Real Madrids store forventninger til Vinicius Júnior

8 år 4 måneder siden #1 af Julius

Der blev løftet en del øjenbryn i fodboldverdenen, da Real Madrid valgte at lægge 45 millioner euro, for den dengang 16-årige brasilianer. I Spaniens hovedstad er man dog mere og mere overbeviste om, at man har købt gjort sig et scoop og sikret sig den næste superstjerne.

Vinicius har været inde i en rivende udvikling. De mennesker som følger ham tæt, er overbeviste om, at han er mere end bare et stortalent. De mener, at han har alle forudsætningerne for at blive en verdensstjerne. I Brasilien bliver han set som samme type spiller, som Neymar og Ronaldinho. En spillertype som kan underholde fansene og skabe mål ud af ingenting.

Siden den nu 17-årige brasilianer skrev under med Real Madrid, har han taget 5 kg på i muskler, men har formået at bevare sin fart. Noget som ifølge Flamengos træner har gjort ham mere eksplosiv.

Hypen omkring ham i Brasilien er enorm, og Real Madrid holder nøje øje med, hvordan han håndterer det store pres. Vinicius har modtaget mange gode råd fra Neymar, som selv var i samme situation i den alder. Derudover har Marcelo også gjort sit for at hjælpe med at forberede Vinicius på skiftet til Real Madrid.

Det er ikke kun i Brasilien at hypen er stor. Den unge brasilianer er netop blevet en del af World Soccer Magazines liste over de 500 bedste fodboldspillere.

Planen er at indlemme Vinicius Júnior i truppen i 2019, men fortsætter han sin udvikling, overvejer man at hente ham til klubben før.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #2 af Lukita
Kan vi få Steen indover her?

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

8 år 4 måneder siden #3 af Steen
Selvfølgelig skal de synes det, efter de har spildt 300 millioner kroner. Han er et af de værste 'stortalenter' jeg nogensinde har set, og det vil tiden også vise.

8 år 4 måneder siden #4 af MadridistaPorVida
Vinicius har nu scoret 10 mål i sine første 1835 min professionel karriere. I samme tidsrum havde neymar kun 8. Det er meget overraskende hvor meget Vinicius har udviklet sig på så kort tid. Dejligt at se.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

8 år 4 måneder siden #5 af Vinícius

MadridistaPorVida skrev: Vinicius har nu scoret 10 mål i sine første 1835 min professionel karriere. I samme tidsrum havde neymar kun 8. Det er meget overraskende hvor meget Vinicius har udviklet sig på så kort tid. Dejligt at se.

Han har taget de første skridt i overbevisende stil. Jeg var i starten imod købet, og jeg er stadig imod princippet. Men jeg håber, at han bliver en stor stjerne. Veni vidi, vici - vinicius.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 2 måneder siden #6 af Raúl Madrid
Måske skulle man have gået efter Rodrygo fra Santos istedet for Vinicius Jr.

Han virker da klart som et større talent, og "den nye Neymar" som man så gerne vil have fingre i.

8 år 1 måned siden #7 af Chamartin

Raúl Madrid skrev: Måske skulle man have gået efter Rodrygo fra Santos istedet for Vinicius Jr.

Han virker da klart som et større talent, og "den nye Neymar" som man så gerne vil have fingre i.

Godt spottet ;)

Efter sigende skulle Madrid være tæt på Rodrygo i hård kamp med Barcelona, der imidlertid er hæmmet af et dårligt forhold til Santos efter Neymar handlen.
45€ skulle hans pris lyde på. Det er godt nok heftige priser de unge uprøvede brasilianere har hæftet på sig. Noget af et sats,

8 år 1 måned siden #8 af Chamartin

Chamartin skrev:

Raúl Madrid skrev: Måske skulle man have gået efter Rodrygo fra Santos istedet for Vinicius Jr.

Godt spottet ;)

Efter sigende skulle Madrid være tæt på Rodrygo i hård kamp med Barcelona, der imidlertid er hæmmet af et dårligt forhold til Santos efter Neymar handlen.
45€ skulle hans pris lyde på. Det er godt nok heftige priser de unge uprøvede brasilianere har hæftet på sig. Noget af et sats,

Rodrygo er nu officielt købt af Real Madrid og tilføres truppen til næste sommer.

8 år 1 måned siden #9 af elle44
Han ser spændende ud. Meget mere spændende end Vinicius, men der skal jo heller ikke så meget til.

8 år 1 måned siden #10 af Real Madrid

elle44 skrev: Han ser spændende ud. Meget mere spændende end Vinicius, men der skal jo heller ikke så meget til.

Hurtigste spiller i den brasilianske liga, super spark og kan nogle lækre tricks – 10 mål som 17 årig er pænt, mener "kun" Gabriel Jesus scorede 7 mål i samme alder. Blive mindre selvisk og blive bedre til at aflevere (og lave afleveringer) det bør komme med alderen. Han har så ufattelig eksplosiv en spillestil, sjælendt set lignende. Jeg er meget meget spændt på at følge både Rodrygo og Vinicius Jr.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 1 måned siden #11 af Matamoro

Chamartin skrev:

Chamartin skrev:

Godt spottet ;)

Rodrygo er nu officielt købt af Real Madrid og tilføres truppen til næste sommer.

Har du et link der viser at det er officielt?

8 år 1 måned siden #12 af Chamartin

Matamoro skrev:

Chamartin skrev:

Chamartin skrev:

Godt spottet ;)

Har du et link der viser at det er officielt?

Ok, skulle ikke have skrevet "officielt" ;)
Men knægtens manager bekræfter det i hvert fald.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e6d418b45d1.html
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Chamartin.

Leveret af Kunena Forum