Vinícius viser lovende takter

4 år 2 måneder siden #1 af Paulochichon

DSC 5483

Vinícius Junior viser oftere og oftere prøver på sit fine talent. Spilleren fra Flamengo, som Real Madrid betalte svimlende 45 millioner euro for i maj 2017, var afgørende for at holdet vandt over Emelec i Ecuador. Det var 2. runde af gruppespillet i Copa Libertadores (Sydamerikas svar på Champions League) og Vinícius viste stor personlighed, da han efter at være kommet på banen scorede begge mål, og dermed blev kampafgørende. Af brasiliansk presse blev præstationerne sammenlignet med Ronaldo Nazário.

”Jeg gjorde hvad jeg altid forsøger at gøre. Mange folk kritiserer mig uden grund, men jeg centrerer mig bare i at spille og score mål. Takket være mine holdkammeraters arbejde, kunne jeg afgøre kampen”, sagde den unge brasilianer da kampen var fløjtet færdig.

Kampen var blevet kompliceret for Flamenco da Brayan Angulo scorede i 2. havleg for Emelec, og det var derefter at Carpegiani (Flamencos træner) lavede den eneste ændring i opgøret. Vinícius kom ind i det 68. minut, og tog opgaven på sig, og fuldførede comeback’et.

Første mål kom efter et fremragende træk og en hurtig dribling som blev efterfulgt af en tør afslutning, der blev rettet af. Andet mål var også smukt. Flamenco slog kontra, og en lang bold blev slået op på Vinícius, der smart brugte en holdkammerat som bande, for ved et flot placeret skud at score med venstrebenet fra kanten af feltet. Det var Vinícius debut i turneringen, og udover at det var første gang det unge talent blev to-måls-skytte, blev han rost for sin store ro og at han virkede erfaren ved at tage pulsen på kampen.

Vores venner på Brasserbold har lagt denne video op af Vinicius´ to mål:

“It is quite impossible that Varane is just 19 and playing with such a great skill, strength and experience,”

“He is one of the best defenders to have challenged me that way in all my career and I believe he will turn a wonderful world player in the near future.”

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #2 af R7CR7GB11
Smukt.

Er der nogen der ved, hvad der foregaar paa billedet med brillerne med kun ét glas? :-D

4 år 2 måneder siden #3 af Real HWL
Der er et par brugere der allerede har stemplet ham som et fejlkøb... Jeg tror han bliver komplet vanvittig!! Det er ikke for sjov at alle europas giganter var ude efter ham, barca ville endda tilbyde ham en del mere i løn end vi gjorde. Men han valgte Real pga projektet. Han bliver en stjerne i den hvide trøje hvis han for tid til at udvikle sit potientiale...
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, R7CR7GB11, El Siete

4 år 2 måneder siden #4 af madrid2000
Han er allerede bedre end Benzema til at afslutte :-)

4 år 2 måneder siden #5 af Real Madrid

madrid2000 skrev: Han er allerede bedre end Benzema til at afslutte :-)

Glem ikke at Benzema scorede 31 sæsonmål for Lyon, da han var 19-20 år gammel ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.