Bales agent: Folk må forstå, hvor god Bale er
Gareth Bales fremtid hos Real Madrid synes mere usikker end nogensinde. Waliseren er denne sæson blevet vraget af Zidane til flere vigtige kampe. Det har sat gang i rygterne om et skifte væk til sommer. Men ifølge Bales agent, Jonathan Barnett, er et klubskifte ikke noget hans klient overvejer.
”Han ønsker at spille i Real Madrid resten af sit liv. Han elsker Madrid. Byen, livet og klubben.”
Jonathan Barnett mener desuden heller ikke, at Bale får den anerkendelse han har fortjent.
”Selvfølgelig bliver han såret, når folk ikke støtter ham, men derimod spillere som ikke er lige så gode som ham. Det er skørt. Sådan noget sker kun i Spanien, og jeg forstår det ikke. Fans skulle sætte pris på, og forstå, hvor god Bale han er.”
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg forudser en retur til England, hvor han så igen leverer vanvittige præstationer.
Derudover så er hans mange skader jo desværre med til at ødelægge potentialet for ham.
Super-ærgerligt for han virker enormt sympatisk.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Spil ham en gang i ugen maks, hold ham skadesfri og sælg ham til overpris til en desperat engelsk klub (United) Det ville være det bedste for alle parter selv om det er ærgerligt da jeg godt kan lide ham.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.