"Jeg er sikker på, at Real Madrid køber en ny målmand"

4 år 8 måneder siden #1 af Daniel

Navas redning

Navas er Zidanes mand, men om det er nok til at fortsætte i Real Madrid, er stadig uvist på nuværende tidspunkt. 

Ja, så bombastisk lyder udsagnet fra José Ramón de la Morena i El Transistor på Onda Cero. 

Udtalelsen fra den spanske journalist kommer i kølvandet på Keylor Navas' verdensklassekamp mod Bayern München i tirsdags, hvor flere synes at have sået tvivl om Real Madrids interesse i at hente en ny målmand til den kommende sæson.

Men skal man tage Morenas ord for gode varer, så har Real Madrid nødvendigvis ikke stoppet jagten på en ny målmand, hvor David De Gea og Thibaut Courtois flere gange har været nævnt i denne sammenhæng. Sidstnævnte skulle endda have lagt et indirekte pres på Chelsea for at gennemtrumfe et skifte til Real Madrid allerede til sommer, erfarer Morena:

- Courtois har givet Chelsea besked om, at han er villig til at spille næste sæson i London mod at skifte på fri transfer, når hans kontrakt udløber i 2019, siger Morena i El Transistor på Onda Cero.

Snakken om en ny målmand er måske sat på pause for en kortere stund, men den vil med sikkerhed blusse op igen, når transfervinduets åbning nærmer sig - mon ikke vi også får et rygte eller to under sommerens slutrunde - og så må tiden give svar på om José Ramón de la Morena får ret i sin påstand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #2 af Matamoro
Der er altid mange spekulationer omkring hvilke spillere som Real Madrid påtænkes at købe. Det sjove er at Florentino perez som regel er ret åben omkring sine planer i forhold til køb og salg spillere. Han har fornyligt sagt at han er meget tilfreds med Keylor Navas og forventer at han skal være i klubben i mange år. Jeg er sikker på at det også bliver det endelige udfald på trods af alverdens spekulationer

• AJ
  • AJ's profilbillede
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Pasioneret Realmand gennem mange år!
4 år 8 måneder siden #3 af AJ
Hele Navas situationen er også en svær størrelse - og jeg er selv meget i tvivl om ham. Jeg synes hans præstationer mellem stængerne, kan være utrolig svingende fra kamp til kamp.
Det ene øjeblik kan han stå en brandkamp, hvor han hiver den ene klasseredning op efter den anden. Men det andet øjeblik, så laver en så ubegribelige fejl, at man tænker han intet har at gøre i Real madrid.
Er jeg får hård ved ham, hvis jeg siger han kostede 3 mål i kampene mod Juventus og Bayern? Droppet mod Juventus, Kimmich's mål i første opgør, samt mål 2 på Bernabeu, der er fra en ret spids vinkel.

4 år 8 måneder siden #4 af El Siete

AJ skrev: Hele Navas situationen er også en svær størrelse - og jeg er selv meget i tvivl om ham. Jeg synes hans præstationer mellem stængerne, kan være utrolig svingende fra kamp til kamp.
Det ene øjeblik kan han stå en brandkamp, hvor han hiver den ene klasseredning op efter den anden. Men det andet øjeblik, så laver en så ubegribelige fejl, at man tænker han intet har at gøre i Real madrid.
Er jeg får hård ved ham, hvis jeg siger han kostede 3 mål i kampene mod Juventus og Bayern? Droppet mod Juventus, Kimmich's mål i første opgør, samt mål 2 på Bernabeu, der er fra en ret spids vinkel.

Selvom Navas, til tider, er god, er han ikke i den allerøverste top af målmænd. Han koster mål her og der og jeg synes egentlig det er lige meget at vi klarer skærene alligevel, de fejl skal Real Madrids målmand ikke lave.

Jeg synes altid Real Madrid skal stræbe efter at have de bedste spillere, og derfor skal vi gå efter en opgradering. Målmænd i verdensklasse er dog en sjælden race og det er en større kabale der skal gå op for at det kan lykkes. Derfor giver det god mening at holde på Navas og holde hans selvtillid i top, indtil man gør det.

Jeg er dog som andre brugere begyndt at blive lidt lunken ved tanken omkring målmænd som Courtois og Allison. Er de gode nok og er de en reel opgradering til Navas. Vi skal op på øverste hylde og det er jo ikke så nemt som det lyder og samtidig skal der være penge på kistebunden til den uundgåelig offensive forstærkning vi står overfor - specielt Ronaldos erstatning i de kommende år.

De Gea, indse nu at du spilder tiden i United!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved El Siete.

4 år 8 måneder siden #5 af Kasillas
Real Madrid bør uden tvivl gå efter De Gea. Manden har kontraktudløb i sommer 2019, og det er ved at være sidste udkald for United hvis de vil have penge. Naturligvis kan United nægte, men konsekvensen er så at han går frit i sommer 2019.

Derfor: Real Madrid står i godt position til at forhandle med United, og det vil være ubegribelig hvis Perez/Zidane insisterede på Navas. Jeg håber derfor at Zidanes og Perez' støtte til Keylor Navas mere bunder i at give ham selvtillid indtil Champions League finalen er færdigspillet, end det budner i at de rent faktisk tror på ham.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano

4 år 8 måneder siden #6 af Steen
Selvfølgelig skal vi have en ny målmand til sommer. Andet ville være idioti. Men faktum er, at det er meget urealistisk. Florentino Perez tør ikke at udskifte Keylor, da han er bange for reaktionen det vil udløse hos de mange fans, der støtter middelmådighed.

Parisunited, der i sommer kom med flere eksklusive nyheder vedrørende Mbappe og Neymar til PSG, skriver i dag, at Miha Mlakar og Jorge Mendes, som er agenter for hhv. Oblak og De Gea, har en plan om at sende Oblak til Manchester United og De Gea til Real Madrid. Ja tak.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Siempre fiel, Madrid1998, Fondo_Sur

4 år 8 måneder siden #7 af Raul7-2880
... og formentlig Courtois til Atl. Madrid og Allison til Chelsea.
Dermed kan De Gea-kabalen gå op :-)

Leveret af Kunena Forum
Annonce