Madridista.dk mener: Selvfølgelig skal vi ikke stille op til El Pasillo
- Aouassar
- Gæst
-
Nu er der ikke andet end hån i den tradition.
Sådan er det udviklet. Folk vil da pisse på at vi valgte at stille op og vise os fra vores rigtige side.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
PCBJ
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
videos.marca.com/v/0_na43hfs7-el-juego-d...tv_pl=futbol&count=0
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Tager jeg fejl så ret mig endelig.
Selvfølgelig skal vi lave den pasillo.
Det er en tradition som hører til når nogen vinder La Liga og Copa del rey. Det kan godt være at nogen også har gjort det i andre turneringer (supercups, wm for klubhold osv), men det er der ikke tradition for.
For 10 år siden lavede Barcelona en pasillo for os da vi havde sikret ligaen. Og de blev virkelig hånet den dag. Der blev lavet specielle T-shirts, madridaviserne lavede forsider med instruktioner til Barcelona spillerne om hvor de skulle stille sig osv. Men alligevel gik Puyol foran og sørgede for at de stod klar.
At Zidane siger at Barcelona nu har brudt den tradition er simpelthen ikke rigtigt. Man kan diskutere om Barcelonas undskyldning var åndssvag (det var den), men de brød ikke en tradition.
Derimod så bryder vi traditionen hvis vi ikke stiller op!
Argumentet om at det kun er for at håne Real Madrid kan der godt være lidt sandhed i. Men det skal vi kunne tage på os. Ligesom Barcelona gjorde for 10 år siden. Når man slår sine ærkerivaler så suverænt, så må man godt håne lidt, og vi skal også kunne tage imod det. Næste år kan det være omvendt. Sådan er sporten, og det er derfor vi elsker den.
Håber virkelig at vi stiller op til den pasillo, ellers synes jeg det er os der bryder traditionen.
Det er bare min mening.
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Leonardo skrev: Skal vi ikke lige prøve at være saglige og fornuftige?
Selvfølgelig skal vi lave den pasillo.
Det er en tradition som hører til når nogen vinder La Liga og Copa del rey. Det kan godt være at nogen også har gjort det i andre turneringer (supercups, wm for klubhold osv), men det er der ikke tradition for.
For 10 år siden lavede Barcelona en pasillo for os da vi havde sikret ligaen. Og de blev virkelig hånet den dag. Der blev lavet specielle T-shirts, madridaviserne lavede forsider med instruktioner til Barcelona spillerne om hvor de skulle stille sig osv. Men alligevel gik Puyol foran og sørgede for at de stod klar.
At Zidane siger at Barcelona nu har brudt den tradition er simpelthen ikke rigtigt. Man kan diskutere om Barcelonas undskyldning var åndssvag (det var den), men de brød ikke en tradition.
Derimod så bryder vi traditionen hvis vi ikke stiller op!
Argumentet om at det kun er for at håne Real Madrid kan der godt være lidt sandhed i. Men det skal vi kunne tage på os. Ligesom Barcelona gjorde for 10 år siden. Når man slår sine ærkerivaler så suverænt, så må man godt håne lidt, og vi skal også kunne tage imod det. Næste år kan det være omvendt. Sådan er sporten, og det er derfor vi elsker den.
Håber virkelig at vi stiller op til den pasillo, ellers synes jeg det er os der bryder traditionen.
Det er bare min mening.
Jeg kunne ikke være mere enig.
Det her niveau må kongeklubben virkelig ikke falde ned på. Stå som mænd og tag imod mestrene. I sidste ende er det jo takket været os selv at vi er endt i den situation.
Det vil gøre virkelig ondt, men man bliver nødt til at tage sådan noget i sig.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).