Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Villarreal – Real Madrid 2-2

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #1

• Jbner
  • Jbner's profilbillede
  • Ekspert bruger

VillarrealRealMadrid

Villarreal – Real Madrid 2-2 (1-1)
0-1 Bale (11.)
0-2 Ronaldo (32.)
1-2 Martinez (71.)
2-2 Castillejo (85.)

Dommer: Jose Sanchez Martinez.

Gule kort: Gonzalez, Castillejo, Martinez, Al-Dawsari (Villarreal), Modric, Casemiro, Kroos (Real Madrid)
Røde kort:

Villarreal: Fernandez, Gaspar, Bonera, Gonzalez, Marin, Hernandez, Fuego (Al-Dawsari, 57. min.), Fornals (Castillejo, 77. min.), Sansone, Soriano, Unal (Martinez, 67. min.).

Real Madrids hold: Luca Z., Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo, Kroos, Modric (Lucas, 62. Min.), Casemiro, Isco (Kovacic, 73. Min.), Cristiano Ronaldo (Benzema, 62. Min.), Bale.

Statistik:
Boldbesiddelse: 39%-61%
Skud: 14-15
Skud på mål: 5-7
Off side: 4-3
Vundne dueller: 45%-55%
Vundne luftdueller: 35%-65%
Hjørnespark: 4-5
Gule kort: 4-3
Røde kort: 0-0
Straffespark: 0-0
Afleveringer: 424-669
Vellykkede afleveringer: 87%-92%
Veludførte indlæg: 10%-22%
Frispark begået: 13-10

The administrator has disabled public write access.

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #2

• Lukita
  • Lukita's profilbillede
  • Ekspert bruger
Vi kom gennem kampen uden skader, hvilket vel må siges at være det vigtigste. Nu kan vi endeligt lægge låg på denne farce af en La Liga kampagne. Godt nok var vi imo aldrig en seriøs bejler til mesterskabet, heller ikke før første spillerunde, men det har alligevel været blamage efter blamage, og vores sæson i La Liga må betegnes som en skamplet på vores klubs historie.

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #3

• Elto92
  • Elto92's profilbillede
  • Senior bruger
Gudskelov at denne sæson er overstået. Det har virkelig været nogle kedelige måneder. Jeg plejede at skynde mig hjem for ikke at gå glip af weekendopgørene... men denne sæson... ja næsten siden September/oktober har det været ligegyldigt med de kampe...

Ny sæson... ny frisk start... forhåbentlig enkelte nye spillere til at skabe lidt konkurrence, hvis de ældre spillere ikke vil vinde noget næste sæson, så må de yngre og nyindkøbte bare tag over... (krydser fingre)
Følgende bruger(e) har sagt tak: Macon

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #4

Lukita skrev:
Vi kom gennem kampen uden skader, hvilket vel må siges at være det vigtigste. Nu kan vi endeligt lægge låg på denne farce af en La Liga kampagne. Godt nok var vi imo aldrig en seriøs bejler til mesterskabet, heller ikke før første spillerunde, men det har alligevel været blamage efter blamage, og vores sæson i La Liga må betegnes som en skamplet på vores klubs historie.

Det er noget vrøvl, eller også bare en utrolig heldig spådom. Selvfølgelig skulle vi - om ikke tage mesterskabet - så i hvert fald lægge lige i røven af Barca.

Symptomatisk resultat for sæsonen. Ærgerligt. Første halvleg var fantastisk, og spiller man sådan mod Liverpool, så er titlen intet problem. Anden halvleg viser bare, hvor lille en mængde koncentration, holdet kollektivt indgyder.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #5

• Lukita
  • Lukita's profilbillede
  • Ekspert bruger
Det er noget vrøvl, eller også bare en utrolig heldig spådom. Selvfølgelig skulle vi - om ikke tage mesterskabet - så i hvert fald lægge lige i røven af Barca.

Det er hverken vrøvl, eller en utrolig heldig spådom. Jeg sagde det inden første spillerunde i La Liga, og selvom langt de fleste skrev som du gør nu, så var jeg personligt ikke i tvivl om at vi ikke ville være seriøse bejlere til titlen.

I sidste sæson spillede vi elendigt i store dele af sæsonen, men vi var gode til at vinde kampene alligevel, og så ramte vi et par gyldne måneder til slut, hvor vi spillede god fodbold. En af grundene til at vi var så gode til at vinde kampene, var at vi bl.a havde en utroligt stærk bænk, specielt offensivt, med James, Morata og Mariano som det meste af sæsonen var reserver, men scorede mange mål og lavede mange assists.

I løbet af sommeren sælger vi disse tre spillere, uden at hente noget der bare ligner en erstatning. Selvom vi slog Barcelona sikkert i den spanske Super Cup, i øvrigt i en turbulent tid for deres vedkommende da de lige havde mistet Neymar, og selvom at nærmest samtlige der holdt med Real Madrid var sikre på at vi ville gå en gylden tid i møde, så stod det alligevel klart på det tidspunkt at der ingen offensive forstærkninger ville komme. Ronaldo følte man sig sikker på nok skulle få scoret sine mål (dette skete så alligevel nærmest ikke før den anden side af nytår), men udover ham har vi jo INGEN farlige spillere i offensiven. Benzema kunne ikke gøre en forskel om hans liv afhang af det, specielt ikke som målscorer. Bale scorer og laver assists i hans skadesfrie perioder, problemet er at man vidste at han ikke kan holde sig skadesfri.

Det var pga. vores trupsammensætning i angrebet at jeg vidste at vi ikke ville være bejlere til mesterskabet (dog ikke SÅ langt efter). Med Ronaldo som den eneste reelle målscorer, så kan man bare ikke blive taget seriøst som mesterskabsbejler, hvilket jo også har vist sig i den her sæson, det er gået PRÆCIS som forventet. Benzema har været en joke uden lige, Bale har kæmpet med skader det meste af sæsonen, og Ronaldo fandt først målformen efter nytår. Vi solgte ud af vores gode bredde uden at købe erstatninger.

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #6

• Kimbo
  • Kimbo's profilbillede
  • Platin bruger
Ronaldo har ikke præsteret før nytår i hvad der synes som flere år, han er blevet, som resten af holdet i øvrigt, en cup spiller.

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #7

• Lars1991
  • Lars1991's profilbillede
  • Platin bruger
Kimbo skrev:
Ronaldo har ikke præsteret før nytår i hvad der synes som flere år, han er blevet, som resten af holdet i øvrigt, en cup spiller.

Han har scoret 26 mål i 27 liga kampe.

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #8

Lars1991 skrev:
Kimbo skrev:

... fordi hans forår har været usædvanligt vanvittigt. Han har scoret de seneste ti ligakampe blandt andet. Det ændrer ikke ved, at pointen fra det indlæg, du citerer, er, at Ronaldo og co ikke spillede op til evne i efteråret, men nu i foråret har vist, hvordan skabet skal stå i det store kampe.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #9

• Lars1991
  • Lars1991's profilbillede
  • Platin bruger
ChrillRM14 skrev:
Lars1991 skrev:
Kimbo skrev:

... fordi hans forår har været usædvanligt vanvittigt. Han har scoret de seneste ti ligakampe blandt andet. Det ændrer ikke ved, at pointen fra det indlæg, du citerer, er, at Ronaldo og co ikke spillede op til evne i efteråret, men nu i foråret har vist, hvordan skabet skal stå i det store kampe.

Min pointe var mere omkring mærkatet som "cup spiller". Det kan man vel næppe kalde ham fordi han har et dårligt efterår.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Zyconith

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #10

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Kimbo skrev:

Kan det blive mere farvet end overstående?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real HWL

Villarreal – Real Madrid 2-2 2 måneder 3 uger siden #11

• Kimbo
  • Kimbo's profilbillede
  • Platin bruger
Zyconith skrev:
Kimbo skrev:

Kan det blive mere farvet end overstående?
Farvet?
Leveret af Kunena Forum
.:.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.