Se CL-finalen sammen med os på Café AE
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk og Café Ae gentager succesen fra sidste år!
Vi afholder et brag af en finaleaften og DU er inviteret!
For bare 150 kr. får du:
- Stor buffet inkl. dessert
- Real Madrid quiz med lækre præmier
- Ciffertips-konkurrence
- Københavns bedste storskærm
- Mulighed for at se kampen med ligesindede madridistas
- Løbende overraskelser frem til kampdagen
For at deltage skal man sende en mail med navne på deltagerne til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest d. 23. maj kl. 12.00.
Man skal ankomme mellem 18.00 - 19.00. Der vil blive lagt et mere detaljeret program op, når vi nærmer os.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg håber personligt på at møde flere brugere her fra forum, så det er bare med at melde jer til arrangementet, så vi i selskab kan fejre La Decimotercera.
#APorLa13
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Hvem af jer gamle rødder kommer. Jeg overvejer at tage hestevognen til København og se den:)
Det er også lang tid siden, Jimmy. Jeg tror, vi skal helt tilbage til Malmø-turen sidst vi sås.
Så kombardo! ;-)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Daniel skrev:
JimmyBroe skrev: Hvem af jer gamle rødder kommer. Jeg overvejer at tage hestevognen til København og se den:)
Det er også lang tid siden, Jimmy. Jeg tror, vi skal helt tilbage til Malmø-turen sidst vi sås.
Så kombardo! ;-)
Jeg er ombord i bilen fra det jyske, så det bliver en fest!
kamaldo skrev: Ville ønske jeg kunne være der, men der er lidt langt fra det Mexicanske... så jeg må istedet glæde mig over ikke at høre på mølby og co mens jeg ser den :D
Hvis de sætter det fede læs lort til at kommentere kampen slukker jeg for lyden. Mon ikke det bliver Dupont og Dupont (Werge og Frimann).
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos