Florentino Pérez: Keylor, du vil med sikkerhed være hos os mange år endnu

8 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Florentino Pérez deltog i går i Peña Ramón Mendozas 30 års-dag og det gjorde han sammen med Salguero, Raúl, Nacho og Keylor Navas.

Og sidstnævnte var særligt indbudt, idet han blev kåret til æresmedlem i Peñaen og det kunne Florentino Pérez sagtens forstå. Han sagde følgende i sin lykønsknings-tale til målmanden:

- Denne Peña har vist en meget smuk gestus ved at udnævne Keylor Navas til æresmedlem. Keylor, du har vundet hele Madrids respekt og glæde. Det har du gjort med dit talent og din professionalisme og med din opofrelse, fordi du har identificeret dig med Real Madrids værdier. Det er en ære at have dig som målmand, uanset hvad andre måtte sige. Du arbejder hårdt og du vil med sikkerhed være hos os mange år endnu.

Real Madrid er i løbet af vinteren og foråret sat i forbindelse med adskillige målmænd, men Florentino Pérez har altså valgt foreløbig at følge Zinedine Zidanes anbefaling og holde på den costaricanske målmand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #2 af Steen
Fantastisk. Jeg er godt nok glad for, at jeg skal være vidne til mange målmandsdrop igen i næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Zyconith, Siempre fiel

8 år 3 måneder siden #3 af rmcf4ever
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved rmcf4ever. Begrundelse: Tydeliggøre
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 3 måneder siden #4 af Doc.juego

Steen skrev: Fantastisk. Jeg er godt nok glad for, at jeg skal være vidne til mange målmandsdrop igen i næste sæson.

Med vores hold, og CR7 i topform, bliver vi jo nødt til at have en Achilles hæl hvis turneringerne skal blive bare lidt spændende næste år ;)

Spøg til side, Keylor er en ok målmand, alt for mange drop, andre gange sublime reflekser.
Han fremstår meget sympatisk, som en rigtig hold spiller og skaber formentlig god morale blandt spillerne.
Men han er ikke dygtig nok til real mener jeg, intet ondt om ham, han mangler bare niveauet.
Hvis han bliver som reserve, og er tilfreds med det ville jeg være meget glad for at beholde ham.

Alternativt hvis han kan acceptere et næsten 50/50 Split med en ung Up and comming målmand (Donnaruma ?) Så er det også fint en sæson. Ved dog ikke om Diego Lopez / Casillas tilstande er favorable, så tænker ikke at det nødvendigvis er en god ide, just a thought.

Leveret af Kunena Forum