Keylor Navas: Jeg har det bedste forsvar i verden
Keylor Navas loverpriser sin firebackkæde, med hvem han for tredje gang kan vinde Champions League.
Real Madrids costaricanske målmand lovpriste i går sin firebackkæde, der i Champions League-finalen kommer til at bestå af Dani Carvajal, Sergio Ramos, Raphaël Varane og Marcelo:
- Jeg har det bedste forsvar i verden og jeg stoler på mine holdkammerater, siger målmanden ifølge den førende madrilenske sportsavis Marca.
Keylor Navas glæder sig meget til at stå i sin tredje Champions League-finale som Real Madrids sidsteskanse, og mener ydmyghed og respekt er hovedingredienser til at vinde titlen nok en gang:
- Det er dejligt at kunne spille sin tredje finale, og vi kommer til at gå ind til kampen med ydmyghed, da vi altid har respekt for vores modstander, også selvom vi bliver betragtet som forhåndsfavoritter til kampen, siger Navas, der også deler roser ud til Liverpools fronttrio:
- Det bliver en stor udfordring (at stå over dem, red.). De kan alle tre spille en afgørende rolle, men vi er forberedt på dem og ved udmærket godt, hvilket hold de er.
Champions League er noget helt specielt, hvilket Navas beskriver rigtig fint, når han skal sætte ord på, hvordan det er at træde ind på et fyldt stadion i en Champions League-finale:
- Når man ser alle tilhængerne på stadion, er det som om, at der bliver sprøjtet noget ind i blodårerne - man bliver utrolig motiveret, slutter Navas i sit interview med Marca.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som forventet forbliver denne middelmådige spiller vores førstevalg i næste sæson. Klubben vil forsøge at hente en ung målmand ind, som kan ''lære'' af Keylor.
Neymar kan også godt udelukkes nu. Det bliver umuligt at hente ham i år.
Endnu et forfærdeligt transfervindue på vej.
- Brylle
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Lidt ærgerligt vi ikke fik fat i Oblak dengang. Jeg kan huske vi var kædet sammen med ham.
Lidt ærgerligt vi ikke fik fat i Oblak dengang. Jeg kan huske vi var kædet sammen med ham.
Enig! Jeg husker også rygterne, ærgerligt at han ikke endte i klubben. Sammen med Ter Stegen er Oblak klart den bedste målmand i ligaen, og begge er velsagtens to af de bedste i verden, noget man desværre ikke ligefrem kan sige om Navas.
Bale mangler desuden ét mål for at din "profeti" i din signatur holder, lad os håbe at det kommer på lørdag ;-)
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Lukita skrev:
Enig! Jeg husker også rygterne, ærgerligt at han ikke endte i klubben. Sammen med Ter Stegen er Oblak klart den bedste målmand i ligaen, og begge er velsagtens to af de bedste i verden, noget man desværre ikke ligefrem kan sige om Navas.
Bale mangler desuden ét mål for at din "profeti" i din signatur holder, lad os håbe at det kommer på lørdag ;-)
Apropos signatur er din ret sjov :p
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.