Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Se CL-finalen sammen med os på Teglværket

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 1 måned 6 dage siden #1

aporlaK13V

Madridista.dk gentager succesen fra sidste år, og afholder i samarbejde med Teglværket et brag af en Champions League finaleaften

Vi tilbyder:

- Mulighed for lækker mad og drikkevarer i fantastiske
omgivelser. I aftenens anledning laver Teglværket ægte spansk paella
- Real Madrid quiz med lækre præmier
- Ciffertips-konkurrence
- Københavns bedste storskærm
- Mulighed for at se kampen med ligesindede madridistas
- Løbende overraskelser frem til kampdagen

For at deltage skal man sende en mail med navne på deltagerne til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest d. 23. maj kl. 12.00.

Det er gratis at deltage, men I tilmeldingen skal man angive om man ønsker paella (Pris: 119 for alm. paella, 139 for luksus paella eller 159 for luksus paella inkl. et glas sangría). Betalingen skal senest d. 23. maj kl. 12.00 sendes til

Reg nr 5470
Konto nr. 1628902

Kvitteringen skal derefter sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Man skal ankomme mellem 18.00 - 19.00

#aporla13

The administrator has disabled public write access.

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 1 måned 6 dage siden #2

Ses vi?

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 4 uger 11 timer siden #3

• Sebberg
  • Sebberg's profilbillede
  • Platin bruger
Kan man nå at komme med? :)

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 4 uger 11 timer siden #4

Det kan du sagtens. Der er dog ikke reserveret plads til dig, men du er mere end velkommen derude.

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 4 uger 10 timer siden #5

Der er plads til 750 personer derude, så det skal nok blive festligt.

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 4 uger 9 timer siden #6

Hvor mange er der tilmeldte indtil nu ? :)

Altså er der begrænset plads tilbage derude eller kan jeg sagtens tage et par venner med?
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 4 uger 9 timer siden #7

Der er 100, som har tilmeldt sig inden for fristen, men vi ved at der kommer mange flere derud. Der skal dog nok blive plads til jer også.

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 4 uger 8 timer siden #8

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Med andre ord er opfordringen fra os, at I kommer i god tid, så vi sammen kan skabe en fremragende stemning op til kampen, under kampen og efter kampen!

Vi havde 100 pladser til vores arrangement, men der er flere pladser derude, og med 650 pladser yderligere skal der nok blive plads til jer også. Det er jeg sikker på. Håber at se mange herinde fra ude på Teglværket, men det virker ikke som, at der har været den store interesse for arrangementet. Desværre.
Sidste redigering: 4 uger 7 timer siden af Daniel.

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 4 uger 7 timer siden #9

• Wpee86DK
  • Wpee86DK's profilbillede
  • Forum begynder
Daniel skrev:
Vi havde 100 pladser til vores arrangement, men der er flere pladser derude, og med 650 pladser yderligere skal der nok blive plads til jer også. Det er jeg sikker på. Håber at se mange herinde fra ude på Teglværket, men det virker ikke som, at der har været den store interesse for arrangementet. Desværre.

Det handler nok meget om lokationen. Tænker at alle herinde er spredt ud over hele landet, så at lægge det mere centralt havde nok garanteret en større succes.

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 4 uger 7 timer siden #10

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Wpee86DK skrev:
Daniel skrev:

Det handler nok meget om lokationen. Tænker at alle herinde er spredt ud over hele landet, så at lægge det mere centralt havde nok garanteret en større succes.

Jeg er fra Nordjylland. For mig er landsdel ligegyldig, når det drejer sig om en Champions League-finale, der kan opleves sammen med (formentlig) over 100 andre madridistas - du skal jo til Spanien for at kunne opleve noget tilsvarende.

Men vi skriver os dit bud bag ørerne og tager det med os til næste års Champions League-finale, da jeg selvfølgelig er indforstået med, at der er flere, der helt sikkert deler din holdning :-)

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 4 uger 6 timer siden #11

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg er tvangsindlagt til sommerhus uden tv, ellers ville jeg hjertens gerne have været forbi for, at se og fejre den 3. CL titel i streg. Synes det er så fedt og beundringsværdigt, at vi har nogle initiativtagere der stabler sådan et arrangement på benene.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 4 uger 6 timer siden af Zyconith.

Se CL-finalen sammen med os på Teglværket 3 uger 6 dage siden #12

• JimmyBroe
  • JimmyBroe's profilbillede
  • Falster Fyren
  • Real Madrid fan siden jeg kunne gå.
Jeg ville ha været kommet. Men konen har aftenvagt og de tre tyvknægte kan ikke passe sig selv desværre.
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.