Tvivl til det sidste om Vallejo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
To dage før CL-kampen mod Juventus er der fortsat tvivl om Jesús Vallejo.
Ved dagens session i Valdebebas trænede han for sig selv under nøje opsyn fra klubbens lægestab, som fortsat er lidt bekymrede for ham, men som dog har udelukket en alvorlig skade. Derfor vil han også i morgen træne for sig selv, hvorefter man vil tage stilling til, om han skal indlemmes i truppen til kampen eller ej.
Zinedine Zidane har aldrig været fortaler for at løbe nogen risici med sine spillere og derfor kan Casemiro være spilleren, som skal rykkes ned ved siden af Varane i det centrale forsvar, hvor Ramos i forvejen er ude med karantæne, mens Nacho også er skadet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
@Zyconith.
Kovacic som "6"'er er i mine øjne det mindste at bekymre sig om. Faktisk er han på mange punkter et bedre valg end Casemiro IMO. Han er fantastisk disciplineret, og er langt bedre end Casemiro på bolden, og er Allegri bare halvt så klog, som han bliver gjort til, så vil han også få sine spillere til at presse Casemiro hvergang han rører bolden. Vi så det også i det omvendte opgør, hvor Casemiro mistede bolden en del gange, fordi det gik for langsomt for ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Er vi egentlig ikke bare klar på, at ofre ham? Kan han klare 45 min. på onsdag, så vil det jo være perfekt, da man som udgangspunkt så vil kunne stille stærkest muligt op, og få scoret det mål, som gør Juve skal scorer 4 gange, da starten 100% vil være hektisk, da det simpelthen er Juve's eneste chance for at skabe drama, og give chokeffekten. Derefter kan man eksperimentere med Casemiro, som forsvarspiller, som i mine øjne er absolut sidste prioritet, og i mine øjne ligeså slem en løsning som det var at spille med Pepé eller Ramos oppe på midtbanen.
@Zyconith.
Kovacic som "6"'er er i mine øjne det mindste at bekymre sig om. Faktisk er han på mange punkter et bedre valg end Casemiro IMO. Han er fantastisk disciplineret, og er langt bedre end Casemiro på bolden, og er Allegri bare halvt så klog, som han bliver gjort til, så vil han også få sine spillere til at presse Casemiro hvergang han rører bolden. Vi så det også i det omvendte opgør, hvor Casemiro mistede bolden en del gange, fordi det gik for langsomt for ham.
Jeg er fuldstændig enig med dig i, at den eneste grund til at Casemiro står foran Kovacic i køen er, at Brasilien er et større marked end Kroatien...
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Dios skrev: Derefter kan man eksperimentere med Casemiro, som forsvarspiller, som i mine øjne er absolut sidste prioritet, og i mine øjne ligeså slem en løsning som det var at spille med Pepé eller Ramos oppe på midtbanen.
Husker kun at Pepe spillede defensiv midt, hvilket jeg egentlig synes havde en god effekt og bidrog til en del fremadrettet spil. Angående Ramos, bliver jeg mere og mere overbevist om, at det er bedst at hive ham ud af forsvaret og spille ham som angriber.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Er vi egentlig ikke bare klar på, at ofre ham? Kan han klare 45 min. på onsdag, så vil det jo være perfekt, da man som udgangspunkt så vil kunne stille stærkest muligt op, og få scoret det mål, som gør Juve skal scorer 4 gange, da starten 100% vil være hektisk, da det simpelthen er Juve's eneste chance for at skabe drama, og give chokeffekten. Derefter kan man eksperimentere med Casemiro, som forsvarspiller, som i mine øjne er absolut sidste prioritet, og i mine øjne ligeså slem en løsning som det var at spille med Pepé eller Ramos oppe på midtbanen.
@Zyconith.
Vi kunne stille med 10 spillere og stadigvæk komme videre. Toget er forlængst kørt fra Juventus.