Bedømmelse af truppen mod Juventus

8 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (49 brugere)

4.5 Keylor Navas
3.6 Carvajal
3.8 Marcelo
3.6 Ramos
4.0 Varane
2.9 Asensio
3.1 Casemiro
3.6 Isco
3.0 Mateo Kovačić
3.1 Modrić
3.5 Toni Kroos
2.5 Benzema
4.9 Cristiano Ronaldo
3.5 Lucas Vázquez
Hele holdet 3.5
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #2 af Real Madrid
@ABC @Elmeskov: Jeg ved ikke om i er trolls eller bare godt kan lide at være rebelske, men kom nu lidt... for hulen da ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 3 måneder siden #3 af BBB
Hvis man ikke giver Navas 5 i dag, så må det skyldes decideret uvilje.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL

8 år 3 måneder siden #4 af Steen

BBB skrev: Hvis man ikke giver Navas 5 i dag, så må det skyldes decideret uvilje.

Absolut ikke. Med den logik fortjente alle et 5-tal i dag.

8 år 3 måneder siden #5 af Zyconith

BBB skrev: Hvis man ikke giver Navas 5 i dag, så må det skyldes decideret uvilje.

Han gjorde det fint, men havde han så meget at lave igen? Synes ikke Juve for alvor udfordrede ham.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

8 år 3 måneder siden #6 af Zyconith

Real Madrid skrev: @ABC @Elmeskov: Jeg ved ikke om i er trolls eller bare godt kan lide at være rebelske, men kom nu lidt... for hulen da ;-)

Men okay, var det pga. det manglende hattrick eller? Hvorfor ikke bare give ham 5? Ronaldo stemplede virkelig ind overfor mange af hans skeptikere her til aften. Han brillerede og strålede.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 3 måneder siden #7 af Dios
Jeg vælger ikke at bedømme spillerne idag, da jeg faktisk kun mener det var Navas og til dels Ramos som spillede godt. Vi mødte et helt igennem elendigt og tamt Juve mandskab, som gjorde det utrolig nemt for os med deres manglende kvalitet foran mål. Vi har nogle verdensklasse momenter i løbet af kampen, og vi har selvfølgelig Ronaldo, men overordnet set, så synes jeg vi spillede utrolig dårligt, sløsede og alt for passivt.

Casemiro havde nogle gode indgreb, men sejlede hvergang han fik bolden. Han mistede bolden og lavede alt for mange fejlafleveringer, hvor det for alvor gør ondt. Kroos var alt for passiv, og slet ikke overlegen før Dybala blev udvist. Aldrig har jeg set Modric være så dårlig på bolden, selvom han fik alverdens plads. Isco var slet ikke så toneangivende, som kunne håbe på.
Vores 4 mand blev simpelthen kørt over af Khedira og Betancur, hvor specielt førstnævnte ejede den midtbane! Juve kom konstant i farlige situationer imellem vores midtbane og forsvar, og Higuain var overraskende god til, at sprede spillet flot ud når der var behov for det.

Varane var slet ikke overlegen i sit duelspil, og Marcelo og Carvajal kom ikke til sin ret før udvisningen. Ramos var som altid stabil og god i de store opgør, så længe modstanderen ikke er Barca, så er han i særklasse, og uden tvivl den bedste i mine øjne.

Benzema mistede utrolig mange bolde, og var slet ikke en god spilstation, hvor han alt for ofte blev viftet pænt væk. Ronaldo er Ronaldo. Jeg vil ingenting tage for hans mål, og dem kommer jeg til, men ellers meget anonym i store dele af kampen. Hans sammenspil med Benzema og Isco var slet ikke eksisterende, og derfor blev det heller ikke til mange gennemspillede og flotte angreb i løbet af kampen. Det kom igen først efter udvisningen.
Så er der hans mål, vigtighed og bare ham selv, for så er der ingen tvivl om, hvor vanvittigt det er. Man har vel aldrig set en spiller være så afgørende som ham før. Det er jo hjernedødt hvordan han gang på gang bare dukker op, og sætter tingene på plads. Ubeskriveligt!

Derfor, hvis jeg overordnet set ser på de individuelle præstationer, så vil jeg skulle give utrolig mange karakteren 2, men 0-3 ude over Juve burde hedde karakteren 5 uden at blinke. Sådan ser jeg det bare ikke, men er du dum et fremragende resultat, og hvor er det da bare fedt at være Real Madrid fan disse år. Utroligt vores hold bare gør det kamp efter kamp, og jeg sidder seriøst med troen på, at ingen kan skade Real Madrid i Champions League.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18, mat_hattrick, Jonas

8 år 3 måneder siden #8 af madrid2000

Dios skrev: Jeg vælger ikke at bedømme spillerne idag, da jeg faktisk kun mener det var Navas og til dels Ramos som spillede godt. Vi mødte et helt igennem elendigt og tamt Juve mandskab, som gjorde det utrolig nemt for os med deres manglende kvalitet foran mål. Vi har nogle verdensklasse momenter i løbet af kampen, og vi har selvfølgelig Ronaldo, men overordnet set, så synes jeg vi spillede utrolig dårligt, sløsede og alt for passivt.

Casemiro havde nogle gode indgreb, men sejlede hvergang han fik bolden. Han mistede bolden og lavede alt for mange fejlafleveringer, hvor det for alvor gør ondt. Kroos var alt for passiv, og slet ikke overlegen før Dybala blev udvist. Aldrig har jeg set Modric være så dårlig på bolden, selvom han fik alverdens plads. Isco var slet ikke så toneangivende, som kunne håbe på.
Vores 4 mand blev simpelthen kørt over af Khedira og Betancur, hvor specielt førstnævnte ejede den midtbane! Juve kom konstant i farlige situationer imellem vores midtbane og forsvar, og Higuain var overraskende god til, at sprede spillet flot ud når der var behov for det.

Varane var slet ikke overlegen i sit duelspil, og Marcelo og Carvajal kom ikke til sin ret før udvisningen. Ramos var som altid stabil og god i de store opgør, så længe modstanderen ikke er Barca, så er han i særklasse, og uden tvivl den bedste i mine øjne.

Benzema mistede utrolig mange bolde, og var slet ikke en god spilstation, hvor han alt for ofte blev viftet pænt væk. Ronaldo er Ronaldo. Jeg vil ingenting tage for hans mål, og dem kommer jeg til, men ellers meget anonym i store dele af kampen. Hans sammenspil med Benzema og Isco var slet ikke eksisterende, og derfor blev det heller ikke til mange gennemspillede og flotte angreb i løbet af kampen. Det kom igen først efter udvisningen.
Så er der hans mål, vigtighed og bare ham selv, for så er der ingen tvivl om, hvor vanvittigt det er. Man har vel aldrig set en spiller være så afgørende som ham før. Det er jo hjernedødt hvordan han gang på gang bare dukker op, og sætter tingene på plads. Ubeskriveligt!

Derfor, hvis jeg overordnet set ser på de individuelle præstationer, så vil jeg skulle give utrolig mange karakteren 2, men 0-3 ude over Juve burde hedde karakteren 5 uden at blinke. Sådan ser jeg det bare ikke, men er du dum et fremragende resultat, og hvor er det da bare fedt at være Real Madrid fan disse år. Utroligt vores hold bare gør det kamp efter kamp, og jeg sidder seriøst med troen på, at ingen kan skade Real Madrid i Champions League.

....
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved madrid2000.

Leveret af Kunena Forum