Real Madrids store forventninger til Vinicius Júnior

8 år 1 måned siden #13 af BBB
Der skulle være enighed om klubbens 80% for 40 mIo euro. De private investorer ejer resten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #14 af elle44

Real Madrid skrev:

elle44 skrev: Han ser spændende ud. Meget mere spændende end Vinicius, men der skal jo heller ikke så meget til.

Hurtigste spiller i den brasilianske liga, super spark og kan nogle lækre tricks – 10 mål som 17 årig er pænt, mener "kun" Gabriel Jesus scorede 7 mål i samme alder. Blive mindre selvisk og blive bedre til at aflevere (og lave afleveringer) det bør komme med alderen. Han har så ufattelig eksplosiv en spillestil, sjælendt set lignende. Jeg er meget meget spændt på at følge både Rodrygo og Vinicius Jr.

Hvis man sætter sig ned og ser ham spille begynder de stats bare at blegne. Drengen virker som en gut der har en spilforståelse, der får Theo til at fremstå som et geni. Derudover ser jeg ikke den eksplosive spillestil som du snakker om, han kommer sjældent forbi sin direkte modspiller. Hvis man vil snakke om eksplosivitet så kan man passende huske tilbage på den gode gamle fede Ronaldo da han kom frem, og Lucas Moura som var ekstremt eksplosiv i sit spil da han spillede i Brasilien.

Hvad der kan tale til Vinicus' fordel er, at han trods alt er atletisk. Og det ser ud til at hans mange fejl i løbet af en kamp ikke går ham på, dvs. han bliver ved med at forsøge sig med nogle ting, han måske ikke er så skarp til. Det er en fantastisk egenskab at have hvis man skal forbedre sig drastisk, og det er også derfor jeg ikke afskriver ham helt.

Desuden er det egentlig sjovt at der ikke er nogen der taler om prisen på Rodrygo, når nu vi alle råbte og skreg efter købet af Vinicius. Endnu et bevis på det at det er stukket helt af med det marked.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

8 år 1 måned siden #15 af Steen
Ifølge Rodrygos agent var PSG, Barca & Liverpool også interesserede i spilleren, men ingen af dem var villige til at betale hans pris. I wonder why....
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Steen.

8 år 1 måned siden #16 af Lukita

Desuden er det egentlig sjovt at der ikke er nogen der taler om prisen på Rodrygo, når nu vi alle råbte og skreg efter købet af Vinicius. Endnu et bevis på det at det er stukket helt af med det marked.

Mon ikke det er fordi at Vinicius var 16 år og ikke engang havde fået førsteholdsdebut, da man betalte de 45 mio. euro for ham, mens at Rodrygo er 17½ og trods alt har scoret seks mål og lavet to assists i 15 kampe for Santos? Det tror jeg er grunden til at folk reagerer anderledes, her har Rodrygo trods alt bevist sig bare en anelse mere. Det er selvfølgelig stadig alt for mange penge at betale for så ung og relativt uprøvet en spiller, men som du selv skriver er det også bare en konsekvens af at markedet er stukket af.

Jeg ved absolut intet om hvad jeg skal forvente af hverken Vinicius eller Rodrygo, jeg har udelukkende Youtube-klip og diverse sider og artikler på nettet at forholde mig til, og af hvad jeg kan se og læse er det Rodrygo som folk forventer sig klart mest af, og han skulle også være længere fremme i sin udvikling end Vinicius.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Lukita.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Leveret af Kunena Forum