Bekymring over gule kort til Bale
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse er Zinedine Zidane bekymret over de mange gule kort, som Gareth Bale har fået i de seneste kampe.
Waliseren har fået fire gule kort i de seneste ni kampe og står nu over for en karantæne-dag, når han får den næste advarsel og det sker på et tidspunkt, hvor man kæmper med at få ham tilbage i spillehumør, således at han kan være et aktiv i de resterende kampe
I klubben frygter man, at Gareth Bales mange advarsler bunder i en skuffelse over at have mistet lidt status på det seneste, til spillere som Marco Asensio og Lucas Vázquez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sevilla og Roma er at foretrække, men jeg vil heller ikke være ked af at trække Juventus.
Det giver sig selv, at Bayern, Barca og City på papiret også er hold, som man nok vil undgå i en kvartfinale, om end det kunne være fedt at blive målt mod de bedste på den europæiske scene.
Før eller senere skal vi jo møde en af dem, men ja, kom med et par "lette" kampe så vi kan nå at hæve niveauet yderligere inden vi virkeligt bliver sat på prøveDaniel skrev: Min skrækmodstander er uden tvivl Liverpool eller nok snarere Klopp. Han er ved at skabe Dortmund-tilstande i Liverpool, hvilket aldrig har stået godt til Real Madrids måde at spille fodbold på.
Sevilla og Roma er at foretrække, men jeg vil heller ikke være ked af at trække Juventus.
Det giver sig selv, at Bayern, Barca og City på papiret også er hold, som man nok vil undgå i en kvartfinale, om end det kunne være fedt at blive målt mod de bedste på den europæiske scene.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos