ham på Youtube, som ellers er fyldt med spiller-compilations, fra selv de mærkeligste spillere (både med og uden rettigheder til highligths).

Det er spekulationer fra min side. Jeg har ikke set mange klip fra den kroatiske liga.

Leveret af Kunena Forum