Bales agent: Folk må forstå, hvor god Bale er

8 år 3 måneder siden #1 af Julius

Gareth Bales fremtid hos Real Madrid synes mere usikker end nogensinde. Waliseren er denne sæson blevet vraget af Zidane til flere vigtige kampe. Det har sat gang i rygterne om et skifte væk til sommer. Men ifølge Bales agent, Jonathan Barnett, er et klubskifte ikke noget hans klient overvejer.

”Han ønsker at spille i Real Madrid resten af sit liv. Han elsker Madrid. Byen, livet og klubben.”

Jonathan Barnett mener desuden heller ikke, at Bale får den anerkendelse han har fortjent.

”Selvfølgelig bliver han såret, når folk ikke støtter ham, men derimod spillere som ikke er lige så gode som ham. Det er skørt. Sådan noget sker kun i Spanien, og jeg forstår det ikke. Fans skulle sætte pris på, og forstå, hvor god Bale han er.”

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #2 af Salix7
"Bales agent: Folk må forstå, hvor god Bale er" - Still waiting ;-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 3 måneder siden #3 af DarioGomez
Naturligvis er Bale isoleret set fremragende, men det er evident, at han ikke passer ind i spansk fodbold.
Jeg forudser en retur til England, hvor han så igen leverer vanvittige præstationer.

Derudover så er hans mange skader jo desværre med til at ødelægge potentialet for ham.

Super-ærgerligt for han virker enormt sympatisk.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 3 måneder siden #4 af El Siete
Problemet er jo ikke at Bale ikke er en god spiller. Problemet er at han konstant render ind i skader der gør at han aldrig når op på det niveau vi ved han kan præstere på. Eller har kunnet præstere på i hvert fald.

Spil ham en gang i ugen maks, hold ham skadesfri og sælg ham til overpris til en desperat engelsk klub (United) Det ville være det bedste for alle parter selv om det er ærgerligt da jeg godt kan lide ham.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum