Bedømmelse af truppen mod Barcelona

8 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (32 brugere)

3.5 Keylor Navas
3.2 Marcelo
2.8 Nacho
3.4 Ramos
3.3 Varane
2.5 Asensio
3.2 Casemiro
3.2 Mateo Kovačić
3.3 Modrić
2.8 Toni Kroos
2.6 Bale
3.1 Benzema
3.7 Cristiano Ronaldo
2.7 Lucas Vázquez
Hele holdet 3.1
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #2 af MadridistaPorVida
Synes at Kroos spillede dårligt idag, og der er da også mange der har givet ham 2, men Mathiaseefsen har givet ham 5 som den eneste, ville bare spørge hvorfor dog? Det er lidt nogle mærkelige ratings du giver dem, Kroos 5 og Vazquez og Nacho 4 men Ronaldo til et 3 tal?? Altså fint at give Ronaldo et 3 tal men de andre fortjener da vel ikke højere end det?

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

8 år 2 måneder siden #3 af Mathiaseefsen

MadridistaPorVida skrev: Synes at Kroos spillede dårligt idag, og der er da også mange der har givet ham 2, men Mathiaseefsen har givet ham 5 som den eneste, ville bare spørge hvorfor dog? Det er lidt nogle mærkelige ratings du giver dem, Kroos 5 og Vazquez og Nacho 4 men Ronaldo til et 3 tal?? Altså fint at give Ronaldo et 3 tal men de andre fortjener da vel ikke højere end det?

Han skulle have et 4 tal tror jeg trykkede forkert. Jeg synes han spillede godt i 1. Halvleg men ja lidt skuffet i anden halvleg, men jeg synes han åbnede godt op i banen og var med til et godt mål. Vazquez synes jeg spillede fint nok fordi han lagde nogle gode indlæg hvor der bare skulle have været nogle hvide trøjer i boksen. Nacho var god offensiv taget betragtning af at han normalt er en cb. Lidt ligesom vazquez

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Leveret af Kunena Forum