Morata savner Madrid
- Paulochichon
- Emne forfatter
- Gæst
-
Sidste sæson vandt Real Madrid "The Double", blandt andet på grund af en fantastisk indsats af 'B'-holdet, en betegnelse som blev brugt om den del af holdet der sad på bænken i de største kampe. James, Morata, Pepe, Coentrao, Danilo, Kovacic, Isco; der var nok at tage af når Zidane skulle rotere i sidste sæson, men at have disse store spillere på bænken blev også et problem, fordi mange søgte en ny klub i sommers i jagten på mere spilletid. Heriblandt Morata som blev solgt til Chelsea for 80 millioner euro. Han startede som lyn og torden i Premier League, med mål, assists og ærgerrighed, men siden har stormen taget af. Relationen Conte og Morata imellem virker til at være blevet markant dårligere.
"I Real Madrid følte jeg mig hjemme, på mit hold, med mine venner. Vi vandt ligaen og Champions League. Jeg spillede mange kampe, men kun med 'B'-holdet. Jeg krævede ikke at være starter, Real Madrid er en klub fra en anden planet. Men jeg spillede ikke en eneste kval-eller-fald kamp i Champions League, eller mod Barca, Atlético, Sevilla eller Valencia. Livet afsluttes dog ikke i Madrid, jeg er stadig fan af dem".
Sådan udtaler Álvaro Morata sig i programmet Fiebre Maldini, da han bliver spurgt om en mulig retur til Madrid. For tanken har aldrig sluppet Morata helt. Han mangler stadig at triumfere i klubben.
Og nyhedsmediet Bernabeu Digital mener at vide at han har sagt til sine tætteste at han ønsker at returnere til kongeklubben. Han fortæller dem angiveligt at han ville "tage turen fra London tilbage til Madrid på cykel, hvis det skulle være".
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Morata er selvfølgelig Madridista, og vil altid have en relation til klubben. Ærgerligt talentet ikke er større.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Sjovt sådan som alle tidligere spillere savner Real Madrid. Man må da kigge på historien, og tage med i mente, at så mange spillere udtaler de savner Real Madrid.
Morata er selvfølgelig Madridista, og vil altid have en relation til klubben. Ærgerligt talentet ikke er større.
Ja, det er ærgerligt at hans talent ikke er til at være vores faste 9'er, men som jeg tolker denne artikel, kunne det lyde til at han ville acceptere en backuprolle i et rotationssystem som det Zidane kører, og efter min mening ville han være en perfekt backup. Men jeg synes ikke han er det værd man fik for ham, og jeg tror ikke Chelsea vil sælge tilbage for meget mindre, så kort efter de købte ham.
Jbner skrev:
Dios skrev: Sjovt sådan som alle tidligere spillere savner Real Madrid. Man må da kigge på historien, og tage med i mente, at så mange spillere udtaler de savner Real Madrid.
Ja, det er ærgerligt at hans talent ikke er til at være vores faste 9'er, men som jeg tolker denne artikel, kunne det lyde til at han ville acceptere en backuprolle i et rotationssystem som det Zidane kører, og efter min mening ville han være en perfekt backup. Men jeg synes ikke han er det værd man fik for ham, og jeg tror ikke Chelsea vil sælge tilbage for meget mindre, så kort efter de købte ham.
Helt enig. Chl gør meget for spillerne, og står Chelsea uden at skulle det næste sæson, så kan det være rigtig slemt for dem, da mange spillere nok vil søge væk, og til noget billigere penge end de normalt ellers ville have kostet.
Fondo_Sur skrev: Han skulle vel bare finde ud af, at han ikke var bedre, desværre. Selvfølgeligt er han velkommen tilbage. Han bliver vel trods alt kun bedre med årene.
Indtil videre er det da kun gået den anden vej :D Han var rigtig god som yngre, hvor han var kynisk foran mål. Det er jo lige før han er dårligere foran mål end Benzema, hvis han får den i fødderne. 8 eller friløbere har han brændt denne sæson. Så det på en Chelsea side sidste uge. Det er alligevel imponerende :D
Dios skrev:
Fondo_Sur skrev: Han skulle vel bare finde ud af, at han ikke var bedre, desværre. Selvfølgeligt er han velkommen tilbage. Han bliver vel trods alt kun bedre med årene.
Indtil videre er det da kun gået den anden vej :D Han var rigtig god som yngre, hvor han var kynisk foran mål. Det er jo lige før han er dårligere foran mål end Benzema, hvis han får den i fødderne. 8 eller friløbere har han brændt denne sæson. Så det på en Chelsea side sidste uge. Det er alligevel imponerende :D
Mener at han bare overpræsterede som ung. Specielt da han var i Juventus.