Isco blandt de mest benyttede under Zidane

8 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane har altid betonet vigtigheden af alle sine spillere og siden tiltrædelsen i januar 2016 har hele 6 spillere prøvet at spille 100 kampe eller mere.

Den mest benyttede er Lucas Vázquez med 109 kampe, men Isco følger faktisk lige efter med 105 kampe og der er absolut intet, som tyder på at det tal ikke bliver forøget i den resterende del af sæsonen, selv om midtbane-teknikeren gennemlever vanskelige tider i øjeblikket, hvilket får rygterne om et sommer-exit til at stige.

Spanieren gør dog klogt i at kigge en ekstra gang på de senere års fortilfælde af spillere, som alle valgte Real Madrid fra i jagten på mere spilletid og højere lønninger og nu syner hen i andenrangsklubber og i nogen tilfælde endda som andenrangs-spillere. Her tænkes naturligvis på spillere som Gonzalo Higuaín, Ángel di María, Mesut Özil og Álvaro Morata.

Sammen med Lucas Vázquez og Isco har også Cristiano Ronaldo (105), Marcelo (103), Kroos (103) og Karim Benzema (101) rundet 100 kampe for Real Madrid med Zidane som træner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #2 af Numeredoce
Altså... Jeg betvivler ikke at Real Madrid er verdens største klub, for det kan man for pokker ikke stille spørgsmålstegn ved ;-) Men Higuaín har lavet 54 mål og 10 assits i 94 kampe for Juventus og har i processen vundet Serie A og nået en CL-Finale (hvor vi selvfølgelig tævede dem!). Min pointe er, at lige præcis Higuaín tror jeg ikke fortryder sit skifte, da alternativet var at være 2. violin til Benzema.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

8 år 4 måneder siden #3 af nono
Lad os se spilleminutterne....

8 år 4 måneder siden #4 af Jaken

nono skrev: Lad os se spilleminutterne....

Transfermarkt har tilsyneladende en oversigt over det.

Spilletiden har været som følger (link: www.transfermarkt.com/zinedine-zidane/ei...ettbewerb_id//plus/1):

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

8 år 4 måneder siden #5 af Zyconith

Jaken skrev:

Spilletiden har været som følger (link: www.transfermarkt.com/zinedine-zidane/ei...ettbewerb_id//plus/1):

Der er vel heller ikke noget at klage over for Iscos vedkommende.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 4 måneder siden #6 af BBB
@Administrationen
Der bliver ikke ligefremt opfordret til god tone, når der i nyheden indirekte bliver svinet tidligere spillere. Der er ingen grund til at kalde vores tidligere profiler for andenrangsspillere.

Zyconith skrev:

Jaken skrev:

Han er under Nacho og ca. 15 fulde kampe efter Benzema... så jo!

8 år 4 måneder siden #7 af Zyconith

BBB skrev: @Administrationen
Der bliver ikke ligefremt opfordret til god tone, når der i nyheden indirekte bliver svinet tidligere spillere. Der er ingen grund til at kalde vores tidligere profiler for andenrangsspillere.

Zyconith skrev:

Jaken skrev:

Han er under Nacho og ca. 15 fulde kampe efter Benzema... så jo!

Ej, sådan kan man vist ikke se på det. Isco konkurrerer hverken med Benzema eller Nachos. Jeg ser at han har flere minutter end Bale, Vazquez og Asensio, og det er vel ret beset dem han konkurrerer imod.

8 år 4 måneder siden #8 af Zyconith

BBB skrev: @Administrationen

Jeg tager det som en af Jespers (har ikke lige tjekket om det er ham der skrev den, men formoder det) humoristiske stikpiller, fint i min verden.

8 år 4 måneder siden #9 af Fondo_Sur

Jaken skrev:

Tak, sådan en statistik giver et bedre billede.

Hvis man vil spille skal man slå til og vinde trænerens tillid. Bare spørg Lucas og Asensio.

8 år 4 måneder siden #10 af BBB
global.espn.com/football/spanish-primera...rring-role-for-spain

En rigtig fin artikel der er relevant for diskussionen om Isco.

Leveret af Kunena Forum