NordicBet-quiz: Test din viden om Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
8 år 2 måneder siden #1
af Administrationen
NordicBet-quiz: Test din viden om Real Madrid blev oprettet af Administrationen
Vores gode venner på NordicBet har fået Bo Kampmann Walther til at lave en lille quiz som optakt til El Clásico i den kommende weekend.
Test dig selv ved at klikke på nedenstående link og se om du kan svare på de 10 spørgsmål. Du kan sikkert svare på dem alle. Denne skribent fik 9 rigtige (huskede forkert i spg. 1). Læg dit svar op i kommentar-feltet efterfølgende.
Rigtig god fornøjelse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
8 år 2 måneder siden #2
af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne NordicBet-quiz: Test din viden om Real Madrid
9 rigtige./Jesper. (faldt på spg 1.)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
8 år 2 måneder siden #3
af Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Besvaret af Real Madrid på emne NordicBet-quiz: Test din viden om Real Madrid
9 rigtige./ (faldt på spg 2.)
I øvrigt har Di Stéfano vel repræsenteret Argentina, Spanien OG Colombia – altså tre nationer?
– Jeg var ikke klarover, at han aldrig har været med til et VM. Det er måske den helt store grund til, at den almene fodboldkyndige ikke har ham oppe blandt Pelé og Maradona, som fodboldens All Time Greats.
I øvrigt har Di Stéfano vel repræsenteret Argentina, Spanien OG Colombia – altså tre nationer?
– Jeg var ikke klarover, at han aldrig har været med til et VM. Det er måske den helt store grund til, at den almene fodboldkyndige ikke har ham oppe blandt Pelé og Maradona, som fodboldens All Time Greats.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
8 år 2 måneder siden #4
af Vinícius
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Besvaret af Vinícius på emne NordicBet-quiz: Test din viden om Real Madrid
Mange af spørgsmålene er nu bedst besvaret ved udelukkelsesmetoden.. Men 10/10 (var kun sikker på 6, 2 var udelukkelse og 2 var heldige gæt(intuition - hvem fanden kan huske i hvilket minut Dani blev udvist :P )
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.