Stolpe ud for Real Madrid

8 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Med weekendens uafgjorte resultat i El Derbi rykkede Real Madrid ned på 4. pladsen i LaLiga, men meget kunne måske have set anderledes ud, hvis man havde haft en smule mere held – og dygtighed – foran mål.

I går ramte man nemlig træværket to gange på Asensios og Marcelos afslutninger og det var 38. gang i denne sæson for Real Madrid.

Cristiano Ronaldo er den spiller, som har ramt træværket flest gange, nemlig 11.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #2 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Stolpe ud for Real Madrid
Det er ubegribeligt. Jeg tvivler på at særligt mange klubber på globalt plan når os til sokkeholderne når det kommer til skud på stolpen. Uheldige Benz har garanteret en pæn andel i de 38 stk.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 3 måneder siden #3 af BBB
Besvaret af BBB på emne Stolpe ud for Real Madrid

Zyconith skrev: Det er ubegribeligt. Jeg tvivler på at særligt mange klubber på globalt plan når os til sokkeholderne når det kommer til skud på stolpen. Uheldige Benz har garanteret en pæn andel i de 38 stk.

På et eller andet tidspunkt må alle fans komme til den erkendelse, at hvis man er "uheldig" hver gang, så er det måske ikke "uheld".

8 år 3 måneder siden #4 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Stolpe ud for Real Madrid

BBB skrev:

Zyconith skrev: Det er ubegribeligt. Jeg tvivler på at særligt mange klubber på globalt plan når os til sokkeholderne når det kommer til skud på stolpen. Uheldige Benz har garanteret en pæn andel i de 38 stk.

På et eller andet tidspunkt må alle fans komme til den erkendelse, at hvis man er "uheldig" hver gang, så er det måske ikke "uheld".

Helt klart en blanding af uheld og uskarphed.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum