Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Truppen mod Celta, LaLiga, 37. spillerunde

Truppen mod Celta, LaLiga, 37. spillerunde 1 måned 1 uge siden #13

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
ChrillRM14 skrev:
hold da op en velkomst, Zyconith! Var nu egentlig tættere på at lade være med at skrive mere i den her tråd, så du ku fortsætte at skrive med dig selv herinde - det går jo meget godt, tænker jeg? ;)

Jo, holdet spiller godt! Det er fedt at se. Så kan sæsonen på Bernabeu også afsluttes med manér :) Og spørgsmålet er, hvilken rolle Bale får i finalen?

Forhåbentligt starter han fra start sammen med resten af BBC.

Sjældent man ser Celta spille så elendigt. Gud hvor r det pinligt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden af Zyconith.
The administrator has disabled public write access.

Truppen mod Celta, LaLiga, 37. spillerunde 1 måned 1 uge siden #14

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
mohbar skrev:
Kan sagtens se en RM fremtid i Ashraf. Han skal bare have lidt flere kampe enten hos os eller udlejet og så må gerne "fedes" lidt op i fitness World
Han har lidt vej endnu og skal i den grad træffe bedre beslutninger med bolden, for alt for meget går i vasken fordi han forsøger at spille den forkerte på den sidste tredjedel. Men det er imponerende hvor meget han kommer frem til.

Bale har spillet helt fantastisk i dag, heldigvis. Han ligner en mand, der gerne vil spille i finalen, men jeg tror ikke det kommer til at ske og det bør det egentlig heller ikke. Hans gode præstationer her sidst på sæsonen har nok også gjort ham lidt mere værd, hvilket er positivt i forhold til et sommersalg.

Truppen mod Celta, LaLiga, 37. spillerunde 1 måned 1 uge siden #15

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Brylle skrev:
mohbar skrev:
Kan sagtens se en RM fremtid i Ashraf. Han skal bare have lidt flere kampe enten hos os eller udlejet og så må gerne "fedes" lidt op i fitness World
Han har lidt vej endnu og skal i den grad træffe bedre beslutninger med bolden, for alt for meget går i vasken fordi han forsøger at spille den forkerte på den sidste tredjedel. Men det er imponerende hvor meget han kommer frem til.

Bale har spillet helt fantastisk i dag, heldigvis. Han ligner en mand, der gerne vil spille i finalen, men jeg tror ikke det kommer til at ske og det bør det egentlig heller ikke. Hans gode præstationer her sidst på sæsonen har nok også gjort ham lidt mere værd, hvilket er positivt i forhold til et sommersalg.

Hvorfor bør Bale i en sådan form ikke spille finalen i stedet for Isco? Det er for mig næsten lige meget hvem det er af de to der spiller. Zidane skal bare stille med det system der virker. Lige nu virker det til at være en rigtig god idé, at spille med Bale i en 4-3-3 opstilling.
Alma Blanca.

Truppen mod Celta, LaLiga, 37. spillerunde 1 måned 1 uge siden #16

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
Fondo_Sur skrev:
Brylle skrev:
mohbar skrev:

Hvorfor bør Bale i en sådan form ikke spille finalen i stedet for Isco? Det er for mig næsten lige meget hvem det er af de to der spiller. Zidane skal bare stille med det system der virker. Lige nu virker det til at være en rigtig god idé, at spille med Bale i en 4-3-3 opstilling.
Jeg synes den står mellem Isco og Lucas. Går man efter hvem der er bedst pt, så er det Lucas, men i forhold til hvad jeg håber, så er Isco en god løsning, fordi kampen ikke skal spilles i kaos og efter Liverpools ønske. Bolden skal spilles ud af deres pres, og her er Isco og Lucas bedre valg, fordi de er så gode med bolden og i kombinationerne. Isco lidt til venstre er måske det bedste valg, fordi Salah ikke hjælper meget til defensivt. Han plejer også at være garant for en god defensiv indsats modsat Bale som er lidt svingende på den front. Bale bliver god senere i kampen, men som udgangspunkt ser jeg gode muligheder i at styre spillet og sætte Liverpools forsvar under pres ved at spille med dem.

Men det afhænger selvfølgelig af hvordan man foretrækker at spille.

Truppen mod Celta, LaLiga, 37. spillerunde 1 måned 1 uge siden #17

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Enig i hvordan kampen skal gribes an, men tror at holdet kan spille sig bedre ud af presset, når man har Bale ude på kanten og truer dybt. Modric, Kroos, backsene, to utrolige dygtige midterforsvarer på bolden, Benzema og endda Casemiro vil være nok.
Alma Blanca.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle, ChrillRM14

Truppen mod Celta, LaLiga, 37. spillerunde 1 måned 1 uge siden #18

• nono
  • nono's profilbillede
  • Platin bruger
Mod Liverpools hurtige fløje - ikke mindst Salah, skal Zidane selvfølgelig spille 4-4-2 så vores svage punkter Marcelo og Carvajal får backup.

Navas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Modric Casemiro Kroos Isco
Ronaldo Benzema
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Siete
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.