Ingen Lewandowski i Real Madrid

8 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Der bliver alligevel ikke nogen Robert Lewandowski på lønningslisten i Real Madrid i den kommende sæson.

Det synes tyske Sky Sports at være ganske sikker på, som i dag kan fortælle, at Real Madrid har afsluttet forhandlingerne med den polske angriber og dennes agent, Pini Zahavi, fordi Bayern München tilsyneladende står fast på, at Lewandowski under ingen omstændigheder kan få lov til at skifte.

Samtidig leverede Robert Lewandowski to pauvre indsatser i de to klubbers indbyrdes opgør i Champions League og lige nu synes Real Madrids fokus også mere at være rettet mod Neymar, hvor man også skal forhandle med Pini Zahavi.

Robert Lewandowski har kontrakt med Bayern München frem til 2021.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #2 af Steen
Besvaret af Steen på emne Ingen Lewandowski i Real Madrid
Perfekt. Han er for gammel og koster for meget. Derudover tvivler jeg meget på, at han ville passe ind ved siden af Ronaldo. Der bør være fuld fokus på Neymar. Næsten umulig en transfer, men det kan alligevel godt være, at man kan presse PSG nok til at sælge ham. Som minimum bør man i hvert fald sikre sig, at han kan købes næste sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Zyconith

8 år 2 måneder siden #3 af Zyconith

Steen skrev: Perfekt. Han er for gammel og koster for meget. Derudover tvivler jeg meget på, at han ville passe ind ved siden af Ronaldo. Der bør være fuld fokus på Neymar. Næsten umulig en transfer, men det kan alligevel godt være, at man kan presse PSG nok til at sælge ham. Som minimum bør man i hvert fald sikre sig, at han kan købes næste sommer.

Ikke for at fremstå totalt skizofren, men måske er skiftet til Real Madrid det bedste for Neymar. Så er han måske blevet lidt mere moden, har fattet alvoren af at være i den 'rigtige' klub, etc.

Helt enig iøvrigt vdr. Lewandowski.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Zyconith.

8 år 2 måneder siden #4 af Lukita
Lad os lege med tanken om at Neymar kommer i sommeren 2019. Hvad skal Real gøre i den kommende sæson, hvem skal der hentes ind til offensiven? Vi har virkeligt brug for et markant indkøb af en verdensklasse spiller, hvis det indkøb er Neymar, som først kommer i '19, hvad gør vi så til den nye sæson?

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

Leveret af Kunena Forum