ESPN: Real Madrid kigger på colombiansk midtbanespiller
Rygterne begynder stille og roligt at tage til i styrke i og omkring Real Madrid.
Det er tydeligt at mærke, at sommeren nærmer sig med hastige skridt. Rygterne bliver flere og flere. Den ene dag er det Neymar. Den næste dag er det, hvem der skal erstatte Navas og den tredje dag er det, hvem der skal være Real Madrids nye angrebsstjerne.
ESPN erfarer imidlertid, at Real Madrid er på jagt efter noget mindre pompøst. Således mener mediet at vide, at Mateus Uribe, der til dagligt huserer på den centrale midtbane i mexicanske América, er på blokken i Real Madrid.
Den 27-årige colombianer har kontrakt med sin mexicanske arbejdsgiver frem til 2020, men er kun vurderet til små fem millioner euro, hvilket er småpenge på dagens marked. Uribe har syv landskampe på sit CV og skal bruge sommerens VM-slutrunde til at overbevise Real Madrid og andre eventuelle bejlere om, at det er klogt at investere penge i colombianerens kvaliteter.
Uribe har i indeværende sæson scoret fine 11 mål i 31 kampe på tværs af alle turneringer i Sydamerika.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Tror kovacic bliver en virkelig god spiller. Ceballos tvivler jeg lidt på, men lad tiden vise sig. Kan virkelig godt lide kovacic’s måde at spille på. Han er også god defensivt.Zyconith skrev: Men altså... Vi har jo stadig Ceballos og Kovacic. Kan ikke se nogen grund til at de ikke kan fungere i rotation med Modric og Kroos.
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Højst sandsynligt en and.
mohbar skrev: Det giver da absolut ingen mening at vi vil sælge den suverænt bedste colombianer, James for små peanuts for derefter at anskaffe en anden colombbianer som ikke når ham støvleknopperne! Og så er han tilmed ældre end James!
Højst sandsynligt en and.
I forhold til heakiet på holdet er det fornuftigt at sælge James til Bayern. Han forventer at spille hver kamp, hvilket han kan opnå i Bayern. Han er for god til at sidde på bænken i Real. Mateus Uribe vil sansynligvis ikke kræve spilletid på sammme måde. Han ville kunne acceptere en mindre vigtig rolle i Zidanes rotations system. Jeg kan godt se ideen i at hente en rutineret bredde spiller.
Mathiaseefsen skrev:
Tror kovacic bliver en virkelig god spiller. Ceballos tvivler jeg lidt på, men lad tiden vise sig. Kan virkelig godt lide kovacic’s måde at spille på. Han er også god defensivt.Zyconith skrev: Men altså... Vi har jo stadig Ceballos og Kovacic. Kan ikke se nogen grund til at de ikke kan fungere i rotation med Modric og Kroos.
Hvorfor tvivler du på Ceballos? Jeg synes ikke han givet nogen årsag til at tvivle å ham ud fra hans præstationer.
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Jeg ser ham bare ikke på samme måde som kovacic, jeg synes der et stort talent. Men det kan også være jeg tager fejlZyconith skrev:
Mathiaseefsen skrev:
Hvorfor tvivler du på Ceballos? Jeg synes ikke han givet nogen årsag til at tvivle å ham ud fra hans præstationer.
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold