Di María ude af El Clásico i weekenden

13 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Elleve sekunder. Så lang tid gik der fra Ángel di María modtog sit første gule kort til han fik sit andet af slagsen vekslet til en udvisning i gårsdagens kamp, netop som den skulle til at gå ind i dommerens tillægstid.

På et frispark til Deportivo blev argentineren stående omkring en meter fra bolden, hvilket han modtog sin første advarsel for. Det plejer for de fleste spillere at være nok til at forstå, at man skal gå længere væk, men ikke for Ángel di María, som ikke gjorde antydningen af mine til at flytte sig væk, hvilket fik dommer Izquierdo til at trække sit andet gule kort.

Dermed er Ángel di María ude af næste ligakamp, som er mod Barcelona i den kommende weekend, men han kan derimod godt være med i returkampen i Copa del Rey mod selvsamme hold på tirsdag.

Herunder kan I se begivenhederne omkring Di Marías to gule kort:

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #2 af asp3200
Ud med idioten, kan ikke gå for hurtigt. Manden har bund niveau som serie 5
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 5 måneder siden #3 af NDR
Hvorfor sker den slags altid for Di Maria ?...der er også andre der har samme problem som f.eks Coentrao.
Spillere som Khedira, Benzema og Essien har ikke samme problem, hvilket er med til at sikre fuld tid på banen og muligheden for at kunne spille til alle tider.
Håbløse Di Maria koster ekstrem for holdet, og det har vi ikke råd til, men er sikker på at Mourinho halvvejs rykker hovedet af ham iløbet af ugen, og så kan man jo så skrive om uro på holdet igen og skabe en masse opdiktede historier, men skide være med det.

Kort sagt, jeg er så skide træt af den åndsvage og amatøragtige adfærd som visse spillere ofte stiller med. Men heldigvis, så har Pepe lært det, og han har iøvrigt spillet flot det sidste halve år uden at skabe sig og lave grov og farlig spil, men Di Maria lære det aldrig, han er uden for pædagogisk rækkevidde, for i den her situation hvor det kun er få uger siden det skete sidste gang, der må man antage at intet kan trænge igennem på øverste etage.

• madrid01
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #4 af madrid01
Besvaret af madrid01 på emne Di María ude af El Clásico i weekenden
Hej alle sammen jeg er ny herind håber i ville tag godt imod mig.

I forhold til di maria vil jeg sige at han gøre mere skade en gavn, vores højre side med di maria og arbeloa er et kæmpe problem synes jeg hvertfald . Der kommer jo nærmest ingen ting ud af vores højere side, mens de fleste chancer imod os bliver skabt fra den vej.

Hvem så barca kampen igår hvor dani alves lavede en fantastisk indlæg, og hvem så ikke rafaels mål for united , hvornår så man sidste arbeloa laver sådan noget jeg kan hvertfald ikke huske noget overhovedet., før kom der en del fra di maria i den side nu mister han enten bolden eller trækker de røde kort.
Vores højre side er til grin.

Undskyld til stavefejl osv.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved madrid01.

13 år 5 måneder siden #5 af M_linding
Jeg skal overhovedet ikke forsvare di Maria...

Men når jeg lige ser den igen, så er det første gule kort da helt hen i vejret?!

13 år 5 måneder siden #6 af Siempre Madrid
Mit øjemål kan svigte mig, men han er vist ikke ni meter væk fra bolden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Henrik--

13 år 5 måneder siden #7 af JimmyBroe
Min teori omkring alle de gule og røde kort i Real Madrid er, at de internt i klubben har en konkurrence kørende i blandt spillerne om hvem der kan blive smidt hurtigst ud kun ved hjælp af gule kort i en og samme kamp.

Ramos skulle bruge 40 sek. og med Di Marias 11 sekunders glimrende indsats (i konkurrencen) i går ligger han sig klart i front som den mest tåbelige spiller på hele holdet.:D Det er slet ikke så lille en bedrift faktisk.

Jeg er her stadig XOXO

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #8 af Storken
Besvaret af Storken på emne Di María ude af El Clásico i weekenden
@JimmyBroe

Du glemmer Kakas bidrag. Han fik to gule kort på et kvarter efter en indskiftning i anden halveg.

13 år 5 måneder siden #9 af M_linding

Siempre Madrid skrev: Mit øjemål kan svigte mig, men han er vist ikke ni meter væk fra bolden.

Jo jo, Siempre... Men se lige det første kort igen. Di Maria har jo, til at starte med, ret i at bolden skal 3 meter tilbage. Her KUNNE dommeren jo godt holde kortet i lommen.

Men det er fint at han ryger ud, for det andet gule kort er 2 røde kort værd.

13 år 5 måneder siden #10 af M_linding
Jeg håber da, at Perez husker at gøre som mig i FM:)

ALLE røde kort skal straffes med to ugers løn...:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, rezamadridista

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #11 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Di María ude af El Clásico i weekenden
Real Madrid skal udspille Barcelona, som Milan gjorde det. Hvis vi spiller som Milan gjorde, skal vi nok klare det.

Hvad siger i til denne opstilling?:
www.futhead.com/fifa/squads/6361688/#squad-player

13 år 5 måneder siden #12 af M_linding

CristianoRonaldo skrev: Real Madrid skal udspille Barcelona, som Milan gjorde det. Hvis vi spiller som Milan gjorde, skal vi nok klare det.

Hvad siger i til denne opstilling?:
www.futhead.com/fifa/squads/6361688/#squad-player

Jeg kunne godt være enig i din opstilling... Med det lille 'men', at Varane selvfølgelig skal spille i stedet for Pepe, hvis han er klar til det. Man kunne også også overveje Essien, i en felt-til-felt rolle...

Leveret af Kunena Forum