ABC: Zidane overvejer B-hold i El Clásico
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spanske ABC overvejer Zinedine Zidane at stille med et B-hold, når Real Madrid på søndag møder Barcelona på Nou Camp.
Der skal angiveligt være enighed i spillertruppen og i trænerstaben om, at al fokus nu skal lægges på den forestående Champions League-finale og man ønsker at undgå skader oven på den hårde kamp i tirsdags. ABC mener at vide, at Zidane vil spare spillere som Navas, Modric, Kroos, Marcelo, Asensio, Benzema og Varane, mens både Sergio Ramos og Cristiano Ronaldo spiller kampen efter eget valg.
Real Madrid må med sikkerhed se bort fra Carvajal, mens Varane under alle omstændigheder meldes tvivlsom til kampen efter ikke at have trænet med i dag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Hvad tænker I andre?
Tja, hvorfor ikke? På sin vis respekterer jeg virkelig, hvis både ledelse, træner og trup er med på det rene med, at alle kampe fra nu af blot skal overstås uden skader og evt hente lidt selvtillid. På den andens side skærer det mig i hjertet at tabe to gange til barca i ligaen... Ville det ikke være verdens største klap på skulderen at byde Barca ordenligt op til dans inden man tager imod Liverpool, som jo ikke bør være på den hylde?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Nu var vi jo godt igang med at ødelægge nr.1 fra hvert land. Hvorfor ikke snuppe vores egen med nu hvor vi var igang. Og så kan det også irriter mig lidt at Barca skal gå igennem sæsonen uden nederlag da vi er de eneste som kan stoppe den stime. Jeg husker også at vi også stoppede deres stime forrige sæson.. men ak ja....
så må det blive næste år..
Ps. hvor ville jeg gerne havde haft Arsenal videre, og hvis vi så vandt chl... så stod den på et gensyn med vores alle sammens Øzil :/
Asensio, og Lucas fungerer bedst som indskiftningspillere. Isco er ikke god for tiden. Lad os få en midtbane med:
.........Kroos......
Modric......Kovacic
og et angreb med:
Bale Benzema Ronaldo
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Matamoro skrev: Kunne godt tænke mig at se BBC i en Clasico. Også med henblik på at se om det kunne være løsningen i forhold til finalen mod Liverpool.
Asensio, og Lucas fungerer bedst som indskiftningspillere. Isco er ikke god for tiden. Lad os få en midtbane med:
.........Kroos......
Modric......Kovacic
og et angreb med:
Bale Benzema Ronaldo
Gud nej. Vi skal ikke have Bale i finalen.
Vi skal prøve Modric, Isco, Kroos and Casemiro og vinde kampen om midtbanen..