Lucas Silva: Jeg vil helst fortsætte i Cruzeiro

8 år 2 måneder siden #1 af Administrationen

Den brasilianske midtbanespiller, Lucas Silva, er i øjeblikket udlejet til Cruzeiro og her vil han gerne blive, hvis det står til ham selv.

Lucas Silvas fodboldliv er kommet på skinner igen efter en svær periode, hvor han måtte holde pause fra fodbolden på grund af hjerteproblemer og efter et mislykket lægetjek i Sporting Lissabon, lykkedes det ham at få en aftale med Cruzeiro, hvor han gerne bliver. Det fortalte han forleden på et pressemøde:

- Jeg har gjort mit ønske klart om at blive her. Der er stadig ikke noget nyt, men det tror jeg at der kommer i løbet af de kommende dage: Om jeg bliver her eller om det er bedst for Real Madrid, at jeg fortsætter et andet sted. Real Madrid ringede til mig i begyndelsen af året for at forhøre sig om min situation og de glædede sig over, at jeg spiller. Nu må vi vente og se, hvad der sker i de kommende dage.

Spansk presse har spekuleret i, at Real Madrid helst ser ham fortsætte i en europæisk klub og som udgangspunkt har man ikke planer med ham til den kommende sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #2 af Zyconith
Kunne han ikke få en to-årig lejekontrakt hos en spansk klub der har plads til en ikke-EU spiller og tage den derfra? Synes det er noget pjat at han skal spille i Brasilien.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum