Truppen mod Ath. Bilbao, LaLiga, 33. spillerunde

8 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Zinedine Zidane har udtaget truppen til aftenens kamp mod Ath. Bilbao.

Og det er tydeligt, at det er sidste test inden næste uges CL-brag mod Bayern München, for det er med de største navne, som dermed får en sidste mulighed for at pudse formen af.

Det betyder, at spillere som Achraf, Ceballos, Llorente og Mayoral atter må tage plads på tribunen, hvor skadede Nacho også sidder, men de resterende 19 mand er udtaget.

Truppen mod Ath. Bilbao:

Målmænd: Navas, Casilla, Luca Zidane.

Forsvar: Carvajal, Ramos, Varane, Vallejo, Marcelo, Theo.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Isco, Asensio.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Bale, Lucas Vázquez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #2 af ChrillRM14
Det her forsvar får det en kende svært mod Bayern.........

På enhver anden målmand havde man allerede scoret 3-4-stykker. Kepa har sgu et vildt topniveau..

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.

8 år 3 måneder siden #3 af Carlos3
Meget kan man sige om kepa, og jeg har ikke set nok kampe med ham til jeg kan udtale mig om hans gns. Niveau men han står en brandkamp lige med med et niveau han sagtens kunne være real bekendt.

Hvis det her er tæt på hans gns niveau så forstår jeg ikke hva vi venter på, men jeg har på fornemmelsen at det er det nok ikke.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #4 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Truppen mod Ath. Bilbao, LaLiga, 33. spillerunde
Vi havde ført med minimum 3 mål hvis det ikke havde været for kepa.... hold da op han står vildt

8 år 3 måneder siden #5 af Fondo_Sur

Carlos3 skrev: Meget kan man sige om kepa, og jeg har ikke set nok kampe med ham til jeg kan udtale mig om hans gns. Niveau men han står en brandkamp lige med med et niveau han sagtens kunne være real bekendt.

Hvis det her er tæt på hans gns niveau så forstår jeg ikke hva vi venter på, men jeg har på fornemmelsen at det er det nok ikke.

Det er for sent. Han har forlænget.

8 år 3 måneder siden #6 af elle44
Synes det er ærgeligt at Lucas og Asensio ikke prøver at udfordre deres direkte modstander noget oftere, det er jo Lucas' helt store styrke at sætte en modspiller, så hvorfor ikke spille til sine styrker? og Asensio bør tage lidt ansvar oppe i angrebet, hvis ikke han prøver noget udvikler han sig heller ikke som spiller, desværre. De har jo begge én rigtig god aktion i første halvleg, så de kan jo sagtens.

8 år 3 måneder siden #7 af Real HWL
En målmand skal ikke have 3-4 klasseredninger i en halvleg. Så er afslutningerne simplethen ikke gode nok!
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Real HWL.

8 år 3 måneder siden #8 af ChrillRM14

Real HWL skrev: En målmand skal ikke have 3-4 klasseredninger i en halvleg. Så er afslutningerne simplethen ikke gode nok!

Ser du kampen? :D
Vi taler redninger, som måske ikke er decideret vanvidsredninger, men andre målmand kunne sagtens have lukket et par af chancerne ind. Tilsæt også at Ronaldos hovedstød med få marginaler også kunne være gået ind. Alt i alt; fin offensiv første halvleg, men Kepa har været forskellen, ingen tvivl.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.

8 år 3 måneder siden #9 af Real HWL
Ja jeg ser den :) Asensio havde en rigtig god aktion hvor han kom til en afslutning. I stedet for at sætte den oppe i krogen bliver det sådan noget lal. Der skulle have været mål og ikke en redning. Syntes bare tit modstanderes målmænd står helt forrygende mod os.

8 år 3 måneder siden #10 af Zyconith
Altid en god attitude fra Vazquez. Dejligt at se.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #11 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Truppen mod Ath. Bilbao, LaLiga, 33. spillerunde
Der har været alt for mange af de her kampe i denne sæson.
Bvvvrrrrrr jeg væmmes....

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
8 år 3 måneder siden #12 af Figo7Dk
Gid der var en der tog en for holdet og lige slagtede Raul Garcia. Han er jo klammere end Suarez og Costa. :o)

iHala Madrid!

Leveret af Kunena Forum