Bedømmelse af truppen mod Bayern München

• ABC
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #13 af ABC

Aouassar skrev: At kimmich kan få lov til at score det latterlige mål, så giver man automatisk Navas minus karakter allerede der. At han så arbejder sig op med nogle redninger og en rigtig klasseredning da han læser Ribery, berettiger ham ikke til mere end 2 i min bog. Det der kimmich mål... jeg sukkede dybt og havde lyst til at opgive livet...

Dine personlige selvudslettende idéer kræver vist en psykolog.. Det er ikke noget, du bør belaste et simpelt fodbold-forum med!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #14 af Doc.juego

Aouassar skrev: At kimmich kan få lov til at score det latterlige mål, så giver man automatisk Navas minus karakter allerede der. At han så arbejder sig op med nogle redninger og en rigtig klasseredning da han læser Ribery, berettiger ham ikke til mere end 2 i min bog. Det der kimmich mål... jeg sukkede dybt og havde lyst til at opgive livet...

Han havde nogle fine redninger i 2. Halvleg, men jeg synes det er påfaldende hvordan tillid og kommunikation mellem forsvar og målmand er non-existing. Der var kaos ved næsten hvert indlæg, det er altså målmandens gebet, der er ikke tillid fordi de ved at Navas kan fumle når som helst.
Navas har gode reflekser, men er altså en middelmådig målmand, hans spil med føder er skidt (dog blevet bedre) han er skift ved indlæg og i luftspillet, han holder meget sjællendt en bold og kan nærmest kun blokerer (hvilket kan give nogle grumme chancer til modstanderen ) og han har nogle fæle drop, blandt andet i dag, der kunne have kostet dyrt.

Jeg syndes personlig at 4 slet ikke er en passende karakter til Navas i dag, folk må selvfølgelig have ret til deres holdninger, men jeg synes det var tydeligt at det sejlede i kommunikationen med forsvaret... Jeg tror personligt ikke forsvaret er tryg nok ved Navas, og det er et kæmpe problem IMO.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Doc.juego.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, sNielsenRM, Lukita

8 år 3 måneder siden #15 af Zyconith

Aouassar skrev: At kimmich kan få lov til at score det latterlige mål, så giver man automatisk Navas minus karakter allerede der.

Det var da intelligent gjort af Kimmich? Fremragende mål. Navas formåede endda at få en hånd på den. Godt forsøgt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #16 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Bedømmelse af truppen mod Bayern München
Kimmich skyder direkte på ham, og der bliver scoret på den. Come on... og hvad med mod Juve i returen da han også dropper. Det er to iøjenfaldende scenarier i en kvart og semifinale....

8 år 3 måneder siden #17 af Zyconith

Aouassar skrev: Kimmich skyder direkte på ham, og der bliver scoret på den. Come on... og hvad med mod Juve i returen da han også dropper. Det er to iøjenfaldende scenarier i en kvart og semifinale....

Jeg orker snart ikke det her...

Nævn en målmand der ikke dropper?

Hvad forventer du af Navas når han står overfor de bedste spillere i verden?

Måske Real Madrids forsvar skulle stramme sig an?

Hvis du foretager en helhedsbetragtning af Navas' indsats, er han så overvejende talentløs?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 3 måneder siden #18 af Lukita
Navas er åbenlyst ikke talentløs, han er bare ikke god nok til at være førstekeeper i Real, hvis mål er at være verdens absolut bedste hold. Han har nogle gode reflekser og er hurtig på stregen, men på mange andre parametre er han jo decideret katastrofal. Hans spil med fødderne er dårligt, han ejer INTET i luftrummet, han har tendens til at give alt for mange returbolde på ellers ufarlige bolde, og specielt de sidste par sæsoner har han droppet ved at fjumre bolden helt upresset.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, sNielsenRM, Fondo_Sur

8 år 3 måneder siden #19 af BBB

Aouassar skrev: Kimmich skyder direkte på ham, og der bliver scoret på den. Come on... og hvad med mod Juve i returen da han også dropper. Det er to iøjenfaldende scenarier i en kvart og semifinale....

Giver du også Ronaldo en højere karakter for denne kamp, fordi han scorede mod Juventus? ;-)

8 år 3 måneder siden #20 af Madrid777

Zyconith skrev:

Jeg orker snart ikke det her...

Nævn en målmand der ikke dropper?

Hvad forventer du af Navas når han står overfor de bedste spillere i verden?

Måske Real Madrids forsvar skulle stramme sig an?

Hvis du foretager en helhedsbetragtning af Navas' indsats, er han så overvejende talentløs?

Siden hvornår er Kimmich blevet en verdensklassespiller???

8 år 3 måneder siden #21 af Administrationen

madrid2000 skrev:

Steen skrev: Madrid2000 har givet Keylor Navas et 4-tal. Hvis man vil holde samme linje, som man har vist andre brugere, så skal han altså i skammekrogen ...

Jeg ville have givet ham 2, men du gav ham 1, så derfor gav jeg ham 4.

Man skal jo redde de usaglige :-)

Det er IKKE meningen, at man skal bruge karaktergivningen til at kompensere for andres valg.

8 år 3 måneder siden #22 af sNielsenRM

Doc.juego skrev:

Han havde nogle fine redninger i 2. Halvleg, men jeg synes det er påfaldende hvordan tillid og kommunikation mellem forsvar og målmand er non-existing. Der var kaos ved næsten hvert indlæg, det er altså målmandens gebet, der er ikke tillid fordi de ved at Navas kan fumle når som helst.
Navas har gode reflekser, men er altså en middelmådig målmand, hans spil med føder er skidt (dog blevet bedre) han er skift ved indlæg og i luftspillet, han holder meget sjællendt en bold og kan nærmest kun blokerer (hvilket kan give nogle grumme chancer til modstanderen ) og han har nogle fæle drop, blandt andet i dag, der kunne have kostet dyrt.

Jeg syndes personlig at 4 slet ikke er en passende karakter til Navas i dag, folk må selvfølgelig have ret til deres holdninger, men jeg synes det var tydeligt at det sejlede i kommunikationen med forsvaret... Jeg tror personligt ikke forsvaret er tryg nok ved Navas, og det er et kæmpe problem IMO.

Fuldstændig enig ift. kommunikationen. Det var tydeligt flere gange, at forsvaret ventede på han kom ud, hvor han opfatter det alt for sent, og det så bliver til en panik clearing fra Ramos/Varane i stedet. Det samme flere gange ved indlæg, hvor han helt tydeligt ikke har kommunikeret at han kommer ud på det, hvor ingen er klar over hvem der har hvad. Det er lige til at få dårligt hjerte af.

Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez

Leveret af Kunena Forum